- 5 resultaten
laagste prijs: € 6,99, hoogste prijs: € 19,97, gemiddelde prijs: € 14,49
1
bestellen
bij amazon.de
€ 6,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Sünkler, Sebastian:

"Long Tail" im Medienmarketing und Marketing-Mix: Business Case: Online-Archive - eerste uitgave

2009, ISBN: 9783640359622

GRIN Verlag, Kindle Ausgabe, Auflage: 1, 20 Seiten, Publiziert: 2009-06-26T00:00:00.000Z, Produktgruppe: Digital Ebook Purchas, Medienwissenschaft, Sozialwissenschaft, Kategorien, Bücher,… Meer...

Verzendingskosten:Jetzt als Download verfügbar. (EUR 0.00) Amazon Media EU S.à r.l.
2
bestellen
bij amazon.de
€ 9,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Sünkler, Sebastian:

"Long Tail" im Medienmarketing und Marketing-Mix: Business Case: Online-Archive - pocketboek

2009, ISBN: 9783640359622

GRIN Verlag, Taschenbuch, 40 Seiten, Publiziert: 2009-06-29T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.13 kg, Recht, Kategorien, Bücher, Medienforschung, Medienwissenschaft, Sozialwissenschaft, Ma… Meer...

Verzendingskosten:Auf Lager. Lieferung von Amazon. (EUR 0.00) Amazon.de
3
bestellen
bij ZVAB.com
€ 19,97
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Sünkler, Sebastian:
Long Tail im Medienmarketing und Marketing-Mix: Business Case: Online-Archive - pocketboek

2009

ISBN: 3640359623

[EAN: 9783640359622], Gebraucht, guter Zustand, [SC: 3.0], [PU: GRIN Verlag], 40 Seiten 5468956/1 Altersfreigabe FSK ab 0 Jahre Taschenbuch, Größe: 14 x 0.3 x 21.6 cm, Books

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 3.00 Buchpark, Trebbin, Germany [83435977] [Rating: 5 (von 5)]
4
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 15,55
verzending: € 11,661
bestellenGesponsorde link
Sünkler, Sebastian:
Long Tail" im Medienmarketing und Marketing-Mix - pocketboek

2009, ISBN: 3640359623

[EAN: 9783640359622], Neubuch, [PU: GRIN Publishing], 40 pages. German language. 8.35x5.83x0.63 inches. In Stock., Books

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 11.66 Revaluation Books, Exeter, United Kingdom [2134736] [Rating: 4 (von 5)]
5
bestellen
bij buchfreund.de
€ 19,97
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Sünkler, Sebastian:
Long Tail im Medienmarketing und Marketing-Mix: Business Case: Online-Archive - pocketboek

2009, ISBN: 9783640359622

40 Seiten Taschenbuch, Größe: 14 x 0.3 x 21.6 cm 5468956/1 Versand D: 3,00 EUR , [PU:GRIN Verlag,]

Verzendingskosten:Versandkosten innerhalb der BRD. (EUR 3.00) Buchpark GmbH, 14959 Trebbin

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - "Long Tail" im Medienmarketing und Marketing-Mix: Business Case: Online-Archive


EAN (ISBN-13): 9783640359622
ISBN (ISBN-10): 3640359623
pocket book
Verschijningsjaar: 2009
Uitgever: GRIN Verlag
40 Bladzijden
Gewicht: 0,064 kg
Taal: ger/Deutsch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2009-07-07T10:28:08+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2022-04-03T20:17:45+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 3640359623

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-640-35962-3, 978-3-640-35962-2
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: sünkler
Titel van het boek: marketing mix, online marketing, the long tail, com mix, online business


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9783640359806 Long Tail im Medienmarketing und Marketing-Mix (Sünkler, Sebastian)


< naar Archief...