- 5 resultaten
laagste prijs: € 78,94, hoogste prijs: € 80,44, gemiddelde prijs: € 79,28
1
bestellen
bij booklooker.de
€ 79,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Church Marketing - The role of market orientation and brand image in church participation - pocketboek

2010, ISBN: 9783838349671

[ED: Taschenbuch / Paperback], [PU: LAP Lambert Academic Publishing], The use of churches as a research context has become increasingly common in studies of non-profit and services organi… Meer...

  - Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland (EUR 0.00) Syndikat Buchdienst
2
Church Marketing - Riza Mulyanegara
bestellen
bij BookDepository.com
$ 90,24
(ongeveer € 80,44)
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Riza Mulyanegara:

Church Marketing - pocketboek

ISBN: 9783838349671

Paperback, [PU: LAP Lambert Academic Publishing], The use of churches as a research context has become increasingly common in studies of non-profit and services organisations. Although th… Meer...

  - Verzendingskosten:Versandkostenfrei (EUR 0.00)
3
Church Marketing als Buch von Riza Mulyanegara - Riza Mulyanegara
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 79,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Riza Mulyanegara:
Church Marketing als Buch von Riza Mulyanegara - gebonden uitgave, pocketboek

ISBN: 9783838349671

Church Marketing:The role of market orientation and brand image in church participation Riza Mulyanegara Church Marketing:The role of market orientation and brand image in church particip… Meer...

  - No. 10944577 Verzendingskosten:, , DE (EUR 0.00)
4
Church Marketing - Mulyanegara, Riza
bestellen
bij AbeBooks.de
$ 88,55
(ongeveer € 78,94)
verzending: € 2,231
bestellenGesponsorde link
Mulyanegara, Riza:
Church Marketing - pocketboek

2010, ISBN: 3838349679

[EAN: 9783838349671], Neubuch, [PU: LAP Lambert Academic Publishing], This item is printed on demand for shipment within 3 working days.

  - NEW BOOK Verzendingskosten: EUR 2.23 European-Media-Service Mannheim, Mannheim, Germany [1048135] [Rating: 5 (von 5)]
5
bestellen
bij Buch24.de
€ 79,00
bestellenGesponsorde link
Mulyanegara, Riza:
Church Marketing - pocketboek

2010, ISBN: 3838349679

gebonden uitgave

The role of market orientation and brand image in church participation - Buch, gebundene Ausgabe, 268 S., Beilagen: Paperback, Erschienen: 2010 LAP Lambert Acad. Publ.

  - Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten buch24de

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Church Marketing: The role of market orientation and brand image in church participation

The use of churches as a research context has become increasingly common in studies of non-profit and services organisations. Although the implementation of marketing techniques in the church context has been extensive, there has been little examination of the effectiveness of these methods in encouraging church participation. It is thus apparent that there is a need for more research in this area to examine the potential role of concepts such as 'market orientation' and 'brand image' in affecting church participation. The present study offers significant practical implications for non-profit managers in general and church leaders in particular. It provides an understanding of how market orientation and brand image can help churches to better serve its existing and prospective members.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Church Marketing: The role of market orientation and brand image in church participation


EAN (ISBN-13): 9783838349671
ISBN (ISBN-10): 3838349679
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: LAP Lambert Academic Publishing

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-06-04T02:24:41+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2018-01-03T10:39:53+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 3838349679

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-8383-4967-9, 978-3-8383-4967-1
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: riza
Titel van het boek: the church and the market, marketing, orientation


< naar Archief...