- 5 resultaten
laagste prijs: € 52,96, hoogste prijs: € 62,95, gemiddelde prijs: € 55,70
1
Agent-Mediated Electronic Commerce V : Designing Mechanisms and Systems, AAMAS 2003 Workshop, AMEC 2003, Melbourne, Australia, July 15. 2003, Revised Selected Papers - Peyman Faratin
bestellen
bij ZVAB.com
€ 52,96
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Peyman Faratin:

Agent-Mediated Electronic Commerce V : Designing Mechanisms and Systems, AAMAS 2003 Workshop, AMEC 2003, Melbourne, Australia, July 15. 2003, Revised Selected Papers - pocketboek

2004, ISBN: 3540226745

[EAN: 9783540226741], Neubuch, [SC: 0.0], [PU: Springer Berlin Heidelberg], AGENT (EDV) - AGENTENSYSTEM; PERFORMANCE; AGENT-BASEDNEGOTIATION; BIDDINGSTRATEGIES; E-COMMERCEAGENTS; E-COMMER… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Rating: 5 (von 5)]
2
Agent-Mediated Electronic Commerce V Designing Mechanisms and Systems, AAMAS 2003 Workshop, AMEC 2003, Melbourne, Australia, July 15. 2003, Revised Selected Papers - Faratin, Peyman (Herausgeber); Walsh, William E. (Herausgeber); Rodríguez-Aguilar, Juan A. (Herausgeber); Parkes, David C. (Herausgeber)
bestellen
bij Achtung-Buecher.de
€ 55,60
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Faratin, Peyman (Herausgeber); Walsh, William E. (Herausgeber); Rodríguez-Aguilar, Juan A. (Herausgeber); Parkes, David C. (Herausgeber):

Agent-Mediated Electronic Commerce V Designing Mechanisms and Systems, AAMAS 2003 Workshop, AMEC 2003, Melbourne, Australia, July 15. 2003, Revised Selected Papers - nieuw boek

2004, ISBN: 3540226745

2004 Kartoniert / Broschiert Agent (EDV) - Agentensystem, E-Commerce, E-Business, Computer-Anwendungen in den Sozial- und Verhaltenswissenschaften, Künstliche Intelligenz, Performance; … Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien
3
Agent-Mediated Electronic Commerce V - Faratin, Peyman Parkes, David C. Rodriguez-Aguilar, Juan A.
bestellen
bij booklooker.de
€ 62,95
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Faratin, Peyman Parkes, David C. Rodriguez-Aguilar, Juan A.:
Agent-Mediated Electronic Commerce V - eerste uitgave

2004

ISBN: 9783540226741

pocketboek

[ED: Kartoniert / Broschiert], [PU: Springer Berlin Heidelberg], Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nach Ihrer Bestellung fuer Sie gedruckt. Section I: Automated Nego… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Moluna GmbH
4
Agent-Mediated Electronic Commerce V - Peyman Faratin; David C. Parkes; Juan A. Rodríguez-Aguilar; William E. Walsh
bestellen
bij lehmanns.de
€ 53,49
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Peyman Faratin; David C. Parkes; Juan A. Rodríguez-Aguilar; William E. Walsh:
Agent-Mediated Electronic Commerce V - eerste uitgave

2004, ISBN: 9783540226741

pocketboek

Designing Mechanisms and Systems, AAMAS 2003 Workshop, AMEC 2003, Melbourne, Australia, July 15. 2003, Revised Selected Papers, Buch, Softcover, 2004, [PU: Springer Berlin], Springer Berl… Meer...

Verzendingskosten:Versand in 10-14 Tagen. (EUR 0.00)
5
Agent-Mediated Electronic Commerce V
bestellen
bij Springer.com
€ 53,49
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Agent-Mediated Electronic Commerce V - nieuw boek

ISBN: 9783540226741

There is currently no description available, Springer

Nr. 978-3-540-22674-1. Verzendingskosten:Worldwide free shipping, , DE. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Agent-Mediated Electronic Commerce V

This book constitutes the thoroughly refereed post-proceedings of the 5th International Workshop on Agent-Mediated Electronic Commerce, AMEC 2003, held in Melbourne, Australia in July 2003 as part of AAMAS 2003.The 9 revised full papers presented were carefully selected from 22 submissions during two rounds of reviewing and revision. The papers are organized in topical sections on automated negotiation, systems and mechanism design, and multi-agent markets.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Agent-Mediated Electronic Commerce V


EAN (ISBN-13): 9783540226741
ISBN (ISBN-10): 3540226745
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2004
Uitgever: Springer Berlin
172 Bladzijden
Gewicht: 0,269 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-11-08T08:09:56+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-10-27T15:38:53+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 3540226745

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-540-22674-5, 978-3-540-22674-1
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: parkes, guez, walsh david, walsh william, aguilar, rodriguez
Titel van het boek: agent mediated electronic commerce, aama, selected papers, electronic media, melbourne australia


Gegevens van de uitgever

Auteur: Peyman Faratin; David C. Parkes; Juan A. Rodríguez-Aguilar; William E. Walsh
Titel: Lecture Notes in Computer Science; Lecture Notes in Artificial Intelligence; Agent-Mediated Electronic Commerce V - Designing Mechanisms and Systems, AAMAS 2003 Workshop, AMEC 2003, Melbourne, Australia, July 15. 2003, Revised Selected Papers
Uitgeverij: Springer; Springer Berlin
155 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2004-10-18
Berlin; Heidelberg; DE
Taal: Engels
53,49 € (DE)
54,99 € (AT)
59,00 CHF (CH)
Available
XI, 155 p.

BC; Hardcover, Softcover / Informatik, EDV/Informatik; Künstliche Intelligenz; Verstehen; Handel, Kommunikation, Verkehr; Informatik; Performance; agent-based negotiation; bidding strategies; e-commerce agents; e-commerce systems; electronic market places; internet auctions; knowledge; learning; market-based problem solving; multi-agent markets; multi-agent systems; negotiation protocols; proving; web-based distributed markets; Artificial Intelligence; Quantitative Economics; e-Commerce and e-Business; Wirtschaftstheorie und -philosophie; Computer-Anwendungen in den Sozial- und Verhaltenswissenschaften; E-Commerce: geschäftliche Aspekte; EA

Section I: Automated Negotiation.- Automated Negotiation and Bundling of Information Goods.- Two Stock-Trading Agents: Market Making and Technical Analysis.- Acquiring Tradeoff Preferences for Automated Negotiations: A Case Study.- A Decommitment Strategy in a Competitive Multi-agent Transportation Setting.- Section II: Mechanism Design.- Sequences of Take-It-or-Leave-It Offers: Near-Optimal Auctions Without Full Valuation Revelation.- Mechanism for Optimally Trading Off Revenue and Efficiency in Multi-unit Auctions.- Choosing Samples to Compute Heuristic-Strategy Nash Equilibrium.- Section III: Multi-agent Markets.- Improving Learning Performance by Applying Economic Knowledge.- Handling Resource Use Oscillation in Multi-agent Markets.
Includes supplementary material: sn.pub/extras

< naar Archief...