- 5 resultaten
laagste prijs: € 29,90, hoogste prijs: € 225,38, gemiddelde prijs: € 79,04
1
Wie zufrieden sind Ihre Kunden?: Ermitteln und Bewerten der Kundenzufriedenheit (DGQ-Band) - DGQ
bestellen
bij amazon.de
€ 29,90
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
DGQ:

Wie zufrieden sind Ihre Kunden?: Ermitteln und Bewerten der Kundenzufriedenheit (DGQ-Band) - pocketboek

ISBN: 3410320008

[SR: 2234113], Taschenbuch, [EAN: 9783410320005], Beuth, Beuth, Book, [PU: Beuth], Beuth, 467640, Management, 655554, Besprechungen & Meetings, 655556, Change Management, 655558, Checklis… Meer...

  - Gebraucht. Verzendingskosten:Innerhalb EU, Schweiz und Liechtenstein (sofern Lieferung möglich). Gewöhnlich versandfertig in 24 Stunden. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) adanbo
2
Wie zufrieden sind Ihre Kunden?: Ermitteln und Bewerten der Kundenzufriedenheit (DGQ-Band) - DGQ
bestellen
bij amazon.de
€ 29,90
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link

DGQ:

Wie zufrieden sind Ihre Kunden?: Ermitteln und Bewerten der Kundenzufriedenheit (DGQ-Band) - pocketboek

ISBN: 3410320008

[SR: 2244644], Taschenbuch, [EAN: 9783410320005], Beuth, Beuth, Book, [PU: Beuth], Beuth, 467640, Management, 655554, Besprechungen & Meetings, 655556, Change Management, 655558, Checklis… Meer...

  - Gebraucht. Verzendingskosten:Innerhalb EU, Schweiz und Liechtenstein (sofern Lieferung möglich). Gewöhnlich versandfertig in 24 Stunden. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) adanbo
3
Wie zufrieden sind Ihre Kunden?
bestellen
bij lehmanns.de
€ 55,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Wie zufrieden sind Ihre Kunden? - eerste uitgave

2008

ISBN: 9783410320005

pocketboek

Ermitteln und Bewerten der Kundenzufriedenheit, Buch, Softcover, Kundenbindungen und Kundenempfehlungen können als entscheidende Erfolgsfaktoren für kleine und mittlere Unternehmen (KMU) … Meer...

Verzendingskosten:Versand in 7-10 Tagen. (EUR 0.00)
4
bestellen
bij Biblio.com
$ 268,50
(ongeveer € 225,38)
verzending: € 101,471
bestellenGesponsorde link
Wie zufrieden sind Ihre Kunden? - gebruikt boek

ISBN: 9783410320005

Maybe ex-library with stamps, 1 volume, please be aware of language, air mail shipment from Germany within 2-6 weeks

  - Verzendingskosten: EUR 101.47 buxbox
5
bestellen
bij lehmanns.de
€ 55,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Wie zufrieden sind Ihre Kunden? - eerste uitgave

2008, ISBN: 9783410320005

pocketboek

Ermitteln und Bewerten der Kundenzufriedenheit, [ED: 1], Softcover, Buch, [PU: Beuth]

  - Verzendingskosten:Versand in 5-7 Tagen, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Wie zufrieden sind Ihre Kunden?


EAN (ISBN-13): 9783410320005
ISBN (ISBN-10): 3410320008
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2011
Uitgever: Beuth
188 Bladzijden
Gewicht: 0,260 kg
Taal: deu

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-02-01T12:47:54+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-08-15T00:51:56+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 3410320008

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-410-32000-8, 978-3-410-32000-5
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: beuth
Titel van het boek: kundenzufriedenheit


Gegevens van de uitgever

Titel: DGQ-Band; Wie zufrieden sind Ihre Kunden? - Ermitteln und Bewerten der Kundenzufriedenheit
Uitgeverij: Beuth
188 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2008-09-11
DE
Gedrukt / Gemaakt in
Gewicht: 0,260 kg
Taal: Duits
Not available, publisher indicates OP

BC; B305; Hardcover, Softcover / Wirtschaft/Management; Hochbau und Baustoffe; Verstehen; Bewertung; Ermittlung; Kundenzufriedenheit; Customer satisfaction; Determination; Evaluations; Dienstleistungen im Allgemeinen


< naar Archief...