- 5 resultaten
laagste prijs: € 91,73, hoogste prijs: € 462,43, gemiddelde prijs: € 227,45
1
bestellen
bij alibris.com
$ 99,91
(ongeveer € 91,73)
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Marty Neumeier:

The Dictionary of Brand - pocketboek

ISBN: 9781884081064

Softcover, Used, Readable copy. Pages may have considerable notes/highlighting. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less., [PU: AIGA Center for Brand Experience]

Verzendingskosten: EUR 0.00 Dallas, TX, ThriftBooks-Dallas
2
bestellen
bij alibris.com
$ 172,40
(ongeveer € 161,38)
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Marty Neumeier:

The Dictionary of Brand - pocketboek

2004, ISBN: 9781884081064

paperback, Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book., Used, good, [PU: AIGA Center for Brand Experien]

Verzendingskosten: EUR 0.00 Newport Coast, CA, Tustin
3
The Dictionary of Brand - Marty Neumeier
bestellen
bij AbeBooks.com
$ 503,68
(ongeveer € 462,43)
verzending: € 4,001
bestellenGesponsorde link
Marty Neumeier:
The Dictionary of Brand - pocketboek

2004

ISBN: 1884081061

[EAN: 9781884081064], New book, [PU: AIGA Center for Brand Experience], new, Books

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 4.00 GoldenWavesOfBooks, Fayetteville, TX, U.S.A. [72982182] [Rating: 5 (of 5)]
4
The Dictionary of Brand - Marty Neumeier
bestellen
bij AbeBooks.com
$ 252,96
(ongeveer € 236,79)
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Marty Neumeier:
The Dictionary of Brand - pocketboek

2004, ISBN: 1884081061

[EAN: 9781884081064], New book, [PU: AIGA Center for Brand Experience], Books

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 3.00 Books of the Smoky Mountains, Pflugerville, TX, U.S.A. [83070900] [Rating: 5 (of 5)]
5
The Dictionary of Brand - Marty Neumeier
bestellen
bij AbeBooks.com
$ 197,54
(ongeveer € 184,91)
verzending: € 4,251
bestellenGesponsorde link
Marty Neumeier:
The Dictionary of Brand - pocketboek

2004, ISBN: 1884081061

[EAN: 9781884081064], New book, [PU: AIGA Center for Brand Experience], Books

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 4.25 Butterfly Books, San Clemente, CA, U.S.A. [84948329] [Rating: 5 (of 5)]

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
The Dictionary of Brand

The Dictionary of Brand is the first book to establish a "linguistic foundation" for brand builders—a basic toolkit of 221 terms that allow specialists from different disciplines to work together in a larger community of practice. Although the terms are widely used by brand specialists, most have yet to appear in other dictionaries or glossaries.

Marty Neumeier, design guru and author of The Brand Gap, assembled an advisory board of ten experts from the fields of brand strategy, research, advertising, product design, identity design, web design, and corporate brand management to help define the terms. The Willoughby Design Group contributed illustrations and an attractive page layout that make this book a delight to use.

This is the perfect book to get your whole team on the same page, or to simply keep on your shelf as a handy reference t

Gedetalleerde informatie over het boek. - The Dictionary of Brand


EAN (ISBN-13): 9781884081064
ISBN (ISBN-10): 1884081061
pocket book
Verschijningsjaar: 2004
Uitgever: AIGA Center for Brand Experience

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-10-18T16:24:04+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-06-08T22:05:13+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 1884081061

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
1-884081-06-1, 978-1-884081-06-4
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: marty neumeier
Titel van het boek: the dictionary brand


< naar Archief...