- 5 resultaten
laagste prijs: € 44,87, hoogste prijs: € 79,02, gemiddelde prijs: € 59,52
1
Designing Text and Visualizations in Multimedia Learning : How to Overcome Split Attention Effects? - Florian Schmidt-Weigand
bestellen
bij AbeBooks.fr
€ 49,00
verzending: € 10,991
bestellenGesponsorde link
Florian Schmidt-Weigand:

Designing Text and Visualizations in Multimedia Learning : How to Overcome Split Attention Effects? - pocketboek

2012, ISBN: 3639420624

[EAN: 9783639420623], Nouveau livre, [SC: 10.99], [PU: AV Akademikerverlag], nach der Bestellung gedruckt Neuware - Printed after ordering - Revision with unchanged content. 'Present word… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 10.99 AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Note: 5 (sur 5)]
2
Designing Text and Visualizations in Multimedia Learning: How to Overcome Split Attention Effects? - Schmidt-Weigand, Florian
bestellen
bij amazon.fr
€ 48,31
verzending: € 0,011
bestellenGesponsorde link

Schmidt-Weigand, Florian:

Designing Text and Visualizations in Multimedia Learning: How to Overcome Split Attention Effects? - nieuw boek

2012, ISBN: 9783639420623

AV Akademikerverlag, Broché, 136 Seiten, Publiziert: 2012-05-31T00:00:01Z, Produktgruppe: Livre, 0.42 kg, Livres anglais et étrangers, Boutiques, Livres, Psychologie et psychanalyse, Sant… Meer...

Verzendingskosten:En stock. Lieferung von Amazon. (EUR 0.01) Amazon.fr
3
Designing Text and Visualizations in Multimedia Learning: How to Overcome Split Attention Effects? - Schmidt-Weigand, Florian
bestellen
bij amazon.co.uk
£ 39,00
(ongeveer € 44,87)
verzending: € 5,731
bestellenGesponsorde link
Schmidt-Weigand, Florian:
Designing Text and Visualizations in Multimedia Learning: How to Overcome Split Attention Effects? - pocketboek

2012

ISBN: 9783639420623

AV Akademikerverlag, Paperback, 136 Seiten, Publiziert: 2012-05-31T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, Psychology & Psychiatry, Health, Family & Lifestyle, Subjects, Books, AV Akademikerverla… Meer...

Verzendingskosten:In stock. Lieferung von Amazon. (EUR 5.73) Amazon.co.uk
4
bestellen
bij AbeBooks.fr
€ 79,02
verzending: € 11,711
bestellenGesponsorde link
Schmidt-Weigand, Florian; Schmidt-Weigand, Florian; Weigand, Florian Schmidt-:
Designing Text And Visualizations In Multimedia Learning: How To Overcome Split Attention Effects? - pocketboek

2012, ISBN: 3639420624

[EAN: 9783639420623], Nouveau livre, [SC: 11.71], [PU: Av Akademikerverlag], In Stock., Books

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 11.71 Revaluation Books, Exeter, United Kingdom [2134736] [Note: 4 (sur 5)]
5
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 85,52
(ongeveer € 76,38)
verzending: € 11,751
bestellenGesponsorde link
Schmidt-Weigand, Florian; Schmidt-Weigand, Florian; Weigand, Florian Schmidt-:
Designing Text And Visualizations In Multimedia Learning: How To Overcome Split Attention Effects? - pocketboek

2012, ISBN: 9783639420623

Av Akademikerverlag, 2012. Paperback. New., Av Akademikerverlag, 2012, 6

Verzendingskosten: EUR 11.75 Revaluation Books

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Designing Text and Visualizations in Multimedia Learning: How to Overcome Split Attention Effects?

Revision with unchanged content. "Present words as spoken text rather than printed text" is a common recommendation for designing multimedia instructions. The book takes a closer look at this recommendation by raising two questions: (1) How do learners distribute their visual attention during multimedia learning? And (2) which design features moderate effects of text presentation on perception and comprehension? The results of five empirical studies suggest that spoken text is only preferable under particular constraints. The learners' viewing behavior – observed via eye tracking – revealed a general preference for printed text that is distracted by particular design features. Once learners are relieved from time constrained presentation or from following motion in a dynamic visualization, the need to split visual attention between printed text and visualizations loses much of its impact. Understanding the demands of a learning material on the learner's perception and accounting for individual reading behavior by implementing user interaction appears promising to advance the design of multimedia instructions in a learner-supporting

Gedetalleerde informatie over het boek. - Designing Text and Visualizations in Multimedia Learning: How to Overcome Split Attention Effects?


EAN (ISBN-13): 9783639420623
ISBN (ISBN-10): 3639420624
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2012
Uitgever: AV Akademikerverlag

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-08-19T10:26:28+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-07-21T16:43:23+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 3639420624

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-639-42062-4, 978-3-639-42062-3
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: weigand, florian schmidt
Titel van het boek: multimedia learning, florian schmidt, mul mul


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9783836432887 Designing Text and Visualizations in Multimedia Learning (Schmidt-Weigand, Florian)


< naar Archief...