Evaluacion de los Puntos Fuertes y Debiles del Marketing (AMA Marketing Toolbox) (Spanish Edition) - pocketboek
ISBN: 8475774369
[SR: 10110893], Paperback, [EAN: 9788475774367], Ediciones Granica, S.A., Ediciones Granica, S.A., Book, [PU: Ediciones Granica, S.A.], Ediciones Granica, S.A., 2702, Marketing, 2703, Dir… Meer...
amazon.com |
Evaluacion de los Puntos Fuertes y Debiles del Marketing (AMA Marketing Toolbox) (Spanish Edition) - pocketboek
ISBN: 8475774369
[SR: 10110893], Paperback, [EAN: 9788475774367], Ediciones Granica, S.A., Ediciones Granica, S.A., Book, [PU: Ediciones Granica, S.A.], Ediciones Granica, S.A., 2702, Marketing, 2703, Dir… Meer...
amazon.com |
ISBN: 8475774369
Paperback, [EAN: 9788475774367], Ediciones Granica, S.A., Ediciones Granica, S.A., Book, [PU: Ediciones Granica, S.A.], Ediciones Granica, S.A., 659960, Brands & Corporate Identity, 26831… Meer...
amazon.co.uk |
1998, ISBN: 8475774369, Lieferbar binnen 4-6 Wochen Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD
Internationaler Buchtitel. In spanischer Sprache. Verlag: EDICIONES GRANICA, 268 Seiten, L=240mm, B=187mm, H=15mm, Gew.=476gr, [GR: 17800 - HC/Wirtschaft], [SW: - Business / Economics / … Meer...
Buchgeier.com Lieferbar binnen 4-6 Wochen (Besorgungstitel) Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD Details... |
Evaluacion de los Puntos Fuertes y Debiles del Marketing (AMA Marketing Toolbox) (Spanish Edition) - pocketboek
ISBN: 8475774369
[SR: 10110893], Paperback, [EAN: 9788475774367], Ediciones Granica, S.A., Ediciones Granica, S.A., Book, [PU: Ediciones Granica, S.A.], Ediciones Granica, S.A., 2702, Marketing, 2703, Dir… Meer...
David Parmerlee:
Evaluacion de los Puntos Fuertes y Debiles del Marketing (AMA Marketing Toolbox) (Spanish Edition) - pocketboekISBN: 8475774369
[SR: 10110893], Paperback, [EAN: 9788475774367], Ediciones Granica, S.A., Ediciones Granica, S.A., Book, [PU: Ediciones Granica, S.A.], Ediciones Granica, S.A., 2702, Marketing, 2703, Dir… Meer...
ISBN: 8475774369
Paperback, [EAN: 9788475774367], Ediciones Granica, S.A., Ediciones Granica, S.A., Book, [PU: Ediciones Granica, S.A.], Ediciones Granica, S.A., 659960, Brands & Corporate Identity, 26831… Meer...
1998, ISBN: 8475774369, Lieferbar binnen 4-6 Wochen Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD
Internationaler Buchtitel. In spanischer Sprache. Verlag: EDICIONES GRANICA, 268 Seiten, L=240mm, B=187mm, H=15mm, Gew.=476gr, [GR: 17800 - HC/Wirtschaft], [SW: - Business / Economics / … Meer...
Bibliografische gegevens van het best passende boek
auteur: | |
Titel: | |
ISBN: |
Gedetalleerde informatie over het boek. - Evaluacion de los Puntos Fuertes y Debiles del Marketing
EAN (ISBN-13): 9788475774367
ISBN (ISBN-10): 8475774369
pocket book
Verschijningsjaar: 1998
Uitgever: EDICIONES GRANICA
268 Bladzijden
Gewicht: 0,476 kg
Taal: spa/Spanisch
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-04-05T12:21:18+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2015-02-01T10:36:24+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 8475774369
ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
84-7577-436-9, 978-84-7577-436-7
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: parmerlee
Titel van het boek: del, marketing, los
< naar Archief...