- 5 resultaten
laagste prijs: € 13,99, hoogste prijs: € 21,31, gemiddelde prijs: € 17,02
1
Das Konzept des Behavioral Corporate Branding Julia Dietrichs Author
bestellen
bij BarnesandNoble.com
€ 18,80
bestellenGesponsorde link

Das Konzept des Behavioral Corporate Branding Julia Dietrichs Author - nieuw boek

2009, ISBN: 9783656092889

Studienarbeit aus dem Jahr 2009 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Marktforschung, Social Media, Note: 2,3, Universität Kassel (Kommunikations- und Medie… Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
Das Konzept des Behavioral Corporate Branding Julia Dietrichs Author
bestellen
bij BarnesandNoble.com
€ 21,31
bestellenGesponsorde link
Das Konzept des Behavioral Corporate Branding Julia Dietrichs Author - nieuw boek

2009, ISBN: 9783656092889

Studienarbeit aus dem Jahr 2009 im Fachbereich BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing, Note: 2,3, Universität Kassel (Kommunikations- und Medienmanagement), Veranstaltung: Corp… Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
3
Das Konzept des Behavioral Corporate Branding - Julia Dietrichs
bestellen
bij Weltbild.de
€ 16,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Julia Dietrichs:
Das Konzept des Behavioral Corporate Branding - nieuw boek

2012

ISBN: 3656092885

Studienarbeit aus dem Jahr 2009 im Fachbereich BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing, Note: 2,3, Universität Kassel (Kommunikations- und Medienmanagement), Veranstaltung: Corporate… Meer...

Nr. 38686298. Verzendingskosten:, 2-5 Werktage, DE. (EUR 0.00)
4
Das Konzept des Behavioral Corporate Branding - eBook - Julia Dietrichs,
bestellen
bij Weltbild.de
€ 13,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Julia Dietrichs,:
Das Konzept des Behavioral Corporate Branding - eBook - nieuw boek

2009, ISBN: 9783656092889

Das Konzept des Behavioral Corporate Branding. Studienarbeit aus dem Jahr 2009 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Marktforschung, Social Media, Note: 2,3, Uni… Meer...

38686298. Verzendingskosten:in stock, , , sofort als Download lieferbar, DE. (EUR 0.00)
5
Das Konzept des Behavioral Corporate Branding - Julia Dietrichs
bestellen
bij lehmanns.de
€ 13,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Julia Dietrichs:
Das Konzept des Behavioral Corporate Branding - eerste uitgave

2012, ISBN: 9783656092889

eBooks, eBook Download (EPUB,PDF), Auflage, [PU: GRIN Verlag], [ED: 1], GRIN Verlag, 2012

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Das Konzept des Behavioral Corporate Branding Julia Dietrichs Author


EAN (ISBN-13): 9783656092889
ISBN (ISBN-10): 3656092885
Verschijningsjaar: 2009
Uitgever: GRIN Verlag GmbH Digital >16

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-03-26T21:22:52+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-01-18T05:40:52+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 3656092885

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-656-09288-5, 978-3-656-09288-9
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: dietrich jul, dietrichs, von der esch, watzlawick, joachimsthaler, brand
Titel van het boek: behavioral branding, corporate branding


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9783656092667 Das Konzept des Behavioral Corporate Branding (Julia Dietrichs)


< naar Archief...