- 5 resultaten
laagste prijs: € 43,95, hoogste prijs: € 64,52, gemiddelde prijs: € 51,16
1
Communication Innovators or Laggards? - Diffusion of Innovations by U.S. Public Relations Practitioners Carol Savery Author
bestellen
bij BarnesandNoble.com
€ 52,92
bestellenGesponsorde link

Communication Innovators or Laggards? - Diffusion of Innovations by U.S. Public Relations Practitioners Carol Savery Author - nieuw boek

ISBN: 9783639046212

Everett M. Rogers' diffusion of innovations theory was used as a framework to study 116 chapter members of the Public Relations Society of America (PRSA) in a Midwestern U.S. state. Web-b… Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
Communication Innovators or Laggards? / Diffusion of Innovations by U.S. Public Relations Practitioners / Carol Savery / Taschenbuch / Englisch / VDM Verlag Dr. Müller / EAN 9783639046212 - Savery, Carol
bestellen
bij booklooker.de
€ 45,42
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Savery, Carol:

Communication Innovators or Laggards? / Diffusion of Innovations by U.S. Public Relations Practitioners / Carol Savery / Taschenbuch / Englisch / VDM Verlag Dr. Müller / EAN 9783639046212 - pocketboek

ISBN: 9783639046212

[ED: Taschenbuch], [PU: VDM Verlag Dr. Müller], Everett M. Rogers' diffusion of innovations theory was used as a framework to study 116 chapter members of the Public Relations Society of … Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Buchbär
3
Communication Innovators or Laggards? - Carol Savery
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 49,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Carol Savery:
Communication Innovators or Laggards? - pocketboek

2008

ISBN: 3639046218

[EAN: 9783639046212], Neubuch, [PU: VDM Verlag Dr. Müller E.K. VDM Verlag Dr. Müller], This item is printed on demand - it takes 3-4 days longer - Neuware -Everett M. Rogers' diffusion of… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) BuchWeltWeit Inh. Ludwig Meier e.K., Bergisch Gladbach, Germany [57449362] [Rating: 5 (von 5)]
4
Communication Innovators or Laggards? - Savery, Carol
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 64,52
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Savery, Carol:
Communication Innovators or Laggards? - pocketboek

2014, ISBN: 3639046218

[EAN: 9783639046212], Neubuch, [PU: VDM Verlag Dr. Müller|VDM Verlag Dr. Müller e.K.], SOZIALWISSENSCHAFTEN ALLGEMEIN KOMMUNIKATION PUBLIC RELATIONS, Dieser Artikel ist ein Print on Deman… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) moluna, Greven, Germany [73551232] [Rating: 4 (von 5)]
5
Communication Innovators or Laggards? - Savery, Carol
bestellen
bij booklooker.de
€ 43,95
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Savery, Carol:
Communication Innovators or Laggards? - gebonden uitgave, pocketboek

2014, ISBN: 9783639046212

[ED: Kartoniert / Broschiert], [PU: VDM Verlag Dr. Mueller VDM Verlag Dr. Mueller e.K.], Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nach Ihrer Bestellung fuer Sie gedruckt. E… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Moluna GmbH

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Communication Innovators or Laggards? - Diffusion of Innovations by U.S. Public Relations Practitioners Carol Savery Author

Everett M. Rogers\' diffusion of innovations theory was used as a framework to study 116 chapter members of the Public Relations Society of America (PRSA) in a Midwestern U.S. state. Web-based and paper-based surveys were used to collect the self-reporting data. According to Rogers (1986), \"Diffusion is the process by which an innovation is communicated through certain channels over a period of time among members of a social system\" (p. 117). Public relations practitioners are the members of the social system that were studied. Diffusion research centers on the conditions which increase or decrease the likelihood that a new idea, product, or practice will be adopted by members of a given culture. It is hoped that this thesis research will to add to the body of knowledge about diffusion of innovation in public relations by helping to identify the perceived innovation attributes, influences, obstacles and relative advantage of innovations by public relations practitioners. This could assist public relations agencies in weighing the pros and cons of future decisions and strategies for implementing innovations.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Communication Innovators or Laggards? - Diffusion of Innovations by U.S. Public Relations Practitioners Carol Savery Author


EAN (ISBN-13): 9783639046212
ISBN (ISBN-10): 3639046218
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2008
Uitgever: VDM Verlag Dr. Mueller e.K. Core >1
100 Bladzijden
Gewicht: 0,165 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-07-14T21:50:25+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-01-18T09:13:11+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 3639046218

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-639-04621-8, 978-3-639-04621-2
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: carol, rogers everett
Titel van het boek: diffusion innovation, diffusion innovations, the innovators, communication, public relations, savery


< naar Archief...