- 5 resultaten
laagste prijs: € 21,56, hoogste prijs: € 35,89, gemiddelde prijs: € 30,71
1
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 32,68
verzending: € 1,501
bestellenGesponsorde link
Lucas, Michael; Cram101 Textbook Reviews; Cram101 Textbook Reviews:

Studyguide for Customer Service: Skills and Concepts for Success by Lucas, ISBN 9780078226335 (Cram101 Textbook Outlines) - pocketboek

2006, ISBN: 1428806598

[EAN: 9781428806597], Neubuch, [PU: Cram101], Business & Economics|Customer Service, This item is printed on demand for shipment within 3 working days.

  - NEW BOOK Verzendingskosten: EUR 1.50 European-Media-Service Mannheim, Mannheim, Germany [1048135] [Rating: 5 (von 5)]
2
bestellen
bij Printsasia
€ 35,89
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Lucas:

Customer Service Skills and Concepts for Success 2nd Edition - nieuw boek

ISBN: 1428806598

Customer Service Skills and Concepts for Success 2nd Edition Author :Lucas 9781428806597 1428806598, [PU: Rico Publications]

  - new Verzendingskosten: EUR 0.00
3
bestellen
bij Printsasia
$ 36,82
(ongeveer € 32,48)
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Lucas:
Customer Service Skills and Concepts for Success 2nd Edition - nieuw boek

ISBN: 9781428806597

NA Customer Service, Success, Customer, Cram101 Incorporated

  - new Verzendingskosten: EUR 0.00
4
Customer Service - Michael Lucas
bestellen
bij awesomebooks.com
£ 19,28
(ongeveer € 21,56)
verzending: € 3,341
bestellenGesponsorde link
Michael Lucas:
Customer Service - nieuw boek

ISBN: 9781428806597

; Subjects, ACADEMIC INTERNET PUBL

No. 9781428806597. Verzendingskosten:1, (EUR 3.34)
5
bestellen
bij English-Book-Service
€ 30,96
bestellenGesponsorde link
Lucas, Robert W.:
Customer Service - nieuw boek

ISBN: 1428806598

[PU: Rico Publications]

  - Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Outlines & Highlights for Customer Service: Skills and Concepts for Success by Lucas, ISBN: 0078226333

Never HIGHLIGHT a Book Again! Virtually all testable terms, concepts, persons, places, and events are included.look no further for study resources or reference material. Cram101 Textbook Outlines gives all of the outlines, highlights, notes, and practice-tests for your textbook. Only Cram101 is Textbook Specific. Cram101 is NOT the Textbook.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Outlines & Highlights for Customer Service: Skills and Concepts for Success by Lucas, ISBN: 0078226333


EAN (ISBN-13): 9781428806597
ISBN (ISBN-10): 1428806598
pocket book
Verschijningsjaar: 2006
Uitgever: ACADEMIC INTERNET PUBL
108 Bladzijden
Gewicht: 0,263 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-01-23T11:49:42+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2020-11-29T04:00:39+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 1428806598

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
1-4288-0659-8, 978-1-4288-0659-7
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: michael lucas
Titel van het boek: outlines highlights customer service skills concepts success lucas isbn 0078226333


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9781265037536 ISE Customer Service Skills for Success (Lucas, Robert)


< naar Archief...