- 5 resultaten
laagste prijs: € 19,00, hoogste prijs: € 74,37, gemiddelde prijs: € 31,46
1
eBranding verde - Campos, Esiva; Sánchez, María; Mendiz, Alfonso; Castelló, Araceli; Salas, Isabel de; Ros, Vicente
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 20,00
verzending: € 10,001
bestellenGesponsorde link
Campos, Esiva; Sánchez, María; Mendiz, Alfonso; Castelló, Araceli; Salas, Isabel de; Ros, Vicente:

eBranding verde - pocketboek

2010, ISBN: 8498499143

[EAN: 9788498499148], Neubuch, [PU: Editorial Dykinson, S.L.], Este libro pretende profundizar en el ebranding aplicado al sector ambiental o a las políticas de comunicación "verdes". El … Meer...

  - NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 10.00 AG Library, Malaga, Spain [55702467] [Rating: 4 (von 5)]
2
eBranding verde - Ros Diego et al., Vicente
bestellen
bij imosver.com
€ 19,00
bestellenGesponsorde link

Ros Diego et al., Vicente:

eBranding verde - nieuw boek

ISBN: 9788498499148

Este libro pretende profundizar en el ebranding aplicado al sector ambiental o a las políticas de comunicación "verdes". El branding como proceso de creación de valor de marca (… Meer...

Verzendingskosten:Zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten Imosver
3
eBranding verde / Green eBranding (Spanish Edition) - Vicente Ros, Isabel De Salas, Araceli Castello, Alfonso Mendiz
bestellen
bij amazon.com
$ 87,33
(ongeveer € 74,37)
bestellenGesponsorde link
Vicente Ros, Isabel De Salas, Araceli Castello, Alfonso Mendiz:
eBranding verde / Green eBranding (Spanish Edition) - pocketboek

ISBN: 8498499143

Paperback, [EAN: 9788498499148], Dykinson Sl, Dykinson Sl, Book, [PU: Dykinson Sl], Dykinson Sl, 1043856, Environmental Economics, 2581, Economics, 3, Business & Money, 1000, Subjects, 28… Meer...

  - Gebraucht. Verzendingskosten:Usually ships in 1-2 business days., exclusief verzendingskosten Red Rhino
4
eBranding verde / Green eBranding (Spanish Edition) - Vicente Ros, Isabel De Salas, Araceli Castello, Alfonso Mendiz
bestellen
bij amazon.com
$ 25,89
(ongeveer € 22,05)
bestellenGesponsorde link
Vicente Ros, Isabel De Salas, Araceli Castello, Alfonso Mendiz:
eBranding verde / Green eBranding (Spanish Edition) - pocketboek

ISBN: 8498499143

Paperback, [EAN: 9788498499148], Dykinson Sl, Dykinson Sl, Book, [PU: Dykinson Sl], Dykinson Sl, 1043856, Environmental Economics, 2581, Economics, 3, Business & Money, 1000, Subjects, 28… Meer...

  - Neuware. Verzendingskosten:Usually ships in 1-2 business days., exclusief verzendingskosten AGLibrary
5
eBranding verde / Green eBranding (Spanish Edition) - Vicente Ros, Isabel De Salas, Araceli Castello, Alfonso Mendiz
bestellen
bij amazon.com
$ 23,46
(ongeveer € 21,90)
bestellenGesponsorde link
Vicente Ros, Isabel De Salas, Araceli Castello, Alfonso Mendiz:
eBranding verde / Green eBranding (Spanish Edition) - pocketboek

ISBN: 8498499143

Paperback, [EAN: 9788498499148], DYKINSON, DYKINSON, Book, [PU: DYKINSON], DYKINSON, 1043856, Environmental Economics, 2581, Economics, 3, Business & Money, 1000, Subjects, 283155, Books,… Meer...

  - , Neuware Verzendingskosten:Usually ships in 1-2 business days, exclusief verzendingskosten AGLibrary

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
eBranding verde

Este libro pretende profundizar en el ebranding aplicado al sector ambiental o a las políticas de comunicación "verdes". El branding como proceso de creación de valor de marca (brand equity) debe considerarse el eje en la administración estratégica del conjunto total de activos y pasivos vinculados al nombre y/o símbolo que identifican la marca influyendo en el valor suministrado. En definitiva, el branding trata de construir no sólo identidad, sino también una entidad propia de marca, dotando a los pr oductos del poder de una marca que debe estar basada en la sostenibilidad económica, social y medioambiental. Unir branding y medio ambiente, y enlazarlos con el medio Internet, único sector que crece en inversión publicitaria, es el objetivo de los trabajos que componen este libro.

Gedetalleerde informatie over het boek. - eBranding verde


EAN (ISBN-13): 9788498499148
ISBN (ISBN-10): 8498499143
pocket book
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: DYKINSON
192 Bladzijden
Taal: spa/Spanisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2011-11-18T03:35:53+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-04-28T00:38:20+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 8498499143

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
84-9849-914-3, 978-84-9849-914-8
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: ros, vicente alfonso
Titel van het boek: ebranding


< naar Archief...