- 5 resultaten
laagste prijs: € 7,95, hoogste prijs: € 89,41, gemiddelde prijs: € 41,51
1
Technology Acceptance of Connected Services in the Automotive Industry
bestellen
bij Springer.com
€ 53,49
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Technology Acceptance of Connected Services in the Automotive Industry - nieuw boek

ISBN: 9783834918703

Connected Services constitute a very recent development in many industries and bridge service and product offerings. In the consumer business, one of the most prominent examples is “TeleS… Meer...

Nr. 978-3-8349-1870-3. Verzendingskosten:Worldwide free shipping, , DE. (EUR 0.00)
2
Technology Acceptance of Connected Services in the Automotive Industry - Clemens Hiraoka
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 48,74
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Clemens Hiraoka:

Technology Acceptance of Connected Services in the Automotive Industry - pocketboek

2009, ISBN: 3834918709

[EAN: 9783834918703], Neubuch, [PU: Gabler Verlag], AUTOINDUSTRIE - AUTOMOBILINDUSTRIE INDUSTRIE MARKTFORSCHUNG BUSINESS MANAGEMENT INGENIEURWISSENSCHAFT INGENIEURWISSENSCHAFTLER MAKROÖKO… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) moluna, Greven, Germany [73551232] [Rating: 4 (von 5)]
3
Technology Acceptance of Connected Services in the Automotive Industry Applied Marketing Science / Angewandte Marketingforschung - Hiraoka, Clemens
bestellen
bij booklooker.de
€ 7,95
verzending: € 2,901
bestellenGesponsorde link
Hiraoka, Clemens:
Technology Acceptance of Connected Services in the Automotive Industry Applied Marketing Science / Angewandte Marketingforschung - gebruikt boek

2009

ISBN: 9783834918703

[PU: Gabler Verlag, Wiesbaden], 150 Seiten Broschiert; Das hier angebotene Buch stammt aus einer teilaufgelösten wissenschaftlichen Bibliothek und trägt die entsprechenden Kennzeichnungen… Meer...

Verzendingskosten:Versand nach Deutschland. (EUR 2.90) Versandantiquariat Petra Gros GmbH & Co. KG
4
Technology Acceptance of Connected Services in the Automotive Industry Applied Marketing Science / Angewandte Marketingforschung - Hiraoka, Clemens
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 7,95
verzending: € 2,901
bestellenGesponsorde link
Hiraoka, Clemens:
Technology Acceptance of Connected Services in the Automotive Industry Applied Marketing Science / Angewandte Marketingforschung - pocketboek

2009, ISBN: 3834918709

[EAN: 9783834918703], Gebraucht, sehr guter Zustand, [PU: Gabler Verlag, Wiesbaden], 150 Seiten Das hier angebotene Buch stammt aus einer teilaufgelösten wissenschaftlichen Bibliothek und… Meer...

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 2.90 books4less (Versandantiquariat Petra Gros GmbH & Co. KG), Koblenz, Germany [1048006] [Rating: 5 (von 5)]
5
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 97,46
(ongeveer € 89,41)
verzending: € 11,831
bestellenGesponsorde link
Hiraoka, Clemens; Hiraoka, Clemens:
Technology Acceptance Of Connected Services In The Automotive Industry: Thesis, Tu M, 2009 - pocketboek

2009, ISBN: 9783834918703

Gabler, 2009. Paperback. New. 2009 edition. 169 pages. 8.20x5.80x0.39 inches., Gabler, 2009, 6

Verzendingskosten: EUR 11.83 Revaluation Books

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Technology Acceptance of Connected Services in the Automotive Industry

:Telematics in the automotive industry are the most popular example of Connected Services. But despite their implementation in several million of vehicles worldwide, there has only been little consideration in research. Clemens Hiraoka analyzes the entire customer lifecycle from awareness, acceptance, and usage to the renewal of the service contract and uncovers the drivers in each of these stages. His evaluation gives a series of new implications for management and research.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Technology Acceptance of Connected Services in the Automotive Industry


EAN (ISBN-13): 9783834918703
ISBN (ISBN-10): 3834918709
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2009
Uitgever: Gabler, Betriebswirt.-Vlg
150 Bladzijden
Gewicht: 0,234 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-06-12T07:41:55+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-03-10T00:32:07+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 3834918709

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-8349-1870-9, 978-3-8349-1870-3
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: hiraoka, clemens
Titel van het boek: automotive industries, connected, automotive for you, services marketing, acceptance


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9783834983091 Technology Acceptance of Connected Services in the Automotive Industry (Clemens Hiraoka)


< naar Archief...