- 5 resultaten
laagste prijs: € 0,99, hoogste prijs: € 19,95, gemiddelde prijs: € 5,84
1
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 0,99
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Hell, Heinz:

Die Erfolgsstory des Direktmarketing - gebruikt boek

1989, ISBN: 3478219302

[EAN: 9783478219303], Gebraucht, sehr guter Zustand, [PU: Mi-Wirtschaftsbuch,], MARKETING ALLGEMEIN, Gepflegtes ehemaliges Bibliotheksexemplar mit den üblichen Kennzeichnungen (z.B. Barco… Meer...

  - NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 3.00 getbooks GmbH, Bad Camberg, HE, Germany [55883480] [Rating: 5 (von 5)]
2
bestellen
bij booklooker.de
€ 2,86
verzending: € 5,001
bestellenGesponsorde link

Hell, Heinz:

Die Erfolgsstory des Direktmarketing - gebonden uitgave, pocketboek

1989, ISBN: 9783478219303

[PU: Mi-Wirtschaftsbuch], Gebundene Ausgabe, Größe: 24.4 x 18 x 3 cm Zustand: Gebraucht - gut. Schneller Versand. Rechnung mit MwSt.-Ausweis liegt bei., DE, [SC: 5.00], gebraucht gut, gew… Meer...

  - Verzendingskosten:Versand nach Deutschland. (EUR 5.00) Buchhesse
3
bestellen
bij ZVAB.com
€ 19,95
verzending: € 2,301
bestellenGesponsorde link
Hell, Heinz:
Die Erfolgsstory des Direktmarketing - gebonden uitgave, pocketboek

1989

ISBN: 3478219302

[EAN: 9783478219303], Gebraucht, sehr guter Zustand, [SC: 2.3], [PU: Mi-Wirtschaftsbuch,], Zustand: Gebraucht - gut. Schneller Versand. Rechnung mit MwSt.-Ausweis liegt bei. Sprache: Deut… Meer...

  - NOT NEW BOOK Verzendingskosten: EUR 2.30 Gerald Wollermann, Bad Vilbel, Germany [56128708] [Rating: 5 (von 5)]
4
bestellen
bij booklooker.de
€ 1,00
verzending: € 5,501
bestellenGesponsorde link
Hell, Heinz:
Die Erfolgsstory des Direktmarketing - gebonden uitgave, pocketboek

1989, ISBN: 9783478219303

[ED: Hardcover mit Schutzumschlag], [PU: Moderne Industrie], DE, [SC: 5.50], leichte Gebrauchsspuren, gewerbliches Angebot, 268, [GW: 1050g], [PU: Landsberg/Lech], offene Rechnung (Vorkas… Meer...

  - Verzendingskosten:Versand nach Deutschland. (EUR 5.50) Oldekop
5
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 4,39
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Heinz Hell:
Die Erfolgsstory des Direktmarketing - gebruikt boek

ISBN: 3478219302

[EAN: 9783478219303], Gebraucht, sehr guter Zustand, 1080 Gramm., [PU: Verlag Moderne Industrie, München]

  - NOT NEW BOOK Verzendingskosten:Versandkostenfrei (EUR 0.00) medimops, Berlin, Germany [55410863] [Rating: 4 (von 5)]

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Die Erfolgsstory des Direktmarketing


EAN (ISBN-13): 9783478219303
ISBN (ISBN-10): 3478219302
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 1989
Uitgever: Mi-Wirtschaftsbuch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-05-24T14:35:41+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2018-09-13T19:34:44+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 3478219302

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-478-21930-2, 978-3-478-21930-3
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: heinz hell
Titel van het boek: rückblicke eines, einblicke die, rueckblicke einblicke ausblicke, die erfolgsstory des direktmarketing


Gegevens van de uitgever

Auteur: Heinz Hell
Titel: Die Erfolgsstory des Direktmarketing
Uitgeverij: moderne industrie
368 Bladzijden
Not available (reason unspecified)

BB; KUNST


< naar Archief...