- 5 resultaten
laagste prijs: € 28,95, hoogste prijs: € 80,83, gemiddelde prijs: € 67,12
1
Strategic Trade Credit
bestellen
bij wordery.com
£ 70,72
(ongeveer € 80,83)
bestellenGesponsorde link

Strategic Trade Credit - nieuw boek

ISBN: 9783639229721

This study explores the economic importance of trade credit (TC) and the contribution it makes as a competitive device that adds value to companies. It uses empirical models of the det… Meer...

Nr. 9783639229721. Verzendingskosten:, , zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
bestellen
bij Fnac.com
€ 73,83
verzending: € 8,301
bestellenGesponsorde link
STRATEGIC TRADE CREDIT - nieuw boek

ISBN: 363922972X

This study explores the economic importance of trade credit (TC) and the contribution it makes as a competitive device that adds value to companies. It uses empirical models of the det… Meer...

  - Nr. Verzendingskosten:, Le délai dépend du marchand, zzgl. Versandkosten. (EUR 8.30)
3
STRATEGIC TRADE CREDIT - Salima Yassia Paul
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 78,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Salima Yassia Paul:
STRATEGIC TRADE CREDIT - pocketboek

ISBN: 9783639229721

*STRATEGIC TRADE CREDIT* - AN EMPIRICAL STUDY / Taschenbuch für 78.99 € / Aus dem Bereich: Bücher, Wissenschaft, Wirtschaftswissenschaft Medien > Bücher nein Buch (kartoniert) Hardcover;S… Meer...

Verzendingskosten:Shipping in 1-2 weeks, , Versandkostenfrei nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., DE. (EUR 0.00)
4
STRATEGIC TRADE CREDIT: AN EMPIRICAL STUDY - Paul, Salima Yassia
bestellen
bij amazon.co.uk
£ 24,98
(ongeveer € 28,95)
verzending: € 5,561
bestellenGesponsorde link
Paul, Salima Yassia:
STRATEGIC TRADE CREDIT: AN EMPIRICAL STUDY - pocketboek

2010, ISBN: 9783639229721

VDM Verlag Dr. Müller, Paperback, 356 Seiten, Publiziert: 2010-01-20T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 0.52 kg, Verkaufsrang: 2819513, Accounting, Business, Finance & Law, Subjects, Books, … Meer...

Verzendingskosten:Usually dispatched within 4 to 5 days. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 5.56) musicMagpie
5
STRATEGIC TRADE CREDIT: AN EMPIRICAL STUDY - Paul, Salima Yassia
bestellen
bij amazon.co.uk
£ 63,00
(ongeveer € 73,01)
verzending: € 5,561
bestellenGesponsorde link
Paul, Salima Yassia:
STRATEGIC TRADE CREDIT: AN EMPIRICAL STUDY - pocketboek

2010, ISBN: 9783639229721

VDM Verlag Dr. Müller, Paperback, 356 Seiten, Publiziert: 2010-01-20T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 0.52 kg, Verkaufsrang: 2819513, Accounting, Business, Finance & Law, Subjects, Books, … Meer...

Verzendingskosten:Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 5.56)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
STRATEGIC TRADE CREDIT

This study explores the economic importance of trade credit (TC) and the contribution it makes as a competitive device that adds value to companies. It uses empirical models of the determinants of TC decisions to investigate ways in which TC can be used strategically to gain/maintain competitive advantage. TC constitutes one of the biggest assets firms are likely to have and thus TC management is a very important function in businesses. TC management is often considered as a short-term issue. However, this analysis contents that, if given the importance it deserves, TC management can be an important factor in corporate strategy and if used pro- actively can be a potential for competitive advantage. TC can be used strategically as a marketing tool to attract new/large customers and build a long-term relationship with them, gain greater market share, create cost and operating efficiencies and enhance corporate image. This thus study explores the contribution TC makes as a competitive tool to add value to firms.

Gedetalleerde informatie over het boek. - STRATEGIC TRADE CREDIT


EAN (ISBN-13): 9783639229721
ISBN (ISBN-10): 363922972X
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: VDM Verlag Dr. Müller
356 Bladzijden
Gewicht: 0,546 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2011-02-14T14:26:08+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-12-02T14:05:12+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 363922972X

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-639-22972-X, 978-3-639-22972-1
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: vdm verlag


< naar Archief...