- 5 resultaten
laagste prijs: € 52,99, hoogste prijs: € 81,86, gemiddelde prijs: € 70,96
1
Innovation as social processes : A complexity perspective on technological R - Tone M. Berg Aasen
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 75,05
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Tone M. Berg Aasen:

Innovation as social processes : A complexity perspective on technological R - pocketboek

2009, ISBN: 3639195922

[EAN: 9783639195927], Neubuch, [PU: VDM Verlag Dr. Müller], nach der Bestellung gedruckt Neuware -This book is about innovation processes. It is based on a 4-year participative study of t… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Rating: 5 (von 5)]
2
Innovation as social processes - Aasen, Tone M. Berg
bestellen
bij booklooker.de
€ 52,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Aasen, Tone M. Berg:

Innovation as social processes - pocketboek

2009, ISBN: 9783639195927

[ED: Softcover], [PU: VDM Verlag Dr. Müller], This book is about innovation processes. It is based on a 4-year participative study of technological R & D in the Norwegian petroleum compan… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) buecher.de GmbH & Co. KG
3
Innovation as social processes - Aasen, Tone M. Berg
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 65,93
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Aasen, Tone M. Berg:
Innovation as social processes - pocketboek

2009

ISBN: 3639195922

[EAN: 9783639195927], Neubuch, [PU: VDM Verlag Dr. Müller], SOZIALWISSENSCHAFTEN ALLGEMEIN, Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nach Ihrer Bestellung fuer Sie gedruck… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) moluna, Greven, Germany [73551232] [Rating: 5 (von 5)]
4
Innovation as social processes: A complexity perspective on technological R - Aasen, Tone Merethe Berg
bestellen
bij amazon.co.uk
£ 69,00
(ongeveer € 81,86)
verzending: € 5,691
bestellenGesponsorde link
Aasen, Tone Merethe Berg:
Innovation as social processes: A complexity perspective on technological R - pocketboek

2009, ISBN: 9783639195927

VDM Verlag, Paperback, 220 Seiten, Publiziert: 2009-09-14T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 0.29 kg, Statistics & Research, Methodology & Research, Politics, Philosophy & Social Sciences, S… Meer...

Verzendingskosten:Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 5.69)
5
Innovation as social processes - Tone M. Berg Aasen
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 78,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Tone M. Berg Aasen:
Innovation as social processes - pocketboek

ISBN: 9783639195927

*Innovation as social processes* - A complexity perspective on technological R / Taschenbuch für 78.99 € / Aus dem Bereich: Medien > Bücher nein Buch (kartoniert), VDM Verlag Dr. Müller

3639195922. Verzendingskosten:Shipping in 1-2 weeks, , Versandkostenfrei nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., DE. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Innovation as social processes

This book is about innovation processes. It is based on a 4-year participative study of technological R & D in the Norwegian petroleum company Statoil. The study indicates that common approaches to innovation fail to capture the fluid, complex and situational properties of ongoing processes, and therefore leave us with the impression that innovation can be designed and controlled. What such perspectives tend to ignore, is that innovation is the outcome of direct and indirect relations between many people attending to their responsibilities at work, implicitly involving communicative aspects such as power, control, meaning and identity. Therefore, innovation should be seen neither as designable courses of action, nor as events evolving by chance, but rather as an phenomenon emerging in everyday social interactions. In order to move our understanding of innovation processes in organizations ahead, it is therefore necessary to turn our attention in innovation research away from the quest for factors which stimulate or suppress innovation towards exploring the self-organizing, emerging nature of communicative interaction in terms of ongoing everyday activity in organizations.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Innovation as social processes


EAN (ISBN-13): 9783639195927
ISBN (ISBN-10): 3639195922
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2009
Uitgever: VDM Verlag Dr. Müller

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2009-04-01T12:12:20+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-01-16T07:30:34+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 3639195922

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-639-19592-2, 978-3-639-19592-7
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: aasen, berg
Titel van het boek: innovation, social, berg


< naar Archief...