- 5 resultaten
laagste prijs: € 586,86, hoogste prijs: € 757,99, gemiddelde prijs: € 638,43
1
The History of Marketing Thought - Mark Tadajewski; Brian Jones
bestellen
bij lehmanns.de
€ 619,95
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Mark Tadajewski; Brian Jones:

The History of Marketing Thought - gebonden uitgave, pocketboek

2008, ISBN: 9781847870018

Buch, Hardcover, This new major work by Sage performs the vital task of collecting together those articles that have examined the history of marketing thought. It includes not only the se… Meer...

Verzendingskosten:Versand in 10-15 Tagen. (EUR 0.00)
2
bestellen
bij alibris.co.uk
€ 586,86
bestellenGesponsorde link

Mark Tadajewski~Brian Jones:

The History of Marketing Thought - gebonden uitgave, pocketboek

2020, ISBN: 9781847870018

Hardback, Neubuch, 9781847870018 This listing is a new book, a title currently in-print which we order directly and immediately from the publisher. Print on Demand title, produced to the … Meer...

Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten Stroud, Glos, Herb Tandree Philosophy Books
3
bestellen
bij alibris.co.uk
€ 617,42
bestellenGesponsorde link
Tadajewski, Mark (Editor):
The History of Marketing Thought 3 Volume Set - gebonden uitgave, pocketboek

2007

ISBN: 9781847870018

Hard cover, New., Sewn binding. Cloth over boards. 3 vols. 1208 p. Sage Library in Marketing., London, [PU: Sage Publications Ltd]

Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten Uxbridge, MIDDLESEX, Ria Christie Books
4
The History of Marketing Thought - Mark Tadajewski; Brian Jones
bestellen
bij lehmanns.de
€ 609,95
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Mark Tadajewski; Brian Jones:
The History of Marketing Thought - gebonden uitgave, pocketboek

2008, ISBN: 9781847870018

Buch, Hardcover, [PU: SAGE Publications Ltd], SAGE Publications Ltd, 2008

Verzendingskosten:Versand in 10-15 Tagen. (EUR 0.00)
5
The History of Marketing Thought 3 Volume Set - Mark Tadajewski
bestellen
bij Rakuten.fr
€ 757,99
verzending: € 11,001
bestellenGesponsorde link
Mark Tadajewski:
The History of Marketing Thought 3 Volume Set - nieuw boek

ISBN: 9781847870018

Livre, [PU: SAGE Publications]

2 Offers. Verzendingskosten:France. (EUR 11.00) Priceminister

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
The History of Marketing Thought

This new major work by Sage performs the vital task of collecting together those articles that have examined the history of marketing thought. It includes not only the seminal articles in the field but also those that have been forgotten, neglected and elided from the history of marketing as it has been represented to date.Part I provides an overview of the development of marketing thought using a range of key publications that cover the history of marketing thought until present day. Part II introduces historical figures that have played an important role in developing marketing thought. Part III places the development of marketing thought in its historical context by connecting the changing industrial climate of the late nineteenth century, with the emerging conceptual foundations of marketing thought. This major work, compiled by well-reputed researchers in the field, will ensure that material published in difficult to obtain sources is kept in circulation as well as providing academics and students with a resource that will endow them with an in-depth understanding of the development of their discipline.

Gedetalleerde informatie over het boek. - The History of Marketing Thought


EAN (ISBN-13): 9781847870018
ISBN (ISBN-10): 1847870015
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2008
Uitgever: SAGE Publications Ltd
1208 Bladzijden
Gewicht: 2,223 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-12-17T00:10:06+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-02-17T14:18:59+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 1847870015

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
1-84787-001-5, 978-1-84787-001-8
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: tad jones, mark jones, mark tadajewski
Titel van het boek: history marketing, volume


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9780942280449 The History of Marketing Thought (Robert Bartels)


< naar Archief...