- 3 resultaten
laagste prijs: € 32,16, hoogste prijs: € 48,50, gemiddelde prijs: € 42,20
1
Temas de investigación comercial
bestellen
bij
(ongeveer € 48,50)
bestellenGesponsorde link

Temas de investigación comercial - pocketboek

ISBN: 848454608X, Lieferbar binnen 4-6 Wochen Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD

Internationaler Buchtitel. In spanischer Sprache. 502 Seiten, [GR: 27220 - TB/Erziehung/Bildung/Allgemeines /Lexika], [SW: - Education / General], Kartoniert/Broschiert, Klappentext: Tem… Meer...

Lieferbar binnen 4-6 Wochen (Besorgungstitel) Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD Buchgeier.com
2
bestellen
bij booklooker.de
€ 45,95
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Temas de investigación comercial - pocketboek

ISBN: 9788484546085

[ED: Taschenbuch], Temas de Investigación Comercial es un libro de texto que pretende iniciar en los fundamentos de la Investigación Comercial, sus conceptos y técnicas de análisis. Prete… Meer...

  - Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland (EUR 0.00) buecher.de GmbH & Co. KG
3
bestellen
bij imosver.com
(ongeveer € 32,16)
bestellenGesponsorde link
Mas Ruiz,F.J.,:
Temas de investigacion comercial (4 - nieuw boek

ISBN: 9788484546085

Temas de investigacion comercial (4 Temas de Investigación Comercial es un libro de texto que pretende iniciar en los fundamentos de la Investigación Comercial, sus conceptos y técnicas d… Meer...

Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Temas de investigación comercial

Temas de Investigación Comercial es un libro de texto que pretende iniciar en los fundamentos de la Investigación Comercial, sus conceptos y técnicas de análisis. Pretende, pues, una formación básica y una visión de conjunto en relación a la Investigación Comercial para poder, en su caso, abrir la posibilidad a una posterior formación complementaria y más profunda. En virtud de su título, en el libro se diagnostican necesidades de información, se explica su recogida mediante procedimientos de investigación de mercados y se aplican los conocimientos adquiridos al desarrollo de estrategias y políticas de Marketing.El libro va dirigido, en particular, a los estudiantes de la Universidad de Alicante matriculados en las asignaturas de "Dirección Comercial II" (3er curso de la Licenciatura en Administración y Dirección de Empresas), de "Investigación Comercial" (2º curso de la Diplomatura en Ciencias Empresariales), y de "Investigación de Mercados" (3er curso de la Licenciatura de Publicidad y Relaciones Públicas, y de la Diplomatura en Turismo).

Gedetalleerde informatie over het boek. - Temas de investigación comercial


EAN (ISBN-13): 9788484546085
ISBN (ISBN-10): 848454608X
pocket book
502 Bladzijden
Taal: spa/Spanisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2009-12-08T11:04:57+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2015-02-25T18:42:31+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 848454608X

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
84-8454-608-X, 978-84-8454-608-5


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9788412500530 Temas de investigación comercial. 9.ª edición (ECU, Band 1) (Mas Ruiz, Francisco José)


< naar Archief...