- 5 resultaten
laagste prijs: € 7,99, hoogste prijs: € 16,99, gemiddelde prijs: € 13,39
1
eCommerce und Kundenzufriedenheit als eBook Download von Jan-Thomas Nielsen - Jan-Thomas Nielsen
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 7,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Jan-Thomas Nielsen:

eCommerce und Kundenzufriedenheit als eBook Download von Jan-Thomas Nielsen - nieuw boek

ISBN: 9783638106931

eCommerce und Kundenzufriedenheit: Jan-Thomas Nielsen eCommerce und Kundenzufriedenheit: Jan-Thomas Nielsen eBooks > Wirtschaft, GRIN Verlag

  - No. 16145676. Verzendingskosten:Zzgl. Versandkosten. (EUR 0.00)
2
eCommerce und Kundenzufriedenheit - Jan-Thomas Nielsen
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 16,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Jan-Thomas Nielsen:

eCommerce und Kundenzufriedenheit - nieuw boek

ISBN: 9783638106931

eCommerce und Kundenzufriedenheit ab 16.99 € als epub eBook: 1. Auflage. Aus dem Bereich: eBooks, Wirtschaft, Medien > Bücher nein eBook als epub, GRIN Verlag

Verzendingskosten:In stock (Download), , Schneller Versand nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., DE. (EUR 0.00)
3
eCommerce und Kundenzufriedenheit - Jan-Thomas Nielsen
bestellen
bij eBook.de
€ 16,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Jan-Thomas Nielsen:
eCommerce und Kundenzufriedenheit - nieuw boek

ISBN: 9783638106931

eCommerce und Kundenzufriedenheit - 1. Auflage: ab 16.99 € eBooks > Wirtschaft GRIN Verlag eBook als epub, GRIN Verlag

Verzendingskosten:in stock, , , DE. (EUR 0.00)
4
eCommerce und Kundenzufriedenheit - Jan-Thomas Nielsen
bestellen
bij lehmanns.de
€ 16,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Jan-Thomas Nielsen:
eCommerce und Kundenzufriedenheit - eerste uitgave

2001, ISBN: 9783638106931

eBooks, eBook Download (PDF), 1. Auflage, [PU: GRIN Verlag], GRIN Verlag, 2001

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)
5
bestellen
bij eBook.de
€ 7,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
eCommerce und Kundenzufriedenheit - nieuw boek

ISBN: 9783638106931

eCommerce und Kundenzufriedenheit ab 7.99 EURO Medien > Bücher, [PU: Grin-Verlag, München ]

  - Nr. Verzendingskosten:, , DE. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - eCommerce und Kundenzufriedenheit


EAN (ISBN-13): 9783638106931
ISBN (ISBN-10): 3638106934
Verschijningsjaar: 2001
Uitgever: GRIN Verlag

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-03-15T14:31:48+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2022-11-07T17:56:55+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 3638106934

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-638-10693-4, 978-3-638-10693-1
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: thomas nielsen
Titel van het boek: kundenzufriedenheit


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9783638686525 eCommerce und Kundenzufriedenheit (Nielsen, Jan-Thomas)


< naar Archief...