- 5 resultaten
laagste prijs: € 58,99, hoogste prijs: € 62,25, gemiddelde prijs: € 59,65
1
TWO-WAY COMMUNICATION: A WIN-WIN MODEL FOR FACING ACTIVIST PRESSURE : A CASE STUDY ON MCDONALD''S AND UNILEVER''S RESPONSES TO GREENPEACE - Adrienne Cooper
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 59,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Adrienne Cooper:

TWO-WAY COMMUNICATION: A WIN-WIN MODEL FOR FACING ACTIVIST PRESSURE : A CASE STUDY ON MCDONALD''S AND UNILEVER''S RESPONSES TO GREENPEACE - pocketboek

2011, ISBN: 3843384436

[EAN: 9783843384438], Neubuch, [PU: LAP LAMBERT Academic Publishing], nach der Bestellung gedruckt Neuware - Printed after ordering - Activists and consumers are increasingly demanding co… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Rating: 5 (von 5)]
2
TWO-WAY COMMUNICATION: A WIN-WIN MODEL FOR FACING ACTIVIST PRESSURE - Adrienne Cooper
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 58,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Adrienne Cooper:

TWO-WAY COMMUNICATION: A WIN-WIN MODEL FOR FACING ACTIVIST PRESSURE - pocketboek

ISBN: 9783843384438

gebonden uitgave

*TWO-WAY COMMUNICATION: A WIN-WIN MODEL FOR FACING ACTIVIST PRESSURE* - A CASE STUDY ON MCDONALD''S AND UNILEVER''S RESPONSES TO GREENPEACE / Taschenbuch für 58.99 € / Aus dem Bereich: Bü… Meer...

Verzendingskosten:Shipping in 3 days, , Versandkostenfrei nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., DE. (EUR 0.00)
3
TWO-WAY COMMUNICATION: A WIN-WIN MODEL FOR FACING ACTIVIST PRESSURE - Adrienne Cooper
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 58,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Adrienne Cooper:
TWO-WAY COMMUNICATION: A WIN-WIN MODEL FOR FACING ACTIVIST PRESSURE - pocketboek

ISBN: 9783843384438

gebonden uitgave

TWO-WAY COMMUNICATION: A WIN-WIN MODEL FOR FACING ACTIVIST PRESSURE ab 58.99 € als Taschenbuch: A CASE STUDY ON MCDONALD''S AND UNILEVER''S RESPONSES TO GREENPEACE. Aus dem Bereich: Büche… Meer...

Verzendingskosten:Shipping in 3 days, , Versandkostenfrei nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., DE. (EUR 0.00)
4
bestellen
bij alibris.co.uk
€ 62,25
bestellenGesponsorde link
Adrienne Cooper:
Twoway Communication a Winwin Model for Facing Activist Pressure a Case Study on McDonald's and Unilever's Responses to Greenpeace - pocketboek

2002, ISBN: 9783843384438

Softcover, PLEASE NOTE, WE DO NOT SHIP TO DENMARK. New Book. Shipped from UK in 4 to 14 days. Established seller since 2000. Please note we cannot offer an expedited shipping service from… Meer...

Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten Fairford, GLOUCESTERSHIRE, Books2anywhere
5
TWO-WAY COMMUNICATION: A WIN-WIN MODEL FOR FACING ACTIVIST PRESSURE A CASE STUDY ON MCDONALD''S AND UNILEVER''S RESPONSES TO GREENPEACE - Cooper, Adrienne
bestellen
bij Achtung-Buecher.de
€ 59,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Cooper, Adrienne:
TWO-WAY COMMUNICATION: A WIN-WIN MODEL FOR FACING ACTIVIST PRESSURE A CASE STUDY ON MCDONALD''S AND UNILEVER''S RESPONSES TO GREENPEACE - nieuw boek

2011, ISBN: 3843384436

Kartoniert / Broschiert, mit Schutzumschlag 11, [PU:LAP LAMBERT Academic Publishing]

Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
TWO-WAY COMMUNICATION: A WIN-WIN MODEL FOR FACING ACTIVIST PRESSURE

Activists and consumers are increasingly demanding companies act in the best interests of the global society and the environment, therefore a corporation's environmental record is becoming an important factor in achieving and maintaining business success. This paper consists of two case studies which examine how Greenpeace, an independent global environmental campaigning organization, targeted two major multi-national corporations, McDonald's and Unilever, in order to change destructive agricultural processes in the developing world. This research examines how these two corporations responded to activist pressure from Greenpeace and offers prescriptive insight on how corporations can avoid conflict and create mutually beneficial outcomes when responding to activist pressure. This research examines the outcome of both McDonald's and Unilever's dialogue with Greenpeace.

Gedetalleerde informatie over het boek. - TWO-WAY COMMUNICATION: A WIN-WIN MODEL FOR FACING ACTIVIST PRESSURE


EAN (ISBN-13): 9783843384438
ISBN (ISBN-10): 3843384436
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2011
Uitgever: LAP LAMBERT Academic Publishing

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2009-12-29T07:34:16+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-07-08T07:37:19+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 3843384436

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-8433-8443-6, 978-3-8433-8443-8
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: cooper
Titel van het boek: for activist, win, study


< naar Archief...