- 5 resultaten
laagste prijs: € 1,89, hoogste prijs: € 152,94, gemiddelde prijs: € 64,13
1
Medienforschung: Eine Einführung von Susanna Horning Priest (englisch) Taschenbuch - Susanna Horning Priest
bestellen
bij ebay.de
€ 152,94
verzending: € 11,541
bestellenGesponsorde link
Susanna Horning Priest:

Medienforschung: Eine Einführung von Susanna Horning Priest (englisch) Taschenbuch - pocketboek

ISBN: 9781412960977

By Susanna Horning Priest. Author Susanna Horning Priest. She holds a doctoral degree in communications from the University of Washington, a master's degree in sociology from the Universi… Meer...

98.4, Zahlungsarten: Paypal, APPLE_PAY, Visa, Mastercard, American Express, Priority Listing. Verzendingskosten:Versand zum Fixpreis, [SHT: Standardversand], RH11 *** London, [TO: Weltweit] (EUR 11.54) the_nile_uk_store
2
Doing Media Research : An Introduction by Susanna Horning Priest - Susanna Horning Priest
bestellen
bij BetterWorldBooks.com
€ 11,50
bestellenGesponsorde link

Susanna Horning Priest:

Doing Media Research : An Introduction by Susanna Horning Priest - gebruikt boek

ISBN: 9781412960977

Emphasizing conceptual understanding rather than algebra, Doing Media Research: An Introduction provides comprehensive coverage of both quantitative and qualitative social science methods… Meer...

used in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
3
Doing Media Research : An Introduction by Susanna Horning Priest - Susanna Horning Priest
bestellen
bij BetterWorldBooks.com
€ 9,55
bestellenGesponsorde link
Susanna Horning Priest:
Doing Media Research : An Introduction by Susanna Horning Priest - gebruikt boek

ISBN: 9781412960977

Emphasizing conceptual understanding rather than algebra, Doing Media Research: An Introduction provides comprehensive coverage of both quantitative and qualitative social science methods… Meer...

used in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
4
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 2,06
(ongeveer € 1,89)
verzending: € 7,971
bestellenGesponsorde link
Priest, Prof Susanna Hornig:
Doing Media Research: An Introduction - pocketboek

ISBN: 9781412960977

Paperback. Good., 2.5

Verzendingskosten: EUR 7.97 World of Books Ltd
5
Doing Media Research - Susanna Hornig Priest
bestellen
bij Blackwells.co.uk
£ 126,66
(ongeveer € 144,76)
verzending: € 7,431
bestellenGesponsorde link
Susanna Hornig Priest:
Doing Media Research - pocketboek

ISBN: 9781412960977

paperback, [PU: SAGE Publications]

in stock. Verzendingskosten:Unknown. (EUR 7.43) Blackwells.co.uk

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Doing Media Research: An Introduction

Comprehensive and comprehensible, Doing Media Research is an accessible introduction to both qualitative and quantitative methods in media communication. Written in a straightforward and engaging style, this text takes the student through media research step-by-step. In order to provide students with a thorough understanding of the purpose and theories behind the various methodological approaches, the text is divided into four distinct sections: Part One lays out the foundations to each approach, Part Two describes the types of research questions and data collection required, Part Three details a range of quantitative approaches, and Part Four examines qualitative methods. Author Susanna Priest concludes with a discussion of special considerations for current media research including the feminist contribution, international and intercultural perspectives and new media technology. She also invites the reader to tackle issues such as ethics, objectivity, and the interpretation of data. Useful exercises are provided at the end of each chapter and there is a glossary which defines key terms and concepts.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Doing Media Research: An Introduction


EAN (ISBN-13): 9781412960977
ISBN (ISBN-10): 1412960975
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2009
Uitgever: SAGE Publications, Inc
272 Bladzijden
Gewicht: 0,454 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2009-03-09T16:36:42+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-02-14T15:23:11+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 1412960975

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
1-4129-6097-5, 978-1-4129-6097-7
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: hornig, priest, horning
Titel van het boek: doing, research, media res


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9780803972926 Doing Media Research: An Introduction (Susanna Hornig Priest)


< naar Archief...