- 5 resultaten
laagste prijs: € 41,05, hoogste prijs: € 51,17, gemiddelde prijs: € 45,25
1
IMPACT OF MARKETING STRATEGIES - AKINYELE SAMUEL TAIWO|ODUTOLA SOPHIA OPEYEMI
bestellen
bij AbeBooks.fr
€ 41,05
verzending: € 15,001
bestellenGesponsorde link
AKINYELE SAMUEL TAIWO|ODUTOLA SOPHIA OPEYEMI:

IMPACT OF MARKETING STRATEGIES - pocketboek

2011, ISBN: 3844399267

[EAN: 9783844399264], Nouveau livre, [SC: 15.0], [PU: LAP LAMBERT Academic Publishing], WIRTSCHAFT WERBUNG MARKETING STRATEGIES PROFITABILITY FINANCIAL INSTITUTIONS SERVICE PRODUCTIVITY P… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 15.00 moluna, Greven, Germany [73551232] [Note: 4 (sur 5)]
2
IMPACT OF MARKETING STRATEGIES - AKINYELE SAMUEL TAIWO|ODUTOLA SOPHIA OPEYEMI
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 41,05
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

AKINYELE SAMUEL TAIWO|ODUTOLA SOPHIA OPEYEMI:

IMPACT OF MARKETING STRATEGIES - pocketboek

2011, ISBN: 3844399267

[EAN: 9783844399264], Neubuch, [PU: LAP LAMBERT Academic Publishing], WIRTSCHAFT WERBUNG MARKETING STRATEGIES PROFITABILITY FINANCIAL INSTITUTIONS SERVICE PRODUCTIVITY PRICE, Dieser Artik… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) moluna, Greven, Germany [73551232] [Rating: 4 (von 5)]
3
IMPACT OF MARKETING STRATEGIES: ON PROFITABILITY OF FINANCIAL INSTITUTIONS IN NIGERIA - SAMUEL TAIWO, AKINYELE, SOPHIA OPEYEMI, ODUTOLA
bestellen
bij amazon.de
€ 43,99
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
SAMUEL TAIWO, AKINYELE, SOPHIA OPEYEMI, ODUTOLA:
IMPACT OF MARKETING STRATEGIES: ON PROFITABILITY OF FINANCIAL INSTITUTIONS IN NIGERIA - pocketboek

2011

ISBN: 9783844399264

LAP LAMBERT Academic Publishing, Taschenbuch, 88 Seiten, Publiziert: 2011-05-24T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.31 kg, Recht, Kategorien, Bücher, Management, Business & Karriere, Market… Meer...

Verzendingskosten:Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00)
4
IMPACT OF MARKETING STRATEGIES ON PROFITABILITY OF FINANCIAL INSTITUTIONS IN NIGERIA - Samuel Taiwo, Akinyele; Sophia Opeyemi, Odutola
bestellen
bij Achtung-Buecher.de
€ 49,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Samuel Taiwo, Akinyele; Sophia Opeyemi, Odutola:
IMPACT OF MARKETING STRATEGIES ON PROFITABILITY OF FINANCIAL INSTITUTIONS IN NIGERIA - nieuw boek

2011, ISBN: 3844399267

Kartoniert / Broschiert, Protège-cahier 11, [PU:LAP LAMBERT Academic Publishing]

Verzendingskosten:Sans frais d'envoi en Allemagne. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien
5
bestellen
bij alibris.co.uk
€ 51,17
bestellenGesponsorde link
Samuel Taiwo, Akinyele, and Sophia Opeyemi, Odutola:
Impact of Marketing Strategies - pocketboek

2011, ISBN: 9783844399264

Trade paperback, C., New., Trade paperback (US). Glued binding. 88 p., Saarbrucken, [PU: LAP Lambert Academic Publishing]

Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten Uxbridge, MIDDLESEX, Ria Christie Books

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
IMPACT OF MARKETING STRATEGIES: ON PROFITABILITY OF FINANCIAL INSTITUTIONS IN NIGERIA

In this research study the techniques used are explored with a view to see the significant impact of marketing as a concept human invention. This involves those activities we enjoyed in order to satisfy our economy needs and wants. Marketing as it were represents a very important factor in any business organization. Questionnaire, which was the primary source of data selection, was used as the survey instrument for the collection of data while secondary data were drawn from textbooks, journals and the internet. T-test and Pearson's Product Moment Correlation were used to test the hypothesis. Among the major findings are: (i) To know if effective marketing strategies have a positive correlation with the quality of marketing management practice. (ii) To know if marketing strategies creates awareness to customers. (iii) To know if profitability is dependent on marketing strategies. (iv)To ascertain that competitive marketing strategies have a positive impact on banks. The recommendations will focus on what can be done to improve marketing strategies thereby increasing profit for a better business environment placing emphasis on the importance of marketing strategies.

Gedetalleerde informatie over het boek. - IMPACT OF MARKETING STRATEGIES: ON PROFITABILITY OF FINANCIAL INSTITUTIONS IN NIGERIA


EAN (ISBN-13): 9783844399264
ISBN (ISBN-10): 3844399267
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2011
Uitgever: LAP LAMBERT Academic Publishing

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2009-10-27T07:51:01+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-08-10T23:39:40+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 3844399267

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-8443-9926-7, 978-3-8443-9926-4


< naar Archief...