- 5 resultaten
laagste prijs: € 29,32, hoogste prijs: € 126,17, gemiddelde prijs: € 60,94
1
Audiences and Publics: Changing Media: When Cultural Engagement Matters For The Public Sphere : Changing Media, Changing Europe (Cultural Studies Intellect, 2, Band 2)
bestellen
bij amazon.de
€ 53,57
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link

Audiences and Publics: Changing Media: When Cultural Engagement Matters For The Public Sphere : Changing Media, Changing Europe (Cultural Studies Intellect, 2, Band 2) - pocketboek

2005, ISBN: 9781841501291

Intellect Books, Taschenbuch, 220 Seiten, Publiziert: 2005-08-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 1 kg, Medienwissenschaft, Sozialwissenschaft, Kategorien, Bücher, Kommunikationswissenscha… Meer...

Verzendingskosten:Gewöhnlich versandfertig in 5 bis 6 Tagen. Les coûts d'expédition peuvent différer des coûts réels. (EUR 3.00) TheGlobalBuyer
2
bestellen
bij AbeBooks.fr
€ 35,87
verzending: € 11,041
bestellenGesponsorde link

Sonia Livingstone:

Audiences and Publics: v.2: Changing Media: Vol 2 (Changing Europe S.) - pocketboek

2005, ISBN: 1841501298

[EAN: 9781841501291], Nouveau livre, [SC: 11.04], [PU: University of Chicago Press 2005-08-01], Books

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 11.04 Chiron Media, Wallingford, United Kingdom [55661942] [Note: 5 (sur 5)]
3
Audiences and Publics: When Cultural Engagement Matters for the Public Sphere (Volume 2) (Changing Media, Changing Europe) - Livingstone, Sonia
bestellen
bij AbeBooks.com
$ 66,34
(ongeveer € 59,79)
verzending: € 4,301
bestellenGesponsorde link
Livingstone, Sonia:
Audiences and Publics: When Cultural Engagement Matters for the Public Sphere (Volume 2) (Changing Media, Changing Europe) - pocketboek

2005

ISBN: 1841501298

[EAN: 9781841501291], New book, [PU: Intellect Ltd], Books

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 4.30 Front Cover Books, Denver, CO, U.S.A. [83701600] [Rating: 5 (of 5)]
4
Audiences and Publics: When Cultural Engagement Matters for the Public Sphere (Volume 2) (Changing Media, Changing Europe)
bestellen
bij AbeBooks.com
$ 140,00
(ongeveer € 126,17)
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Audiences and Publics: When Cultural Engagement Matters for the Public Sphere (Volume 2) (Changing Media, Changing Europe) - pocketboek

2005, ISBN: 1841501298

[EAN: 9781841501291], New book, [PU: Intellect Ltd], Books

NEW BOOK. Verzendingskosten:Free shipping. (EUR 0.00) The Book Spot, Sioux Falls, SD, U.S.A. [1480660] [Rating: 4 (of 5)]
5
Audiences and Publics - Sonia M. Livingstone
bestellen
bij Blackwells.co.uk
£ 25,32
(ongeveer € 29,32)
verzending: € 8,981
bestellenGesponsorde link
Sonia M. Livingstone:
Audiences and Publics - pocketboek

ISBN: 9781841501291

paperback, [PU: Intellect]

in stock. Verzendingskosten:Unknown. (EUR 8.98) Blackwells.co.uk

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Audiences and Publics: Changing Media: When Cultural Engagement Matters For The Public Sphere : Changing Media, Changing Europe (Cultural Studies Intellect, 2, Band 2)

In today's thoroughly mass-mediated world, audiences and publics are, of course, composed of the same people. Yet social science traditionally treats them quite differently. Indeed, it is commonplace to define audiences in opposition to the public: in both popular and elite discourses, audiences are denigrated as trivial, passive, individualised, while publics are valued as active, critically engaged and politically significant. This volume rejects this view and asks instead when and how the activities of audiences overlap with, or contribute to those of publics, and vice versa. It locates the analysis in relation to as fast-changing media environment, which in turn poses theoretical, empirical and policy questions, which are explored in a European context. The chapters each examine one of a series of intriguing empirical cases to explore these intersections - the television talk show, the minority ethnic news audience, children's use of the internet at home, audiences for live and public events - both high and popular culture, the rapid adoption of the mobile phone, and so forth. It argues not only that publics are increasingly mediated, moving ever closer to audiences, but also that audiences are increasingly diffused and diverse, not to be contained within the private sphere: hence they must be examined together.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Audiences and Publics: Changing Media: When Cultural Engagement Matters For The Public Sphere : Changing Media, Changing Europe (Cultural Studies Intellect, 2, Band 2)


EAN (ISBN-13): 9781841501291
ISBN (ISBN-10): 1841501298
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2005
Uitgever: Livingstone, Sonia M. Intellect Books
200 Bladzijden
Gewicht: 0,454 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-10-17T12:53:33+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-07-27T01:04:01+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 1841501298

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
1-84150-129-8, 978-1-84150-129-1
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: livingstone ian
Titel van het boek: changing europe, media matters cultural, public matters, the sphere


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9781841509235 Audiences and Publics: When Cultural Engagement Matters for the Public Sphere: Volume 2 Sonia Livingstone Author (Eusebius)


< naar Archief...