- 5 resultaten
laagste prijs: € 499,65, hoogste prijs: € 1.573,95, gemiddelde prijs: € 1.208,89
1
Marketing Strategy - John Cadogan
bestellen
bij Indigo.ca
(ongeveer € 1.573,95)
bestellenGesponsorde link
John Cadogan:

Marketing Strategy - nieuw boek

ISBN: 9781848601178

These six volumes impose an order on the burgeoning marketing strategy literature. In doing so, core thematic topics, and new and emerging areas of interest are represented, and the resul… Meer...

Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten
2
Marketing Strategy - Herausgeber: Cadogan, John
bestellen
bij booklooker.de
€ 1.450,95
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Herausgeber: Cadogan, John:

Marketing Strategy - gebonden uitgave, pocketboek

ISBN: 9781848601178

[ED: Hardcover], [PU: SAGE PUBN], In marketing, globally, new challenges are emerging which strategic marketers must face. Researchers are driven to understand and explain the marketing s… Meer...

  - Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland (EUR 0.00) buecher.de GmbH & Co. KG
3
bestellen
bij lehmanns.de
€ 1.349,95
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
John Cadogan:
Marketing Strategy - nieuw boek

2009

ISBN: 9781848601178

Media-Kombination, Sonstige Produkte, [PU: SAGE Publications Ltd]

  - Verzendingskosten:Versand in 10-15 Tagen, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD (EUR 0.00)
4
bestellen
bij lehmanns.de
€ 1.169,95
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
John Cadogan:
Marketing Strategy - gebonden uitgave, pocketboek

2009, ISBN: 9781848601178

Hardcover, Buch, [PU: SAGE Publications Ltd]

  - Verzendingskosten:Versand in 10-15 Tagen, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD (EUR 0.00)
5
Marketing Strategy - John Cadogan
bestellen
bij Printsasia
$ 577,60
(ongeveer € 499,65)
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
John Cadogan:
Marketing Strategy - nieuw boek

ISBN: 9781848601178

NA Marketing, Sage Publications

  - new Verzendingskosten: EUR 0.00

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Marketing Strategy

In marketing, globally, new challenges are emerging which strategic marketers must face. Researchers are driven to understand and explain the marketing strategy landscape, and to develop tools and instruments that can help marketers shape, implement and control marketing strategies. This concentration on marketing strategy issues by marketing academics, and the resulting escalation in articles published, means that interested readers approaching the literature are faced with a monumental task. The sheer scale of the literature is the problem; it is too diverse, too fragmented, too vast. Marketing Strategy sets about correcting this problem. First, the volumes impose an order on the burgeoning marketing strategy literature. In doing so, core thematic topics, and new and emerging areas of interest are represented, and the resulting structure of the major work reflects the new emerging marketing strategy landscape. Second, the volumes contain articles that provide a balanced perspective on the topics covered and allow readers to see how the various aspects of marketing strategy are all interconnected. Volume 1: Marketing Strategy's Conceptual Foundations: Market Orientation, the Cornerstone of Strategic Marketing Thought Volume 2: Marketing Strategy Processes and Tools Volume 3: Marketing-Mix Strategies - Product Strategy and Promotion Strategy Volume 4: Marketing-Mix Strategies - Distribution Strategy and Pricing Strategy Volume 5: Marketing Strategy Organization, Implementation and Control Volume 6: Evolving and Emerging Issues in Marketing Strategy This reference collection presents an up-to date picture of marketing strategy, one that reflects the historical origins and evolution of marketing strategy thought, and current and emerging themes within the marketing strategy literature.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Marketing Strategy


EAN (ISBN-13): 9781848601178
ISBN (ISBN-10): 1848601174
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2009
Uitgever: SAGE PUBN INC
2456 Bladzijden
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2009-07-19T18:20:36+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2020-08-25T20:12:41+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 1848601174

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
1-84860-117-4, 978-1-84860-117-8
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: cadogan
Titel van het boek: marketing


< naar Archief...