Aanmelden
De tip van euro-boek.nl
Zoekfuncties
actueel
Gegevenspagina wordt geladen...
MONSTER
ISBN: 2370002587419
Raising the Stakes in Service Process Improvement, Raising the Stakes in Service Process Improvement, [KW: PDF ,BUSINESS ECONOMICS , MANAGEMENT] <-> <-> PDF ,BUSINESS ECONOMICS , MANAGEMENT
eBook.de Sofort lieferbar (Download), E-Book zum Download Verzendingskosten: EUR 0.00 Details... |
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
Resultaten zijn gesorteerd...
1
ISBN: 2370002587419
Raising the Stakes in Service Process Improvement, Raising the Stakes in Service Process Improvement, [KW: PDF ,BUSINESS ECONOMICS , MANAGEMENT] <-> <-> PDF ,BUSINESS ECONOMICS , MANAGEMENT
1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.
Bibliografische gegevens van het best passende boek
Bijzonderheden over het boek
auteur: | |
Titel: | |
ISBN: |
Gedetalleerde informatie over het boek. - Lean Six Sigma for Service
EAN (ISBN-13): 2370002587419
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-05-29T01:08:35+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2008-05-29T01:08:35+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 2370002587419
Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:
Laatste soortgelijke boek:
2370002585613 Lean Six Sigma for Service (George, Michael)
< naar Archief...