- 5 resultaten
laagste prijs: € 23,99, hoogste prijs: € 23,99, gemiddelde prijs: € 23,99
1
Qualität im Service (eBook, PDF) - Brunner, Franz J.
bestellen
bij Buecher.de
€ 23,99
verzending: € 3,951
bestellenGesponsorde link
Brunner, Franz J.:

Qualität im Service (eBook, PDF) - nieuw boek

ISBN: 9783446424197

In einer Wirtschaftskrise rücken stabile Kundenbeziehungen stärker in den Mittelpunkt. Nur Unternehmen, die ihre Kunden pflegen und sich auf ihre treue Kundschaft verlassen können, sind i… Meer...

Nr. 37090318. Verzendingskosten:, Sofort per Download lieferbar, AT. (EUR 3.95)
2
Qualität im Service - Franz J. Brunner
bestellen
bij lehmanns.de
€ 23,99
verzending: € 13,951
bestellenGesponsorde link

Franz J. Brunner:

Qualität im Service - eerste uitgave

2010, ISBN: 9783446424197

Wege zur besseren Dienstleistung, eBooks, eBook Download (PDF), Auflage, [PU: Carl Hanser Fachbuchverlag], Seiten: 178, Carl Hanser Fachbuchverlag, 2010

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar. (EUR 13.95)
3
Qualität im Service - Franz J. Brunner
bestellen
bij lehmanns.de
€ 23,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Franz J. Brunner:
Qualität im Service - eerste uitgave

2010

ISBN: 9783446424197

Wege zur besseren Dienstleistung, eBooks, eBook Download (PDF), Auflage, [PU: Carl Hanser Fachbuchverlag], [ED: 1], Carl Hanser Fachbuchverlag, 2010

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)
4
bestellen
bij lehmanns.de
€ 23,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Franz J. Brunner:
Qualität im Service - eerste uitgave

2010, ISBN: 9783446424197

Wege zur besseren Dienstleistung, [ED: 1], Auflage, eBook Download (PDF), eBooks, [PU: Carl Hanser Fachbuchverlag]

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00)
5
Qualität im Service - Franz J. Brunner; Franz J. Brunner
bestellen
bij lehmanns.de
€ 23,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Franz J. Brunner; Franz J. Brunner:
Qualität im Service - nieuw boek

2010, ISBN: 9783446424197

Wege zur besseren Dienstleistung, eBooks, eBook Download (PDF), [PU: Hanser, Carl], Hanser, Carl, 2010

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Qualität im Service


EAN (ISBN-13): 9783446424197
ISBN (ISBN-10): 3446424199
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: Hanser, Carl
178 Bladzijden
Taal: ger/Deutsch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2011-07-17T20:42:55+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-02-19T11:03:51+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 3446424199

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-446-42419-9, 978-3-446-42419-7
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: brunner
Titel van het boek: weg, wege, service, qualität, brünner


Gegevens van de uitgever

Auteur: Franz J. Brunner
Titel: Qualität im Service - Wege zur besseren Dienstleistung
Uitgeverij: Hanser, Carl
178 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2010-03-04
München; DE
Gedrukt / Gemaakt in
Taal: Duits
20,16 € (DE)
23,99 € (AT)
34,00 CHF (CH)
Not available, publisher indicates OP

EA; E107; Nonbooks, PBS / Wirtschaft/Management; Betriebswirtschaft und Management; Dienstleistung; Kundenbindung; Qualitätsmangement; Prozessorientiertes Qualitätsmanagement; BB

Das zweite Standbein: Servicequalität

Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9783446422414 Qualität im Service. Wege zur besseren Dienstleistung (Praxisreihe Qualität) (Franz J. Brunner)


< naar Archief...