- 5 resultaten
laagste prijs: € 0,91, hoogste prijs: € 68,86, gemiddelde prijs: € 21,85
1
Cross-Cultural Marketing - Rugimbana, Robert, Nwankwo, Sonny
bestellen
bij amazon.com
$ 16,66
(ongeveer € 15,30)
verzending: € 3,661
bestellenGesponsorde link
Rugimbana, Robert, Nwankwo, Sonny:

Cross-Cultural Marketing - eerste uitgave

2002, ISBN: 9781861528018

pocketboek

Cengage Learning EMEA, Paperback, Auflage: 1, 384 Seiten, Publiziert: 2002-10-24T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 0.66 kg, Global, Marketing & Sales, Business & Money, Subjects, Books, Ind… Meer...

Verzendingskosten:In Stock. Real shipping costs can differ from the ones shown here. (EUR 3.66) Reuseaworld
2
bestellen
bij ZVAB.com
€ 0,91
verzending: € 4,051
bestellenGesponsorde link

Nwankwo, Sonny:

Cross-Cultural Marketing - pocketboek

2002, ISBN: 1861528019

[EAN: 9781861528018], Gebraucht, sehr guter Zustand, [SC: 4.05], [PU: Cengage Learning EMEA], NWANKWO SONNY CROSS CULTURAL MARKETING, The book has been read, but is in excellent condition… Meer...

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 4.05 WorldofBooks, Goring-By-Sea, WS, United Kingdom [51947087] [Rating: 5 (von 5)]
3
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 3,14
verzending: € 3,671
bestellenGesponsorde link
Rugimbana, Robert and Nwankwo, Sonny:
Cross-Cultural Marketing - pocketboek

2002

ISBN: 1861528019

[EAN: 9781861528018], [PU: Cengage Learning EMEA], Dispatched, from the UK, within 48 hours of ordering. Though second-hand, the book is still in very good shape. Minimal signs of usage m… Meer...

Verzendingskosten: EUR 3.67 Reuseabook, Gloucester, GLOS, United Kingdom [60633801] [Rating: 5 (von 5)]
4
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 75,77
(ongeveer € 68,86)
verzending: € 16,581
bestellenGesponsorde link
Rugimbana, Robert; Nwankwo, Sonny:
Cross-Cultural Marketing - pocketboek

2002, ISBN: 9781861528018

Cengage Learning EMEA, 2002-10-24. Paperback. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!, Cengage Learning EMEA, 2002-10-24, 6

Verzendingskosten: EUR 16.58 GridFreed LLC
5
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 22,89
(ongeveer € 21,02)
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Robert Rugimbana; Sonny Nwankwo:
Cross-Cultural Marketing - pocketboek

2002, ISBN: 9781861528018

Cengage Learning Business Press, 2002-10-24. Paperback. Good., Cengage Learning Business Press, 2002-10-24, 2.5

Verzendingskosten:Free shipping. (EUR 0.00) Ergodebooks

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Cross-Cultural Marketing

Cross-Cultural Marketing explores the key roles that multiculturalism plays in different societies and its impact on marketing theory and practice. It delineates current and ground breaking future directions of culture and multi-cultures in terms of strategies and tactics in different dimensions of marketing in different types of market structures and conditions. Unlike other publications that address cross-cultural management and international marketing dealing with internal organisational issues this text focuses on external and practical consumer issues in the market place. Cross-Cultural Marketing prepares readers for the realities and complexities of diversity.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Cross-Cultural Marketing


EAN (ISBN-13): 9781861528018
ISBN (ISBN-10): 1861528019
pocket book
Verschijningsjaar: 2002
Uitgever: Cengage Learning EMEA
384 Bladzijden
Gewicht: 0,653 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-07-11T13:53:56+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-08-13T21:50:52+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 1861528019

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
1-86152-801-9, 978-1-86152-801-8
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: nwankwo, rugimbana robert, thomson robert, cross robert


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9780415448925 Cross-Cultural Marketing: Theory, Practice and Relevance (Dawn Burton)


< naar Archief...