- 5 resultaten
laagste prijs: € 23,99, hoogste prijs: € 30,46, gemiddelde prijs: € 26,34
1
Prozesse kundenorientiert gestalten - Ulla Meister
bestellen
bij Orellfuessli.ch
CHF 34,00
(ongeveer € 30,46)
verzending: € 16,131
bestellenGesponsorde link
Ulla Meister:

Prozesse kundenorientiert gestalten - nieuw boek

2010, ISBN: 9783446424432

Zufriedene Kunden sind Kunden, die wiederkommen. Deshalb legen Top-Unternehmen grossen Wert darauf, die Erwartungen ihrer Kunden möglichst gut zu erfüllen oder sogar zu übertreffen. Gleic… Meer...

No. 25414279. Verzendingskosten:Zzgl. Versandkosten. (EUR 16.13)
2
Prozesse kundenorientiert gestalten - Ulla Meister
bestellen
bij Orellfuessli.ch
CHF 34,00
(ongeveer € 29,29)
verzending: € 15,511
bestellenGesponsorde link

Ulla Meister:

Prozesse kundenorientiert gestalten - nieuw boek

2010, ISBN: 9783446424432

Zufriedene Kunden sind Kunden, die wiederkommen. Deshalb legen Top-Unternehmen grossen Wert darauf, die Erwartungen ihrer Kunden möglichst gut zu erfüllen oder sogar zu übertreffen. Gleic… Meer...

  - No. 25414279. Verzendingskosten:Zzgl. Versandkosten. (EUR 15.51)
3
Prozesse kundenorientiert gestalten als eBook Download von Holger Meister, Ulla Meister - Holger Meister, Ulla Meister
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 23,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Holger Meister, Ulla Meister:
Prozesse kundenorientiert gestalten als eBook Download von Holger Meister, Ulla Meister - nieuw boek

ISBN: 9783446424432

Lieferung innerhalb 1-4 Werktagen. Versandkostenfrei, wenn Buch oder Hörbuch enthalten ist, sonst 2,95 EUR. Ab 19,90 EUR versandkostenfrei. (Deutschland) eBooks > Belletristik > Erzäh… Meer...

  - No. 16116332. Verzendingskosten:Zzgl. Versandkosten. (EUR 0.00)
4
Prozesse kundenorientiert gestalten - Ulla Meister
bestellen
bij lehmanns.de
€ 23,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Ulla Meister:
Prozesse kundenorientiert gestalten - eerste uitgave

2010, ISBN: 9783446424432

Der Weg zur Customer Driven Company, eBooks, eBook Download (PDF), Auflage, [PU: Carl Hanser Fachbuchverlag], [ED: 1], Carl Hanser Fachbuchverlag, 2010

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)
5
Prozesse kundenorientiert gestalten - Ulla Meister
bestellen
bij lehmanns.de
€ 23,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Ulla Meister:
Prozesse kundenorientiert gestalten - eerste uitgave

2010, ISBN: 9783446424432

Der Weg zur Customer Driven Company, [ED: 1], Auflage, eBook Download (PDF), eBooks, [PU: Carl Hanser Fachbuchverlag]

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Prozesse kundenorientiert gestalten


EAN (ISBN-13): 9783446424432
ISBN (ISBN-10): 3446424431
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: Carl Hanser Fachbuchverlag
212 Bladzijden
Taal: ger/Deutsch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2011-07-03T10:21:33+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2021-05-07T12:59:34+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 3446424431

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-446-42443-1, 978-3-446-42443-2
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: meister, ulla, meist
Titel van het boek: driven, kundenorientiert gestalten prozesse


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9783446421882 Prozesse kundenorientiert gestalten: Der Weg zur Customer-Driven Company (Meister, Holger und Ulla Meister)


< naar Archief...