- 5 resultaten
laagste prijs: € 2,31, hoogste prijs: € 23,18, gemiddelde prijs: € 8,75
1
Achieving Impressive Customer Servce: 7 Strategies for the Health Care Manager - Wendy Leebov, Gail Scott, Lolma Olson
bestellen
bij ebay.com
$ 5,40
(ongeveer € 4,87)
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Wendy Leebov, Gail Scott, Lolma Olson:

Achieving Impressive Customer Servce: 7 Strategies for the Health Care Manager - pocketboek

ISBN: 9781556482304

by Leebov, Wendy; Scott, Gail;... | PB | VeryGood, Achieving Impressive Customer Servce: 7 Strategies for the Health Care Manager by Leebov, Wendy; Scott, Gail; Olson, Lolma May have limi… Meer...

99.3, Zahlungsarten: Paypal, APPLE_PAY, Google Pay, Visa, Mastercard, American Express, DISCOVER, Priority Listing. Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand zum Fixpreis, [SHT: Economy Shipping], Illinois 605** Aurora, [TO: Worldwide] (EUR 0.00) thrift.books
2
Achieving Impressive Customer Service : 7 Strategies for the Health Care Manager by Gail, Leebov, Wendy, Olson, Lolma Scott - Gail, Leebov, Wendy, Olson, Lolma Scott
bestellen
bij BetterWorldBooks.com
€ 5,37
bestellenGesponsorde link

Gail, Leebov, Wendy, Olson, Lolma Scott:

Achieving Impressive Customer Service : 7 Strategies for the Health Care Manager by Gail, Leebov, Wendy, Olson, Lolma Scott - gebruikt boek

ISBN: 9781556482304

A comprehensive array of detailed, useful strategies to improve customer service are presented in this easy-to-use manual. Health care administrators, managers, and supervisors in any pro… Meer...

used in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
3
bestellen
bij AbeBooks.com
$ 8,88
(ongeveer € 8,00)
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Leebov, Wendy:
Achieving Impressive Customer Service: 7 Strategies for the Health Care Manager - pocketboek

1998

ISBN: 1556482302

[EAN: 9781556482304], Used, good, [PU: Jossey-Bass 1998-05-29], Item is in good condition. Some moderate creases and wear. This item may not come with CDs or additional parts including ac… Meer...

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten:Free shipping. (EUR 0.00) LowKeyBooks, Sumas, WA, U.S.A. [65875000] [Rating: 5 (of 5)]
4
bestellen
bij alibris.com
$ 2,56
(ongeveer € 2,31)
verzending: € 3,601
bestellenGesponsorde link
Leebov, Wendy; Scott, Gail; Olson, Lolma:
Achieving Impressive Customer Servce: 7 Strategies for the Health Care Manager - pocketboek

1998, ISBN: 9781556482304

Softcover, Used, very good, May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less., [PU: Jossey-Bass]

Verzendingskosten: EUR 3.60 Reno, NV, ThriftBooks-Reno
5
bestellen
bij Achtung-Buecher.de
€ 23,18
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Leebov, Wendy, Lolma Olson and Gail Scott:
Achieving Impressive Customer Servce: 7 Strategies for the Health Care Manager - pocketboek

1998, ISBN: 1556482302

Taschenbuch 291 Seiten Taschenbuch Buch sehr schön erhalten Rik280324b 2, [PU:Jossey-Bass Inc.,U.S.,]

Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) Versandantiquariat Bookstore-Online Matthias Steidle, 86874 Mattsies

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Achieving Impressive Customer Servce: 7 Strategies for the Health Care Manager

A comprehensive array of detailed, useful strategies to improve customer service are presented in this easy-to-use manual. Health care administrators, managers, and supervisors in any provider organization, regardless of size will benefit from core service strategies like<BR>-- Establishing high standards of customer service<BR>-- Helping staff hear the voice of the customer<BR>-- Hiring customer service pros<BR>-- Helping staff cope better in a stressful atmosphere<BR>-- Reducing anxiety to increase satisfaction<BR>-- and more!

Gedetalleerde informatie over het boek. - Achieving Impressive Customer Servce: 7 Strategies for the Health Care Manager


EAN (ISBN-13): 9781556482304
ISBN (ISBN-10): 1556482302
pocket book
Verschijningsjaar: 1998
Uitgever: Jossey-Bass Inc.,U.S.

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-01-20T07:23:18+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-07-25T23:58:06+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 1556482302

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
1-55648-230-2, 978-1-55648-230-4
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: olson, sieben
Titel van het boek: strategie, achieving impressive customer servce strategies for health care manager


< naar Archief...