- 5 resultaten
laagste prijs: € 0,79, hoogste prijs: € 199,00, gemiddelde prijs: € 81,61
1
Emerging Markets: Markteintrittsstrategien für den Mittelstand - Das Beispiel Lateinamerika - Marcus Meyer
bestellen
bij amazon.de
€ 0,79
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Marcus Meyer:

Emerging Markets: Markteintrittsstrategien für den Mittelstand - Das Beispiel Lateinamerika - gebruikt boek

ISBN: 3890128084

[SR: 6646003], Broschiert, [EAN: 9783890128085], Josef Eul Verlag GmbH, Josef Eul Verlag GmbH, Book, [PU: Josef Eul Verlag GmbH], Josef Eul Verlag GmbH, 655688, Marketing allgemein, 46775… Meer...

  - , Gebraucht Verzendingskosten:Innerhalb EU, Schweiz und Liechtenstein (sofern Lieferung möglich). Versandfertig in 1 - 2 Werktagen (EUR 3.00) reBuy reCommerce GmbH
2
Emerging Markets: Markteintrittsstrategien für den Mittelstand - Das Beispiel Lateinamerika - Marcus Meyer
bestellen
bij amazon.de
€ 199,00
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link

Marcus Meyer:

Emerging Markets: Markteintrittsstrategien für den Mittelstand - Das Beispiel Lateinamerika - gebruikt boek

ISBN: 3890128084

[SR: 960001], Broschiert, [EAN: 9783890128085], Josef Eul Verlag GmbH, Josef Eul Verlag GmbH, Book, [PU: Josef Eul Verlag GmbH], Josef Eul Verlag GmbH, 655688, Marketing allgemein, 467752… Meer...

  - , Gebraucht Verzendingskosten:Innerhalb EU, Schweiz und Liechtenstein (sofern Lieferung möglich). Versandfertig in 1 - 2 Werktagen (EUR 3.00) MEDIMOPS
3
Emerging Markets: Markteintrittsstrategien für den Mittelstand - Das Beispiel Lateinamerika - Meyer, Marcus
bestellen
bij amazon.de
€ 26,49
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Meyer, Marcus:
Emerging Markets: Markteintrittsstrategien für den Mittelstand - Das Beispiel Lateinamerika - eerste uitgave

2000

ISBN: 9783890128085

pocketboek

Josef Eul Verlag GmbH, Broschiert, Auflage: 1. Aufl. 516 Seiten, Publiziert: 2000-11T, Produktgruppe: Buch, Verkaufsrang: 25275, Marketing allgemein, Marketing & Verkauf, Business & Karri… Meer...

Verzendingskosten:Auf Lager. Lieferung von Amazon. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) cheaboo
4
bestellen
bij alibris.com
€ 100,24
bestellenGesponsorde link
Meyer, Marcus:
Emerging Markets: Markteintrittsstrategien Für Den Mittelstand-Das Beispiel Lateinamerika - gebruikt boek

ISBN: 9783890128085

1 volume, please be aware of language, air mail shipment from Germany within 2-6 weeks, we deliver to any country-please ask us to enable delivery to your country!, Gebraucht, sehr guter … Meer...

  - Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten Berlin, buxbox
5
bestellen
bij Biblio.com
US$ 107,81
(ongeveer € 81,51)
verzending: € 125,721
bestellenGesponsorde link
Meyer, Marcus:
Emerging Markets: Markteintrittsstrategien für den Mittelstand - Das Beispiel Lateinamerika - gebruikt boek

ISBN: 9783890128085

1 volume, please be aware of language, air mail shipment from Germany within 2-6 weeks, we deliver to any country - please ask us to enable delivery to your country!

  - Verzendingskosten: EUR 125.72 buxbox

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Emerging Markets: Markteintrittsstrategien für den Mittelstand - Das Beispiel Lateinamerika


EAN (ISBN-13): 9783890128085
ISBN (ISBN-10): 3890128084
pocket book
Verschijningsjaar: 2000
Uitgever: Josef Eul Verlag GmbH

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2011-07-15T18:48:57+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2021-06-17T16:28:45+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 3890128084

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-89012-808-4, 978-3-89012-808-5


< naar Archief...