- 5 resultaten
laagste prijs: € 44,10, hoogste prijs: € 62,89, gemiddelde prijs: € 50,65
1
Paradoxes in Chinese Consumer Behavior : A Literature Review and Strategic Implications - Héctor Guillermo Martínez
bestellen
bij AbeBooks.fr
€ 44,10
verzending: € 8,991
bestellenGesponsorde link
Héctor Guillermo Martínez:

Paradoxes in Chinese Consumer Behavior : A Literature Review and Strategic Implications - pocketboek

2010, ISBN: 363928657X

[EAN: 9783639286571], Nouveau livre, [SC: 8.99], [PU: VDM Verlag Dr. Müller], nach der Bestellung gedruckt Neuware -This monograph provides a review of the literature on Chinese consumer … Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 8.99 AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Note: 5 (sur 5)]
2
Paradoxes in Chinese Consumer Behavior: A Literature Review and Strategic Implications - Martínez, Héctor Guillermo, John Chattalas, Michael
bestellen
bij Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 49,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Martínez, Héctor Guillermo, John Chattalas, Michael:

Paradoxes in Chinese Consumer Behavior: A Literature Review and Strategic Implications - pocketboek

2010, ISBN: 9783639286571

VDM Verlag Dr. Müller, Taschenbuch, 72 Seiten, Publiziert: 2010-10-15T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.26 kg, Recht, Kategorien, Bücher, Marketing allgemein, Marketing & Verkauf, Busines… Meer...

Verzendingskosten:Auf Lager. Lieferung von Amazon. (EUR 0.00) Amazon.de
3
Paradoxes in Chinese Consumer Behavior: A Literature Review and Strategic Implications - Martínez, Héctor Guillermo, John Chattalas, Michael
bestellen
bij Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 48,25
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Martínez, Héctor Guillermo, John Chattalas, Michael:
Paradoxes in Chinese Consumer Behavior: A Literature Review and Strategic Implications - pocketboek

2010

ISBN: 9783639286571

VDM Verlag Dr. Müller, Taschenbuch, 72 Seiten, Publiziert: 2010-10-15T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.26 kg, Recht, Kategorien, Bücher, Marketing allgemein, Marketing & Verkauf, Busines… Meer...

Verzendingskosten:Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00)
4
bestellen
bij AbeBooks.fr
€ 62,89
verzending: € 9,611
bestellenGesponsorde link
Hector Guillermo Martinez:
Paradoxes in Chinese Consumer Behavior A Literature Review and Strategic Implications - pocketboek

2010, ISBN: 363928657X

[EAN: 9783639286571], Nouveau livre, [SC: 9.61], [PU: VDM Verlag Dr. Müller], New Book. Delivered from our UK warehouse in 4 to 14 business days. THIS BOOK IS PRINTED ON DEMAND. Establish… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 9.61 Books2Anywhere, Fairford, GLOS, United Kingdom [190245] [Note: 5 (sur 5)]
5
Paradoxes in Chinese Consumer Behavior - Héctor Guillermo Martínez/ Michael John Chattalas
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 48,99
verzending: € 7,501
bestellenGesponsorde link
Héctor Guillermo Martínez/ Michael John Chattalas:
Paradoxes in Chinese Consumer Behavior - pocketboek

ISBN: 363928657X

Paradoxes in Chinese Consumer Behavior ab 48.99 € als Taschenbuch: A Literature Review and Strategic Implications. Aus dem Bereich: Bücher, Wissenschaft, Wirtschaftswissenschaft, Medien >… Meer...

Nr. 13294444. Verzendingskosten:, , zzgl. Versandkosten. (EUR 7.50)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Paradoxes in Chinese Consumer Behavior: A Literature Review and Strategic Implications

This monograph provides a review of the literature on Chinese consumer behavior and its strategic implications. The contemporary hybridity of the Chinese market is explored by concentrating on seven constructs, each representing a paradox or apparent contradiction. These seven constructs focus on the contrasts posed by: the consumer impact of the "open-door policy" versus market socialism, the consumer values of long-term orientation versus "prosperity now," collectivism versus conformist individualism, low power distance versus status appeals, rapid economic growth versus feelings of perpetual insecurity and superstition, communist-based equality versus urban/rural-based social class hierarchy, and the appeal of global brands versus consumer ethnocentrism and animosity. Strategic implications are discussed.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Paradoxes in Chinese Consumer Behavior: A Literature Review and Strategic Implications


EAN (ISBN-13): 9783639286571
ISBN (ISBN-10): 363928657X
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: VDM Verlag Dr. Müller

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2009-02-11T10:37:59+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2022-10-19T05:00:20+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 363928657X

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-639-28657-X, 978-3-639-28657-1
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: michael john, hector, guillermo martinez, lee martinez, guillermo martínez
Titel van het boek: consumer behavior, paradoxes, chinese literature, literature review


< naar Archief...