- 5 resultaten
laagste prijs: € 47,16, hoogste prijs: € 57,66, gemiddelde prijs: € 52,35
1
Information and Communication Technologies in Tourism: Proceedings of the International Conference in Innsbruck, Austria 1996 Stefan Klein Editor
bestellen
bij BarnesandNoble.com
€ 54,99
bestellenGesponsorde link

Information and Communication Technologies in Tourism: Proceedings of the International Conference in Innsbruck, Austria 1996 Stefan Klein Editor - nieuw boek

ISBN: 9783211827987

For the third time now, experts in tourism from all over the world come to Innsbruck in order to exchange ideas, inform themselves and others about current developments and build a networ… Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
Information and Communication Technologies in Tourism Proceedings of the International Conference in Innsbruck, Austria 1996 - Klein, Stefan (Herausgeber); Werthner, Hannes (Herausgeber); Tjoa, A Min (Herausgeber); Schmid, Beat (Herausgeber)
bestellen
bij Achtung-Buecher.de
€ 57,66
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Klein, Stefan (Herausgeber); Werthner, Hannes (Herausgeber); Tjoa, A Min (Herausgeber); Schmid, Beat (Herausgeber):

Information and Communication Technologies in Tourism Proceedings of the International Conference in Innsbruck, Austria 1996 - pocketboek

1996, ISBN: 3211827986

Softcover reprint of the original 1st ed. 1996 Kartoniert / Broschiert EDV / Kommunikation / Allgemeines, Kommunikation (Technik), Kommunikation (Technik) / Telekommunikation, Telekommu… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien
3
Information and Communication Technologies in Tourism: Proceedings of the International Conference in Innsbruck, Austria 1996
bestellen
bij amazon.co.uk
£ 40,30
(ongeveer € 47,16)
verzending: € 5,621
bestellenGesponsorde link
Information and Communication Technologies in Tourism: Proceedings of the International Conference in Innsbruck, Austria 1996 - pocketboek

1996

ISBN: 9783211827987

Editor: Klein, Stefan, Editor: Schmid, Beat, Editor: Tjoa, A Min, Editor: Werthner, Hannes, Springer, Paperback, Auflage: Softcover reprint of the original 1st ed. 1996, 246 Seiten, Publi… Meer...

Verzendingskosten:Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 5.62)
4
Information and Communication Technologies in Tourism - Klein, Stefan Schmid, Beat Tjoa, A Min Werthner, Hannes
bestellen
bij booklooker.de
€ 48,45
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Klein, Stefan Schmid, Beat Tjoa, A Min Werthner, Hannes:
Information and Communication Technologies in Tourism - eerste uitgave

1996, ISBN: 9783211827987

pocketboek

[ED: Kartoniert / Broschiert], [PU: Springer Vienna], Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nach Ihrer Bestellung fuer Sie gedruckt. For the third time now, experts in t… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Moluna GmbH
5
Information and Communication Technologies in Tourism - Stefan Klein; Beat Schmid; A Min Tjoa; Hannes Werthner
bestellen
bij lehmanns.de
€ 53,49
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Stefan Klein; Beat Schmid; A Min Tjoa; Hannes Werthner:
Information and Communication Technologies in Tourism - eerste uitgave

1996, ISBN: 9783211827987

pocketboek

Proceedings of the International Conference in Innsbruck, Austria 1996, Buch, Softcover, Softcover reprint of the original 1st ed. 1996, [PU: Springer Wien], Springer Wien, 1996

Verzendingskosten:Versand in 10-14 Tagen. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Information and Communication Technologies in Tourism

Information and Communication Technologies in Tourism 1996 This volume contains the proceedings of the conference, "ENTER-International Conference on Information and Communication Technologies in Tourism". It provides an international forum for the discussion of the role of telecommunication and information systems in tourism.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Information and Communication Technologies in Tourism


EAN (ISBN-13): 9783211827987
ISBN (ISBN-10): 3211827986
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 1996
Uitgever: Springer Wien

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-05-10T22:59:54+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-03-24T13:34:22+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 3211827986

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-211-82798-6, 978-3-211-82798-7
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: beat schmid, stefan klein, werthner, austria innsbruck, hannes schmid, tjoa
Titel van het boek: austria innsbruck, proceedings information, constantin, constantine, communications, austria international, innsbruck 1956 1981


Gegevens van de uitgever

Auteur: Stefan Klein; Beat Schmid; A Min Tjoa; Hannes Werthner
Titel: Information and Communication Technologies in Tourism - Proceedings of the International Conference in Innsbruck, Austria 1996
Uitgeverij: Springer; Springer Wien
234 Bladzijden
Verschijningsjaar: 1996-01-05
Vienna; AT
Gewicht: 0,460 kg
Taal: Engels
53,49 € (DE)
54,99 € (AT)
59,00 CHF (CH)
POD
XII, 234 p.

BC; Information Systems Applications (incl. Internet); Hardcover, Softcover / Informatik, EDV/Anwendungs-Software; Angewandte Informatik; Verstehen; Business Engineering; Information Technology (IT); Internet; Outsourcing; WWW; database; distributed systems; information system; learning; multimedia; networks; production; quality management; software; IT in Business; Computer and Information Systems Applications; IT in Business; Wirtschaftsmathematik und -informatik, IT-Management; Unternehmensanwendungen; EA

1. Intelligent Agents.- A Personal Travel Assistant for Holiday Selection — a Learning Interface Agent Approach.- IMTAS: Intelligent Multimedia Travel Agent System.- 2. Multimedia.- A Software Bench for the Production of Multimedia Tourism Applications.- Clustering in Object-oriented Distributed System Integrating Multimedia Resources.- Integration of Multimedia and Spatial Data in an Authoring System for Building Tourism Applications.- 3. Data Management and Representation.- Why Is Space a Slippery Concept for Information Systems Designers? Towards a Definition of Spatial Information Primitives for the Tourism Information Base.- The Lost Tourist in a Cross Border Region, Asking for Alignment of Information Architectures.- An Electronic Product Catalog for Distributed Environments.- 4. Information System Design.- Design Principles of Tourist Information Systems.- Interfacing WWW with Distributed Database Applications in the Field of Tourism.- 5. Implementation and Adoption.- Client Satisfaction Measurement in Outsourcing Situations.- Information Technology Adoption by Midwest United States Travellers.- Case Study of Implementation of Information System in Tourism.- 6. IS Strategy I: Application of Business Concepts in Tourism.- The IT-enabled Extended Enterprise, Applications in the Tourism Industry.- Travel Information Kiosks in Network — Prestige or Profit? A Preliminary Study of a Norwegian System in Operation.- 7. IS Strategy II: Strategies for Regions and Destinations.- Information and Telecommunication Technologies as a Strategic Tool for Tourism Enhancement at Destination Regions.- The Travel Industry as Part of the National Information Network in Norway.- 8. IS Strategy III: Impact on Different Actors.- The Changing Value of Travel Agents in Tourism Networks: Towards a Network Design Perspective.- Barriers to Implementing Quality Management in Hong Kong’s Hotels.- 9. IS Strategy IV: Distribution and Marketing.- Public Tourist Information Offices as Booking-Centres for Accommodation.- Last-Minute Booking Based on Internet in Norway.- Broadband Network in the Electronic Market Place in Tourism.- The Electronic Mall Bodensee as Platform for the Development of Travel Services.- 10. StandardisSation and Reengineering Issues.- Application Standards for Tourism Products. Proposals for a Programme of Research.- Re-Engineering the Package Holiday Business.

< naar Archief...