- 5 resultaten
laagste prijs: € 37,95, hoogste prijs: € 81,97, gemiddelde prijs: € 58,06
1
bestellen
bij AbeBooks.de
$ 92,55
(ongeveer € 81,97)
verzending: € 6,661
bestellenGesponsorde link
Sanjay Singh Baghel:

Advertising And Social Media Status In Middle East (Paperback) - pocketboek

2012, ISBN: 3659175188

[EAN: 9783659175183], Neubuch, [PU: LAP Lambert Academic Publishing, Germany], Language: English. Brand new Book. The book have established that the media activities increased dramaticall… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 6.66 The Book Depository EURO, London, United Kingdom [60485773] [Rating: 3 (von 5)]
2
Advertising And Social Media Status In Middle East - Singh Baghel, Sanjay
bestellen
bij booklooker.de
€ 37,95
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Singh Baghel, Sanjay:

Advertising And Social Media Status In Middle East - gebonden uitgave, pocketboek

2012, ISBN: 9783659175183

[ED: Kartoniert / Broschiert], [PU: LAP Lambert Academic Publishing], Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nach Ihrer Bestellung fuer Sie gedruckt. The book have establ… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) Moluna GmbH
3
bestellen
bij AbeBooks.de
$ 60,69
(ongeveer € 53,89)
verzending: € 33,311
bestellenGesponsorde link
Sanjay Singh Baghel:
Advertising And Social Media Status In Middle East An empirical study of Middle East - pocketboek

2012

ISBN: 3659175188

[EAN: 9783659175183], Neubuch, [PU: LAP LAMBERT Academic Publishing], New Book. Delivered from our UK warehouse in 4 to 14 business days. THIS BOOK IS PRINTED ON DEMAND. Established selle… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 33.31 Books2Anywhere, Fairford, GLOS, United Kingdom [190245] [Rating: 5 (von 5)]
4
bestellen
bij alibris.co.uk
$ 69,59
(ongeveer € 61,79)
verzending: € 11,311
bestellenGesponsorde link
Sanjay Singh Baghel:
Advertising and Social Media Status in Middle East an Empirical Study of Middle East - pocketboek

2008, ISBN: 9783659175183

Softcover, New Book. Shipped from UK in 4 to 14 days. Established seller since 2000. Please note we cannot offer an expedited shipping service from the UK., [PU: LAP Lambert Academic Publ… Meer...

Verzendingskosten: EUR 11.31 Glendale Heights, IL, Paperbackshop
5
bestellen
bij AbeBooks.de
$ 61,59
(ongeveer € 54,69)
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Sanjay Singh Baghel:
Advertising And Social Media Status In Middle East An empirical study of Middle East - pocketboek

2012, ISBN: 3659175188

[EAN: 9783659175183], Neubuch, [PU: LAP LAMBERT Academic Publishing], New Book. Shipped from UK. THIS BOOK IS PRINTED ON DEMAND. Established seller since 2000., Books

NEW BOOK. Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) Paperbackshop-US, Wood Dale, IL, U.S.A. [8408184] [Rating: 5 (von 5)]

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Advertising And Social Media Status In Middle East


EAN (ISBN-13): 9783659175183
ISBN (ISBN-10): 3659175188
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2007
Uitgever: AV Akademikerverlag GmbH & Co. KG.

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-05-27T04:57:27+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2021-12-18T02:44:33+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 3659175188

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-659-17518-8, 978-3-659-17518-3
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: singh
Titel van het boek: advertising, middle east, social media


< naar Archief...