- 5 resultaten
laagste prijs: € 11,99, hoogste prijs: € 14,99, gemiddelde prijs: € 14,39
1
Wer hat Angst vor Niketown / edition suhrkamp - Friedrich von Borries
bestellen
bij Weltbild.de
€ 14,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Friedrich von Borries:

Wer hat Angst vor Niketown / edition suhrkamp - nieuw boek

2012, ISBN: 3518737759

»Wer hat Angst vor Niketown? zeigt auf, wie urbaner Raum durch Nike in eine neue Markenstadt verwandelt wird. In seinen Analysen weis Friedrich von Borries dies überraschend konkret vor A… Meer...

Nr. 41873118. Verzendingskosten:, 2-5 Werktage, DE. (EUR 0.00)
2
Wer hat Angst vor Niketown - Friedrich Von Borries
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 14,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Friedrich Von Borries:

Wer hat Angst vor Niketown - nieuw boek

ISBN: 9783518737750

*Wer hat Angst vor Niketown* - Nike-Urbanismus Branding und die Markenstadt von morgen. Originalausgabe / epub eBook für 14.99 € / Aus dem Bereich: eBooks, Fachthemen & Wissenschaft, Sozi… Meer...

Verzendingskosten:In stock (Download), , Schneller Versand nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., DE. (EUR 0.00)
3
Wer hat Angst vor Niketown - Friedrich Von Borries
bestellen
bij eBook.de
€ 14,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Friedrich Von Borries:
Wer hat Angst vor Niketown - nieuw boek

ISBN: 9783518737750

Wer hat Angst vor Niketown - Nike-Urbanismus Branding und die Markenstadt von morgen. Originalausgabe: ab 14.99 € eBooks > Fachthemen & Wissenschaft > Sozialwissenschaften Suhrkamp Verlag… Meer...

Verzendingskosten:in stock, , , DE. (EUR 0.00)
4
Wer hat Angst vor Niketown - Friedrich Von Borries
bestellen
bij eBook.de
€ 11,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Friedrich Von Borries:
Wer hat Angst vor Niketown - nieuw boek

ISBN: 9783518737750

Wer hat Angst vor Niketown - Nike-Urbanismus Branding und die Markenstadt von morgen: ab 11.99 € eBooks > Fachthemen & Wissenschaft > Sozialwissenschaften Suhrkamp Verlag AG eBook als epu… Meer...

Verzendingskosten:in stock, , , DE. (EUR 0.00)
5
Wer hat Angst vor Niketown - Friedrich von Borries
bestellen
bij lehmanns.de
€ 14,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Friedrich von Borries:
Wer hat Angst vor Niketown - eerste uitgave

2012, ISBN: 9783518737750

Nike-Urbanismus, Branding und die Markenstadt von morgen, eBooks, eBook Download (EPUB), 1., Originalausgabe, [PU: Suhrkamp], Suhrkamp, 2012

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Wer hat Angst vor Niketown


EAN (ISBN-13): 9783518737750
ISBN (ISBN-10): 3518737759
Verschijningsjaar: 2012
Uitgever: Suhrkamp Verlag AG
125 Bladzijden
Taal: ger/Deutsch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2012-07-29T18:58:06+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-03-06T10:48:27+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 3518737759

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-518-73775-9, 978-3-518-73775-0
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: von borries friedrich, börries, both friedrich von, borrie
Titel van het boek: wer hat angst vor niketown, edition suhrkamp


Gegevens van de uitgever

Auteur: Friedrich von Borries
Titel: Wer hat Angst vor Niketown; Wer hat Angst vor Niketown?: Nike-Urbanismus, Branding und die Markenstadt von morgen - Nike-Urbanismus, Branding und die Markenstadt von morgen
Uitgeverij: Suhrkamp; Suhrkamp
125 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2012-09-17
Berlin; DE
Gedrukt / Gemaakt in
Taal: Duits
14,99 € (DE)
14,99 € (AT)
18,00 CHF (CH)
Available

EA; E101; Nonbooks, PBS / Medien, Kommunikation; Architektur: Innenarchitektur; Verstehen; Berlin; edition suhrkamp 2652; ES 2652; Branding; Deutschland; ES2652; Fashion; Firma; Identität; just do it; Marke; Marketing; Marketingstrategie; Mode; Nike; Sneakers; Sozialraum; Sportmode; Stadt; Stadtleben; Urbanismus; Urbanität; Werbung; Architektonische Struktur und Design; Mode- und Textildesign


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9783518126523 Wer hat Angst vor Niketown: Nike-Urbanismus, Branding und die Markenstadt von morgen (edition suhrkamp) (Borries, Friedrich von)


< naar Archief...