- 5 resultaten
laagste prijs: € 10,43, hoogste prijs: € 20,99, gemiddelde prijs: € 14,65
1
Werbewirkungsmodelle und Theorien zur Rezipientenaktivierung Danilo Engel Author
bestellen
bij BarnesandNoble.com
€ 14,83
bestellenGesponsorde link

Werbewirkungsmodelle und Theorien zur Rezipientenaktivierung Danilo Engel Author - nieuw boek

2003, ISBN: 9783638239493

Studienarbeit aus dem Jahr 2003 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Marktforschung, Social Media, Note: 1, Duale Hochschule Baden-Württemberg, Ravensburg,… Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
Werbewirkungsmodelle und Theorien zur Rezipientenaktivierung Danilo Engel Author
bestellen
bij BarnesandNoble.com
€ 20,99
bestellenGesponsorde link
Werbewirkungsmodelle und Theorien zur Rezipientenaktivierung Danilo Engel Author - nieuw boek

2003, ISBN: 9783638239493

Studienarbeit aus dem Jahr 2003 im Fachbereich BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing, Note: 1, Duale Hochschule Baden-Württemberg, Ravensburg, früher: Berufsakademie Rave… Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
3
Werbewirkungsmodelle und Theorien zur Rezipientenaktivierung - Danilo Engel
bestellen
bij Weltbild.de
€ 15,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Danilo Engel:
Werbewirkungsmodelle und Theorien zur Rezipientenaktivierung - nieuw boek

2003

ISBN: 3638239497

Studienarbeit aus dem Jahr 2003 im Fachbereich BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing, Note: 1, Duale Hochschule Baden-Württemberg, Ravensburg, früher: Berufsakademie Ravensburg (Fa… Meer...

Nr. 39276489. Verzendingskosten:, 2-5 Werktage, DE. (EUR 0.00)
4
Werbewirkungsmodelle und Theorien zur Rezipientenaktivierung - Danilo Engel
bestellen
bij kobo.com
€ 10,43
bestellenGesponsorde link
Danilo Engel:
Werbewirkungsmodelle und Theorien zur Rezipientenaktivierung - nieuw boek

2003, ISBN: 9783638239493

Studienarbeit aus dem Jahr 2003 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Marktforschung, Social Media, Note: 1, Duale Hochschule Baden-Württemberg, Ravensburg, früh… Meer...

Verzendingskosten:Zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
5
Werbewirkungsmodelle und Theorien zur Rezipientenaktivierung - Danilo Engel
bestellen
bij lehmanns.de
€ 10,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Danilo Engel:
Werbewirkungsmodelle und Theorien zur Rezipientenaktivierung - eerste uitgave

2003, ISBN: 9783638239493

[ED: 1], Auflage, eBook Download (EPUB,PDF), eBooks, [PU: GRIN Verlag]

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Werbewirkungsmodelle und Theorien zur Rezipientenaktivierung Danilo Engel Author


EAN (ISBN-13): 9783638239493
ISBN (ISBN-10): 3638239497
Verschijningsjaar: 2000
Uitgever: GRIN Verlag GmbH Digital >16

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-05-05T22:25:30+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-02-03T13:58:13+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 3638239497

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-638-23949-7, 978-3-638-23949-3
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: danilo, vilim vasata


< naar Archief...