- 5 resultaten
laagste prijs: € 46,04, hoogste prijs: € 116,59, gemiddelde prijs: € 61,93
1
bestellen
bij Dodax.de
€ 46,04
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Jayaraman Munusamy:

Service Channel Transformation in Retail Banking - nieuw boek

ISBN: 9783844399608

The study is focused on the transformation of service channels in retail banking among consumers in Klang Valley. It investigated whether the consumer behavioural factors such as easier t… Meer...

  - Nr. 57cac77a9563510946d72169 Verzendingskosten:Versandkosten: 0.0 EUR, Lieferzeit: 5 Tage, DE. (EUR 0.00)
2
Service Channel Transformation in Retail Banking
bestellen
bij Dodax.de
€ 49,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Service Channel Transformation in Retail Banking - nieuw boek

ISBN: 9783844399608

The study is focused on the transformation of service channels in retail banking among consumers in Klang Valley. It investigated whether the consumer behavioural factors such as easier t… Meer...

Nr. GM98CC07G4M. Verzendingskosten:, Lieferzeit: 5 Tage, DE. (EUR 0.00)
3
bestellen
bij Biblio.com
$ 130,40
(ongeveer € 116,59)
verzending: € 17,881
bestellenGesponsorde link
Jayaraman Munusamy, Siti Faridah, A Sanmugam:
Service Channel Transformation in Retail Banking: A Malaysian Perspective - pocketboek

2011

ISBN: 9783844399608

LAP LAMBERT Academic Publishing, 2011-05-18. Paperback. New. Buy with confidence. Excellent Customer Service & Return policy. Ships Fast. Expedite Shipping Available., LAP LAMBERT A… Meer...

  - Verzendingskosten: EUR 17.88 Ergodebooks
4
bestellen
bij Buch24.de
€ 49,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Munusamy, Jayaraman / Faridah, Siti / Sanmugam, A:
Service Channel Transformation in Retail Banking - nieuw boek

2011, ISBN: 3844399607

Buch, gebundene Ausgabe, 92 S., Beilagen: Paperback, Erschienen: 2011 A Malaysian Perspective, LAP Lambert Acad. Publ.

  - No. 10590170. Verzendingskosten:DE (EUR 0.00)
5
Service Channel Transformation in Retail Banking A Malaysian Perspective - Munusamy, Jayaraman; Faridah, Siti; Sanmugam, A
bestellen
bij Achtung-Buecher.de
€ 49,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Munusamy, Jayaraman; Faridah, Siti; Sanmugam, A:
Service Channel Transformation in Retail Banking A Malaysian Perspective - nieuw boek

2011, ISBN: 3844399607

Kartoniert / Broschiert, mit Schutzumschlag neu, [PU:LAP Lambert Acad. Publ.]

  - Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Service Channel Transformation in Retail Banking

The study is focused on the transformation of service channels in retail banking among consumers in Klang Valley. It investigated whether the consumer behavioural factors such as easier to operate,convenient to use, no hassle, reliability, safer to use and good connections varies between adopters and non-adopters of retail internet banking. The results indicated that there are significant differences between internet banking adopters and non-adopters in terms of easier to operate, convenient to use, no hassle, reliability, safer to use and good connections. Therefore, the results support the findings of the previous research works conducted in other cultures. The results suggest several implications for retail bankers in Malaysia to minimize the risk perception of the internet banking among the non-adopters of the internet banking through greater awareness and education process.The commercial banks in Malaysia can expect substantial cost savings from maintaining their large physical distribution systems by promoting retail internet banking services on a bigger scale.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Service Channel Transformation in Retail Banking


EAN (ISBN-13): 9783844399608
ISBN (ISBN-10): 3844399607
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2011
Uitgever: AV Akademikerverlag GmbH & Co. KG.

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2009-01-09T20:29:23+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2020-05-01T01:03:20+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 3844399607

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-8443-9960-7, 978-3-8443-9960-8
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: siti
Titel van het boek: transformation, service


< naar Archief...