- 5 resultaten
laagste prijs: € 11,99, hoogste prijs: € 57,94, gemiddelde prijs: € 41,15
1
bestellen
bij Achtung-Buecher.de
€ 57,94
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
David Ogilvy:

Ogilvy on Advertising von David Ogilvy New edition of this classic work on advertising, written by one of the world`s leading ad-men. Previously published by Pan. 200 illustrations. Simply put; David Ogilvy is a genius. This is bar none the greatest book ever written on the subject of Advertising. Synopsis A guide which explains how to create advertising that works, how to run an agency, how to write successful copy, and what the future holds for the advertising industry. - pocketboek

2007, ISBN: 1853756156

Auflage: New edition (5. März 2007) Softcover 224 S. 24,4 x 18,8 x 1,6 cm Broschiert Zustand: gebraucht - sehr gut, New edition of this classic work on advertising, written by one of the … Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) Buchservice-Lars-Lutzer Lars Lutzer Einzelunternehmer, 23812 Wahlstedt
2
bestellen
bij buchfreund.de
€ 49,99
verzending: € 6,991
bestellenGesponsorde link

David Ogilvy:

Ogilvy on Advertising von David Ogilvy New edition of this classic work on advertising, written by one of the world`s leading ad-men. Previously published by Pan. 200 illustrations. Simply put; David Ogilvy is a genius. This is bar none the greatest book ever written on the subject of Advertising. Synopsis A guide which explains how to create advertising that works, how to run an agency, how to write successful copy, and what the future holds for the advertising industry. Auflage: New edition (5. März 2007) - pocketboek

2007, ISBN: 9781853756153

Auflage: New edition (5. März 2007) Softcover 224 S. 24,4 x 18,8 x 1,6 cm Zustand: gebraucht - sehr gut, New edition of this classic work on advertising, written by one of the world`s le… Meer...

Verzendingskosten:Versandkosten innerhalb der BRD. (EUR 6.99) BUCHSERVICE / ANTIQUARIAT Lars-Lutzer *** LITERATUR RECHERCHE *** ANTIQUARISCHE SUCHE, 23812 Wahlstedt
3
bestellen
bij booklooker.de
€ 40,89
verzending: € 6,951
bestellenGesponsorde link
David Ogilvy:
Ogilvy on Advertising von David Ogilvy New edition of this classic work on advertising, written by one of the world's leading ad-men. Previously published by Pan. 200 illustrations. Simply put; David - pocketboek

2005

ISBN: 9781853756153

[ED: Softcover], [PU: Carlton Books], New edition of this classic work on advertising, written by one of the world's leading ad-men. Previously published by Pan. 200 illustrations. Simply… Meer...

Verzendingskosten:Versand nach Deutschland. (EUR 6.95) Buchservice Lars Lutzer
4
Ogilvy on Advertising - Ogilvy, David
bestellen
bij amazon.de
€ 44,95
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Ogilvy, David:
Ogilvy on Advertising - eerste uitgave

2007, ISBN: 9781853756153

pocketboek

Prion Books Ltd, Taschenbuch, Auflage: 1, 224 Seiten, Publiziert: 2007-03-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Hersteller-Nr.: 43070, 0.61 kg, Verkaufsrang: 127361, Medienwissenschaft, Sozi… Meer...

Sammlerstück. Verzendingskosten:Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00)
5
Ogilvy on Advertising - Ogilvy, David
bestellen
bij amazon.de
€ 11,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Ogilvy, David:
Ogilvy on Advertising - eerste uitgave

2007, ISBN: 9781853756153

pocketboek

Prion Books Ltd, Taschenbuch, Auflage: 1, 224 Seiten, Publiziert: 2007-03-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Hersteller-Nr.: 43070, 0.61 kg, Verkaufsrang: 127361, Medienwissenschaft, Sozi… Meer...

Verzendingskosten:Auf Lager, Lieferung von Amazon. (EUR 0.00) Amazon.de

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Ogilvy on Advertising

For young advertising hopefuls and veterans who are in search of ways to improve their success rates.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Ogilvy on Advertising


EAN (ISBN-13): 9781853756153
ISBN (ISBN-10): 1853756156
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2007
Uitgever: Prion Books Ltd
Gewicht: 0,621 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-04-05T10:34:55+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-03-06T19:40:09+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 1853756156

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
1-85375-615-6, 978-1-85375-615-3
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: david ogilvy, gurevich
Titel van het boek: ogilvy and advertising, david, put, leading men, synopsis, this what, genius, for ever, copy, classic bar, the pan book, the great work, written, the industry the future, edition, that works, men the world, how works, how write, this new world, ogilvys, create, agency, simply, previously, how run the world, one world none


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9781802794960 Ogilvy on Advertising (Ogilvy, David)


< naar Archief...