- 5 resultaten
laagste prijs: € 48,42, hoogste prijs: € 266,00, gemiddelde prijs: € 153,48
1
Beliefs: A Hidden Variable in Mathematics Education? - G. C. Leder
bestellen
bij AbeBooks.com
$ 121,25
(ongeveer € 110,77)
verzending: € 21,991
bestellenGesponsorde link
G. C. Leder:

Beliefs: A Hidden Variable in Mathematics Education? - gebonden uitgave, pocketboek

2003, ISBN: 1402010575

[EAN: 9781402010576], New book, [PU: Springer Netherlands Jan 2003], ERZIEHUNGSWISSENSCHAFT; PÄDAGOGIK / MATHEMATIK; MOTIVATION; CLASSROOMPRACTICE; LEARNINGANDINSTRUCTION, This item is pr… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 21.99 BuchWeltWeit Inh. Ludwig Meier e.K., Bergisch Gladbach, Germany [57449362] [Rating: 5 (of 5)]
2
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 292,17
(ongeveer € 266,00)
verzending: € 4,961
bestellenGesponsorde link

Leder, G.C. [Editor]; Pehkonen, Erkki [Editor]; Törner, Günter [Editor];:

Beliefs: A Hidden Variable in Mathematics Education? (Mathematics Education Library, 31) - gebonden uitgave, pocketboek

2003, ISBN: 9781402010576

Springer, 2003-01-31. Hardcover. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!, Springer, 2003-01-31, 6

Verzendingskosten: EUR 4.96 GridFreed LLC
3
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 222,00
(ongeveer € 202,11)
verzending: € 13,661
bestellenGesponsorde link
Leder, G.C. [Editor]; Pehkonen, Erkki [Editor]; Törner, Günter [Editor];:
Beliefs: A Hidden Variable in Mathematics Education? (Mathematics Education Library, 31) - gebonden uitgave, pocketboek

ISBN: 9781402010576

Springer. hardcover. New. 6x0x9. Brand New Book in Publishers original Sealing, Springer, 6

Verzendingskosten: EUR 13.66 PUBLISHERBOOKSHOP
4
Beliefs: A Hidden Variable in Mathematics Education? - Gilah C. La Leder
bestellen
bij AbeBooks.com
$ 153,87
(ongeveer € 140,09)
verzending: € 11,441
bestellenGesponsorde link
Gilah C. La Leder:
Beliefs: A Hidden Variable in Mathematics Education? - gebonden uitgave, pocketboek

2003, ISBN: 1402010575

[EAN: 9781402010576], New book, [PU: Springer-Verlag New York Inc.], This item is printed on demand. New copy - Usually dispatched within 5-9 working days, Books

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 11.44 THE SAINT BOOKSTORE, Southport, United Kingdom [51194787] [Rating: 5 (of 5)]
5
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 53,00
(ongeveer € 48,42)
verzending: € 9,141
bestellenGesponsorde link
G.C. LEDER , ERKKI PEHKONEN , GÜNTER TÖRNER ,:
BELIEFS: A HIDDEN VARIABLE IN MATHEMATICS EDUCATION? (MATHEMATICS EDUCATION LIBRARY) - gebonden uitgave, pocketboek

2003, ISBN: 9781402010576

kluwer, 2003. 1st. Hardcover. New/New., kluwer, 2003, 6

IND - IndiaVerzendingskosten: EUR 9.14 DELHI BOOK STORE

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Beliefs: A Hidden Variable in Mathematics Education? (Mathematics Education Library, 31)

This book focuses on aspects of mathematical beliefs, from a variety of different perspectives. Current knowledge of the field is synthesized and existing boundaries are extended. The volume is intended for researchers in the field, as well as for mathematics educators teaching the next generation of students.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Beliefs: A Hidden Variable in Mathematics Education? (Mathematics Education Library, 31)


EAN (ISBN-13): 9781402010576
ISBN (ISBN-10): 1402010575
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2007
Uitgever: Springer
388 Bladzijden
Gewicht: 0,742 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-03-21T14:12:35+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-08-08T12:19:24+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 1402010575

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
1-4020-1057-5, 978-1-4020-1057-6
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: leder, zohar, günter törner, erkki, törne, günter binding
Titel van het boek: beliefs hidden variable mathematics education, that which hidden, education the


Gegevens van de uitgever

Auteur: G.C. Leder; Erkki Pehkonen; Günter Törner
Titel: Mathematics Education Library; Beliefs: A Hidden Variable in Mathematics Education?
Uitgeverij: Springer; Springer Netherland
364 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2003-01-31
Dordrecht; NL
Taal: Engels
106,99 € (DE)
109,99 € (AT)
118,00 CHF (CH)
Available
XIX, 364 p.

BB; Hardcover, Softcover / Pädagogik/Schulpädagogik, Didaktik, Methodik; Fachspezifischer Unterricht; Verstehen; Motivation; classroom practice; education; learning and instruction; Mathematics Education; Instructional Psychology; Education; Mathematik; Pädagogische Psychologie; Pädagogik; BC; EA

Setting the Scene.- Beliefs: Conceptualization and Measurement.- Framing Students’ Mathematics-Related Beliefs.- Rethinking Characterizations of Beliefs.- Affect, Meta-Affect, and Mathematical Belief Structures.- Mathematical Beliefs — A Search for a Common Ground: Some Theoretical Considerations on Structuring Beliefs, Some Research Questions, and Some Phenomenological Observations.- Measuring Methematical Beliefs and Their Impact on the Learning of Mathematics: A New Approach.- Synthesis — Beliefs and Mathematics Education: Implications for Learning, Teaching, and Research.- Teawchers’ Beliefs.- Mathematics Teacher Change and Developments.- Mathematics Teachers’ Beliefs and Experiences with Innovative Curriculum Materials.- A Four Year Follow-Up Study of Teachers’ Beliefs After Participating in a Teacher Enhancement Project.- Belief Structure and Inservice High School Mathematics Teacher Growth.- Participation and Reification in Learning to Teach: The Role of Knowledge and Beliefs.- A Study of the Mathematics Teaching Efficacy Beliefs of Primary Teachers.- Situating Research on Mathematics Teachers’ Beliefs and on Change.- Students’ Beliefs.- Beliefs About Mathematics and Mathematics Learning in the Secondary School: Measurement and Implications for Motivation.- “The Answer is Really 4.5”: Beliefs About Word Problems.- Beliefs About the Nature of Mathematics in the Bridging of Everyday and School Mathematical Practices.- Beliefs and Norms in the Mathematics Classroom.- Intuitive Beliefs, Formal Definitions and Undefined Operations: Cases of Division by Zero.- Implications of Research on Students’ Beliefs for Classroom Practice.
Includes supplementary material: sn.pub/extras

< naar Archief...