- 5 resultaten
laagste prijs: € 591,40, hoogste prijs: € 815,47, gemiddelde prijs: € 662,88
1
Marketing Theory (SAGE Library in Marketing) - Pauline Maclaran, Michael Saren, Mark Tadajewski
bestellen
bij amazon.com
$ 617,48
(ongeveer € 591,40)
bestellenGesponsorde link
Pauline Maclaran, Michael Saren, Mark Tadajewski:

Marketing Theory (SAGE Library in Marketing) - gebonden uitgave, pocketboek

ISBN: 1847870007

[SR: 14792169], Hardcover, [EAN: 9781847870001], SAGE Publications Ltd, SAGE Publications Ltd, Book, [PU: SAGE Publications Ltd], SAGE Publications Ltd, Marketing Theory presents a compre… Meer...

  - , Neuware Verzendingskosten:Usually ships in 1-2 business days, exclusief verzendingskosten tabletopart
2
Marketing Theory (Sage Library in Marketing) - Pauline Maclaran, Michael Saren, Mark Tadajewski
bestellen
bij Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 607,65
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Pauline Maclaran, Michael Saren, Mark Tadajewski:

Marketing Theory (Sage Library in Marketing) - gebonden uitgave, pocketboek

ISBN: 1847870007

Gebundene Ausgabe, [EAN: 9781847870001], Sage Library in Marketing, Sage Library in Marketing, Book, [PU: Sage Library in Marketing], Sage Library in Marketing, 58319011, Marketing, 13221… Meer...

  - , Neuware Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb EU, Schweiz und Liechtenstein (sofern Lieferung möglich). Gewöhnlich versandfertig in 1 bis 2 Monaten. (EUR 0.00) Amazon.de
3
bestellen
bij Biblio.com
$ 851,43
(ongeveer € 815,47)
verzending: € 14,371
bestellenGesponsorde link
Maclaran, Pauline [Editor]; Saren, Michael [Editor]; Tadajewski, Mark [Editor];:
Marketing Theory (SAGE Library in Marketing) - gebonden uitgave, pocketboek

2008

ISBN: 9781847870001

SAGE Publications Ltd, 2008-01-18. Hardcover. Used:Good. Buy with confidence. Excellent Customer Service & Return policy. Ships Fast. 24*7 Customer Service., SAGE Publications Ltd, … Meer...

  - Verzendingskosten: EUR 14.37 Ergodebooks
4
Marketing Theory - Pauline Maclaran; Michael Saren; Mark Tadajewski
bestellen
bij lehmanns.de
€ 699,95
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Pauline Maclaran; Michael Saren; Mark Tadajewski:
Marketing Theory - nieuw boek

2007, ISBN: 9781847870001

Media-Kombination, Sonstige Produkte, [PU: SAGE Publications Ltd]

  - Verzendingskosten:Versand in 10-15 Tagen, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD (EUR 0.00)
5
Marketing Theory - Pauline Maclaran; Michael Saren; Mark Tadajewski
bestellen
bij lehmanns.de
€ 599,95
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Pauline Maclaran; Michael Saren; Mark Tadajewski:
Marketing Theory - gebonden uitgave, pocketboek

2007, ISBN: 9781847870001

Hardcover, Buch, [PU: SAGE Publications Ltd]

  - Verzendingskosten:Versand in 10-15 Tagen, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Marketing Theory

Marketing Theory presents a comprehensive scholarly overview of the development of marketing theory. Drawing on a variety of international sources, the three editors bring together key contributions to the field that reflect both historical and contemporary debates and influences. Volume One: The Development of Marketing Theory and Its Philosophical Underpinnings: documents the historical roots of marketing theory and traces the influences on its development, including differing philosophical perspectives. Volume Two: Major Theoretical Debates and Contemporary Issues in Marketing Theory: looks at some of the major controversies that have permeated theoretical debates in marketing and considers the changing social and political contexts in which they developed. Volume Three: The Impact of Theory on Representations of the Consumer and the Marketing Organization: examines how different theoretical lenses impact on conceptualizations of the consumer and the marketing organization (the role and function of marketing). This major work draws together the many disparate perspectives that have contributed to the development of marketing theory to provide scholars with a substantive reference base from which to further develop the area.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Marketing Theory


EAN (ISBN-13): 9781847870001
ISBN (ISBN-10): 1847870007
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2007
Uitgever: SAGE PUBN INC
1232 Bladzijden
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-01-25T04:21:01+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2020-08-29T04:41:20+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 1847870007

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
1-84787-000-7, 978-1-84787-000-1
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: saren, pauli, michael
Titel van het boek: theory marketing


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9781473942677 Marketing Theory: A Student Text (English Edition) (Michael Baker, Michael Saren)


< naar Archief...