- 5 resultaten
laagste prijs: € 56,64, hoogste prijs: € 56,64, gemiddelde prijs: € 56,64
1
Corporate Television 2.0 - Bernadette Bürgi
bestellen
bij Springer.com
€ 56,64
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Bernadette Bürgi:

Corporate Television 2.0 - nieuw boek

ISBN: 9783834982735

In der Managementforschung wird von verschiedenen Autoren die These vertreten, dass die Kommunikation zu den wichtigsten Tätigkeiten einer Führungskraft gehört. Es wird geschätzt, das… Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten. (EUR 0.00)
2
Corporate Television 2.0
bestellen
bij Springer.com
€ 56,64
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Corporate Television 2.0 - nieuw boek

ISBN: 9783834982735

In der Managementforschung wird von verschiedenen Autoren die These vertreten, dass die Kommunikation zu den wichtigsten Tätigkeiten einer Führungskraft gehört. Es wird geschätzt, dass 60… Meer...

Nr. 978-3-8349-8273-5. Verzendingskosten:Worldwide free shipping, , DE. (EUR 0.00)
3
Corporate Television 2.0 - Bernadette Bürgi
bestellen
bij lehmanns.de
€ 56,64
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Bernadette Bürgi:
Corporate Television 2.0 - nieuw boek

2009

ISBN: 9783834982735

Interne Unternehmenskommunikation mit Bewegten Bildern im digitalen Zeitalter, eBooks, eBook Download (PDF), 2009, [PU: Betriebswirtschaftlicher Verlag Gabler], Betriebswirtschaftlicher V… Meer...

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)
4
Corporate Television 2.0 - Bernadette Bürgi
bestellen
bij lehmanns.de
€ 56,64
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Bernadette Bürgi:
Corporate Television 2.0 - eerste uitgave

2009, ISBN: 9783834982735

Interne Unternehmenskommunikation mit Bewegten Bildern im digitalen Zeitalter, eBooks, eBook Download (PDF), Auflage, [PU: Gabler Verlag], Seiten: 362, [ED: 1], Gabler Verlag, 2009

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)
5
Corporate Television 2.0 - Bernadette Bürgi
bestellen
bij lehmanns.de
€ 56,64
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Bernadette Bürgi:
Corporate Television 2.0 - eerste uitgave

2009, ISBN: 9783834982735

Interne Unternehmenskommunikation mit Bewegten Bildern im digitalen Zeitalter, eBooks, eBook Download (PDF), Auflage, [PU: Gabler Verlag], [ED: 1], Gabler Verlag, 2009

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Corporate Television 2.0


EAN (ISBN-13): 9783834982735
ISBN (ISBN-10): 3834982733
Verschijningsjaar: 2009
Uitgever: Gabler Verlag
362 Bladzijden
Taal: ger/Deutsch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2011-03-23T08:57:25+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-02-29T08:15:25+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 3834982733

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-8349-8273-3, 978-3-8349-8273-5
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: bernadett, bernadette, bürgi
Titel van het boek: interne unternehmenskommunikation, bernadette, television


Gegevens van de uitgever

Auteur: Bernadette Bürgi
Titel: Corporate Television 2.0 - Interne Unternehmenskommunikation mit Bewegten Bildern im digitalen Zeitalter
Uitgeverij: Gabler Verlag; Betriebswirtschaftlicher Verlag Gabler
362 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2009-09-01
Wiesbaden; DE
Taal: Duits
56,64 € (DE)
56,64 € (AT)
64,36 CHF (CH)
Available
XXV, 362 S. 75 Abb., 70 Abb. in Farbe.

EA; E107; eBook; Nonbooks, PBS / Wirtschaft/Management; Strategisches Management; Verstehen; CTV; Entscheidungshilfen; Interne Unternehmenskommunikation; Kommunikation; Kommunikationspolitik; Neue Medien; Unternehmenskommunikation; Web 2.0; C; Business Strategy and Leadership; Business and Management; Marketing; Management; Business and Management; Betriebswirtschaft und Management; Marketing und Vertrieb; Management und Managementtechniken; BC

Einführung.- Corporate Television als theoretisches Konzept.- Corporate Television im Einsatz: eine Standortbestimmung.- Corporate Television: Integration in die Kommunikationspolitik.- Schlussbetrachtungen.

Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9783834917683 Corporate Television 2.0 (Bernadette Bürgi)


< naar Archief...