- 5 resultaten
laagste prijs: € 2,61, hoogste prijs: € 111,22, gemiddelde prijs: € 61,17
1
Leveraging Mobile Media: Cross-Media Strategy and Innovation Policy for Mobile Media Communication (Information Age Economy) - Feldmann, Valerie
bestellen
bij amazon.de
€ 80,82
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Feldmann, Valerie:

Leveraging Mobile Media: Cross-Media Strategy and Innovation Policy for Mobile Media Communication (Information Age Economy) - pocketboek

2008, ISBN: 9783790815757

Springer, Taschenbuch, Auflage: 2005, 288 Seiten, Publiziert: 2008-06-13T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Hersteller-Nr.: 17 black & white illustrations, 13 black, 1.98 kg, Recht, Kategori… Meer...

Verzendingskosten:Auf Lager. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) DISCOUNTED COLLEGE MANUALS
2
Leveraging Mobile Media: Cross-Media Strategy and Innovation Policy for Mobile Media Communication (Information Age Economy) - Feldmann, Valerie
bestellen
bij Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 2,61
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link

Feldmann, Valerie:

Leveraging Mobile Media: Cross-Media Strategy and Innovation Policy for Mobile Media Communication (Information Age Economy) - pocketboek

2008, ISBN: 9783790815757

Springer, Taschenbuch, Auflage: 2005, 288 Seiten, Publiziert: 2008-06-13T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Hersteller-Nr.: 17 black & white illustrations, 13 black, 0.9 kg, Recht, Kategorie… Meer...

Verzendingskosten:Gewöhnlich versandfertig in 2 bis 3 Tagen. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) MEDIMOPS
3
Leveraging Mobile Media Cross-Media Strategy and Innovation Policy for Mobile Media Communication - Feldmann, Valerie
bestellen
bij Achtung-Buecher.de
€ 111,22
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Feldmann, Valerie:
Leveraging Mobile Media Cross-Media Strategy and Innovation Policy for Mobile Media Communication - nieuw boek

2005

ISBN: 3790815756

2005 Kartoniert / Broschiert Funk / Mobilfunk, Kommunikation (Technik) / Mobilkommunikation, Mobilfunk, Mobilkommunikation, Wirtschaftswissenschaft, Vertrieb und Marketing, Theoretische… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien
4
bestellen
bij ZVAB.com
€ 4,23
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Valerie Feldmann:
Leveraging Mobile Media: Cross-Media Strategy and Innovation Policy for Mobile Media Communication (Information Age Economy) - pocketboek

2005, ISBN: 3790815756

[EAN: 9783790815757], [SC: 0.0], [PU: Physica], Gut/Very good: Buch bzw. Schutzumschlag mit wenigen Gebrauchsspuren an Einband, Schutzumschlag oder Seiten. / Describes a book or dust jack… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) medimops, Berlin, Germany [55410863] [Rating: 5 (von 5)]
5
Leveraging Mobile Media - Valerie Feldmann
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 106,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Valerie Feldmann:
Leveraging Mobile Media - pocketboek

2005, ISBN: 9783790815757

*Leveraging Mobile Media* - Cross-Media Strategy and Innovation Policy for Mobile Media Communication. Auflage 2005 / Taschenbuch für 106.99 € / Aus dem Bereich: Bücher, Wissenschaft, Tec… Meer...

Verzendingskosten:Shipping in 3 days, , Versandkostenfrei nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., DE. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Leveraging Mobile Media

Mobile communications and next generation wireless networks emerge as new distribution channels for the media. This development offers exciting new opportunities for media companies: the mobile communication system creates new usage contexts for media content and services; the social use of mobile communications suggests that identity representation in social networks, impulsive access to trusted media brands, and micro-coordination emerge as new sources of value creation in the media industries. In the light of this background, this book takes two different viewpoints on the development of mobile media: from a competitive strategy point of view it analyzes the extension of cross-media strategies and the emergence of cross-network strategies; from a public policy point of view it develops demands and requirements for an innovation policy that fosters innovation in mobile media markets.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Leveraging Mobile Media


EAN (ISBN-13): 9783790815757
ISBN (ISBN-10): 3790815756
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2005
Uitgever: Physica-Verlag HD
280 Bladzijden
Gewicht: 0,478 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-05-31T01:08:15+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-03-02T11:25:05+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 3790815756

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-7908-1575-6, 978-3-7908-1575-7
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: feldman, valerie springer, feldmann else, brands
Titel van het boek: innovation information, innovation policy economy, leveraging mobile media, cross, mobil, media now media communication, more mobile, information age economy, marketing communication strategy, strategy for, valerie


Gegevens van de uitgever

Auteur: Valerie Feldmann
Titel: Information Age Economy; Leveraging Mobile Media - Cross-Media Strategy and Innovation Policy for Mobile Media Communication
Uitgeverij: Physica; Physica
270 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2005-02-24
Heidelberg; DE
Gedrukt / Gemaakt in
Gewicht: 0,900 kg
Taal: Engels
106,99 € (DE)
109,99 € (AT)
118,00 CHF (CH)
POD
XII, 270 p. 17 illus.

BC; Marketing; Hardcover, Softcover / Wirtschaft/Werbung, Marketing; Marketing und Vertrieb; Verstehen; Handel, Kommunikation, Verkehr; Cross-Media; Innovation Management; Innovation Policy; Media Economics; Media Management; Mobile Communications; communication; Economics, general; Theory of Computation; Media Management; R & D/Technology Policy; Social Sciences, general; Marketing; Economics; Theory of Computation; Media Planning; Economic Development, Innovation and Growth; Society; Wirtschaftswissenschaft; Theoretische Informatik; Gesellschaft und Sozialwissenschaften; Soziologie; EA

Incentives, barriers, and drivers for media development under the influence of mobile communications.- The mobile communication system: elements and characteristics.- The social use of the mobile communications system.- Cross-media and cross-network strategies for mobile media.- Innovation policy for mobile media.

Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9783790816334 Leveraging Mobile Media (Valerie Feldmann)


< naar Archief...