- 5 resultaten
laagste prijs: € 2,99, hoogste prijs: € 4,55, gemiddelde prijs: € 3,93
1
bestellen
bij booklooker.de
€ 4,55
verzending: € 2,901
bestellenGesponsorde link
Huth, Rupert und Dieter Pflaum:

Einführung in die Werbelehre - gebruikt boek

1991, ISBN: 9783170112636

[PU: Kohlhammer], 268 S. Sofort verfügbar / daily shipping worldwide with invoice /, DE, [SC: 2.90], gebraucht; gut, gewerbliches Angebot, [GW: 550g], 4., Aufl., Banküberweisung, PayPal, … Meer...

Verzendingskosten:Versand nach Deutschland. (EUR 2.90) Mosakowski GbR
2
bestellen
bij booklooker.de
€ 2,99
verzending: € 2,901
bestellenGesponsorde link

Huth, Rupert und Dieter Pflaum:

Einführung in die Werbelehre - gebruikt boek

1991, ISBN: 9783170112636

[PU: Kohlhammer], 268 S. Sofort verfügbar / daily shipping worldwide with invoice /, DE, [SC: 2.90], gebraucht gut, gewerbliches Angebot, [GW: 550g], 4., Aufl., Banküberweisung, PayPal, I… Meer...

Verzendingskosten:Versand nach Deutschland. (EUR 2.90) Mosakowski GbR
3
bestellen
bij buchfreund.de
€ 4,55
verzending: € 2,901
bestellenGesponsorde link
Huth, Rupert und Dieter Pflaum:
Einführung in die Werbelehre 4., Aufl. - gebruikt boek

1991

ISBN: 9783170112636

4., Aufl. 268 S. Versand D: 2,90 EUR , [PU:Kohlhammer,]

Verzendingskosten:Versandkosten innerhalb der BRD. (EUR 2.90) Mosakowski GbR, 65428 Rüsselsheim am Main
4
bestellen
bij buchfreund.de
€ 2,99
verzending: € 2,901
bestellenGesponsorde link
Huth, Rupert und Dieter Pflaum:
Einführung in die Werbelehre 4., Aufl. - gebruikt boek

1991, ISBN: 9783170112636

4., Aufl. 268 S. Versand D: 2,90 EUR , [PU:Kohlhammer,]

Verzendingskosten:Versandkosten innerhalb der BRD. (EUR 2.90) Mosakowski GbR, 61197 Florstadt
5
bestellen
bij Achtung-Buecher.de
€ 4,55
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Huth, Rupert und Dieter Pflaum:
Einführung in die Werbelehre - gebruikt boek

1991, ISBN: 3170112635

4., Aufl. 268 S. Unbekannter Einband 3, [PU:Kohlhammer,]

Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) Mosakowski GbR Halim Koulali und Lubosz Mosakowski, 65428 Rüsselsheim am Main

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Einführung in die Werbelehre


EAN (ISBN-13): 9783170112636
ISBN (ISBN-10): 3170112635
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 1991
Uitgever: Kohlhammer,

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-04-16T13:24:17+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2022-09-16T21:28:20+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 3170112635

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-17-011263-5, 978-3-17-011263-6
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: dieter pflaum rupert huth
Titel van het boek: einführung die werbelehre, einfuehrung werbelehre


< naar Archief...