2002, ISBN: 9788436816532
Ediciones Pirámide, Tapa blanda, Auflage: edición, 400 Seiten, Publiziert: 2002-04-19T00:00:01Z, Produktgruppe: Libro, 1.29 kg, Verkaufsrang: 658774, Industria y sectores económicos, Econ… Meer...
amazon.es Inés Calderon Verzendingskosten:En stock. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 5.50) Details... |
2002, ISBN: 9788436816532
Ediciones Pirámide, Tapa blanda, Auflage: edición, 400 Seiten, Publiziert: 2002-04-19T00:00:01Z, Produktgruppe: Libro, 1.29 kg, Verkaufsrang: 641774, Industria y sectores económicos, Econ… Meer...
amazon.es Inés Calderon Verzendingskosten:En stock. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 5.50) Details... |
2004, ISBN: 8436816536
[EAN: 9788436816532], Neubuch, [PU: Piramide], 400 p. ; 23x16 cm. 1. ed., 1. reimp., Esta obra analiza y describe los elementos que diferencian los productos y servicios turisticos de otr… Meer...
AbeBooks.de LEA BOOK DISTRIBUTORS, Jamaica, NY, U.S.A. [50905] [Rating: 5 (von 5)] NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 7.25 Details... |
Marketing turistico / Touristic Marketing (Marketing Sectorial / Sectorial Marketing) (Spanish Edition) - pocketboek
2002, ISBN: 8436816536
[EAN: 9788436816532], Gebraucht, guter Zustand, [PU: Piramide Ediciones Sa], 8436816536, Books
AbeBooks.de V Books, DH, SE, Spain [53985426] [Rating: 4 (von 5)] NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 32.83 Details... |
2002, ISBN: 8436816536
[EAN: 9788436816532], Gebraucht, wie neu, [PU: -], Gracias, su compra ayuda a financiar programas para combatir el analfabetismo., Books
AbeBooks.de RecicLibros, Madrid, MAD, Spain [70962957] [Rating: 5 (von 5)] NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 56.20 Details... |
2002, ISBN: 9788436816532
Ediciones Pirámide, Tapa blanda, Auflage: edición, 400 Seiten, Publiziert: 2002-04-19T00:00:01Z, Produktgruppe: Libro, 1.29 kg, Verkaufsrang: 658774, Industria y sectores económicos, Econ… Meer...
2002, ISBN: 9788436816532
Ediciones Pirámide, Tapa blanda, Auflage: edición, 400 Seiten, Publiziert: 2002-04-19T00:00:01Z, Produktgruppe: Libro, 1.29 kg, Verkaufsrang: 641774, Industria y sectores económicos, Econ… Meer...
2004
ISBN: 8436816536
[EAN: 9788436816532], Neubuch, [PU: Piramide], 400 p. ; 23x16 cm. 1. ed., 1. reimp., Esta obra analiza y describe los elementos que diferencian los productos y servicios turisticos de otr… Meer...
bij AbeBooks.de
Marketing turistico / Touristic Marketing (Marketing Sectorial / Sectorial Marketing) (Spanish Edition) - pocketboek
2002, ISBN: 8436816536
[EAN: 9788436816532], Gebraucht, guter Zustand, [PU: Piramide Ediciones Sa], 8436816536, Books
2002, ISBN: 8436816536
[EAN: 9788436816532], Gebraucht, wie neu, [PU: -], Gracias, su compra ayuda a financiar programas para combatir el analfabetismo., Books
Bibliografische gegevens van het best passende boek
auteur: | |
Titel: | |
ISBN: |
Gedetalleerde informatie over het boek. - Marketing turístico (Marketing Sectorial)
EAN (ISBN-13): 9788436816532
ISBN (ISBN-10): 8436816536
pocket book
Verschijningsjaar: 2002
Uitgever: Ediciones Pirámide
400 Bladzijden
Taal: spa/Spanisch
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-11-25T21:36:11+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2021-12-19T09:42:57+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 8436816536
ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
84-368-1653-6, 978-84-368-1653-2
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: antoni
Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:
Laatste soortgelijke boek:
9788418214165 Marketing Turístico
- 9788418214165 Marketing Turístico
- 9786071729187 MARKETING TURISTICO / 2 ED. (ASCANIO GUEVARA, ALFREDO)
- 9786138981404 Marketing Turístico Neuromarketing para Agencias de Viajes Online (García Díaz, Heidy María)
- 9788417172527 MARKETING TURÍSTICO
- 9788428338257 Marketing Turistico (2ª Ed.) (Ojeda Garcia Carmen Delia)
< naar Archief...