- 5 resultaten
laagste prijs: € 59,56, hoogste prijs: € 76,81, gemiddelde prijs: € 67,05
1
Low-Income Consumer Behaviour - Ayantunji Gbadamosi
bestellen
bij BookDepository.com
€ 76,81
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Ayantunji Gbadamosi:

Low-Income Consumer Behaviour - pocketboek

ISBN: 9783838349923

Paperback, [PU: LAP Lambert Academic Publishing], As marketing environment becomes more volatile in recent times, the need for businesses to have an in- depth understanding of how consume… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00)
2
Low-Income Consumer Behaviour: A Contextual Focus on Women and Low-Involvement Grocery Products - GBADAMOSI, AYANTUNJI
bestellen
bij Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 59,56
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link

GBADAMOSI, AYANTUNJI:

Low-Income Consumer Behaviour: A Contextual Focus on Women and Low-Involvement Grocery Products - pocketboek

2010, ISBN: 9783838349923

LAP LAMBERT Academic Publishing, Taschenbuch, 164 Seiten, Publiziert: 2010-09-10T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.55 kg, Recht, Kategorien, Bücher, Management, Business & Karriere, Brand… Meer...

Verzendingskosten:Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00)
3
Low-Income Consumer Behaviour: A Contextual Focus on Women and Low-Involvement Grocery Products - GBADAMOSI, AYANTUNJI
bestellen
bij Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 62,88
verzending: € 2,491
bestellenGesponsorde link
GBADAMOSI, AYANTUNJI:
Low-Income Consumer Behaviour: A Contextual Focus on Women and Low-Involvement Grocery Products - pocketboek

2010

ISBN: 9783838349923

LAP LAMBERT Academic Publishing, Taschenbuch, 164 Seiten, Publiziert: 2010-09-10T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.55 kg, Recht, Kategorien, Bücher, Management, Business & Karriere, Brand… Meer...

Verzendingskosten:Auf Lager. Lieferung von Amazon. (EUR 2.49) Amazon.de
4
Low-Income Consumer Behaviour - AYANTUNJI GBADAMOSI
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 68,00
verzending: € 25,001
bestellenGesponsorde link
AYANTUNJI GBADAMOSI:
Low-Income Consumer Behaviour - pocketboek

ISBN: 383834992X

Low-Income Consumer Behaviour ab 68 € als Taschenbuch: A Contextual Focus on Women and Low-Involvement Grocery Products. Aus dem Bereich: Bücher, Wissenschaft, Wirtschaftswissenschaft, Me… Meer...

Nr. 12889808. Verzendingskosten:, , plus shipping costs. (EUR 25.00)
5
Low-Income Consumer Behaviour A Contextual Focus on Women and Low-Involvement Grocery Products - Gbadamosi, Ayantunji
bestellen
bij Achtung-Buecher.de
€ 68,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Gbadamosi, Ayantunji:
Low-Income Consumer Behaviour A Contextual Focus on Women and Low-Involvement Grocery Products - nieuw boek

2010, ISBN: 383834992X

Kartoniert / Broschiert, mit Schutzumschlag 11, [PU:LAP LAMBERT Academic Publishing]

Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Low-Income Consumer Behaviour: A Contextual Focus on Women and Low-Involvement Grocery Products

As marketing environment becomes more volatile in recent times, the need for businesses to have an in- depth understanding of how consumers react to marketing stimuli also becomes more compelling. This is because their success is inextricably linked to how satisfied consumers are in relation to their offerings. This can be very challenging considering the diversity which exists among consumers in relation to many factors such as age, gender and income. Thus, generalisation in consumer behaviour without due reference to the contextual factors identified among each consumer segment will provide a limited understanding of their decision making. Hence, this book explores the salient beliefs, central motivation, and attitudes of low-income women consumers in relation to their consumption of low-involvement grocery products. It features a comprehensive synthesis of thoughts as conceptually linked to findings from an empirical study on the day-to-day purchase behaviour of these consumers. Business students, especially those studying marketing, and marketing practitioners will benefit immensely from the insights offered in this textbook.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Low-Income Consumer Behaviour: A Contextual Focus on Women and Low-Involvement Grocery Products


EAN (ISBN-13): 9783838349923
ISBN (ISBN-10): 383834992X
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: LAP LAMBERT Academic Publishing

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2009-12-14T10:12:15+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-04-18T15:51:00+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 383834992X

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-8383-4992-X, 978-3-8383-4992-3
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Titel van het boek: consumer behaviour, focus


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
Low-Income Consumer Behaviour (GBADAMOSI, AYANTUNJI)


< naar Archief...