- 5 resultaten
laagste prijs: € 20,90, hoogste prijs: € 36,91, gemiddelde prijs: € 24,32
1
Introducción al Marketing - Ana Belén Casado Díaz, Ricardo Sellers Rubio
bestellen
bij amazon.es
€ 20,90
verzending: € 5,501
bestellenGesponsorde link
Ana Belén Casado Díaz, Ricardo Sellers Rubio:

Introducción al Marketing - nieuw boek

ISBN: 8499481787

[SR: 323923], Tapa blanda, [EAN: 9788499481784], ecu, ecu, Libro, [PU: ecu], ecu, El libro Introducción al Marketing aborda los principales conceptos y técnicas del marketing y está dirig… Meer...

  - , New item Verzendingskosten:Free shipping for amazon orders over EUR 19.- in Spain, EUR 6.- for the rest of Europe.. Normalmente se despacha en 24 horas (EUR 5.50) Amazon.es
2
Introducción al Marketing - Ana Belén Casado Díaz, Ricardo Sellers Rubio
bestellen
bij amazon.es
€ 36,91
verzending: € 5,501
bestellenGesponsorde link

Ana Belén Casado Díaz, Ricardo Sellers Rubio:

Introducción al Marketing - gebruikt boek

ISBN: 8499481787

[SR: 323923], Tapa blanda, [EAN: 9788499481784], ecu, ecu, Libro, [PU: ecu], ecu, El libro Introducción al Marketing aborda los principales conceptos y técnicas del marketing y está dirig… Meer...

  - Used Verzendingskosten:Free shipping for amazon orders over EUR 19.- in Spain, EUR 6.- for the rest of Europe.. Normalmente se envía en el plazo de 1-2 días laborable (EUR 5.50) Lib-Books
3
Introducción al Marketing - Casado Díaz, Ana Belén/Sellers Rubio, Ricardo
bestellen
bij imosver.com
€ 20,90
bestellenGesponsorde link
Casado Díaz, Ana Belén/Sellers Rubio, Ricardo:
Introducción al Marketing - nieuw boek

ISBN: 9788499481784

El libro Introducción al Marketing aborda los principales conceptos y técnicas del marketing y está dirigido, fundamentalmente, a los estudiantes de la asignatura "Introducción al Marketi… Meer...

  - SPA Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten, exclusief verzendingskosten Imosver
4
bestellen
bij Casadellibro.com
€ 22,00
bestellenGesponsorde link
Club Universitario:
Introduccion Al Marketing: Teoria Y Practica - nieuw boek

ISBN: 9788499481784

El Libro Introducción Al Marketing Aborda Los Principales Conceptos Y Técnicas Del Marketing Y Está Libros>Economía>Marketing y publicidad Libro Edisofer S.l. Casado Diaz Ana Belen, Edis… Meer...

  - Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten, exclusief verzendingskosten Casadellibro
5
Introduccion Al Marketing: Teoria Y Practica - Casado Diaz Ana Belen
bestellen
bij Casadellibro.com
€ 20,90
bestellenGesponsorde link
Casado Diaz Ana Belen:
Introduccion Al Marketing: Teoria Y Practica - nieuw boek

ISBN: 9788499481784

El Libro Introduccin Al Marketing Aborda Los Principales Conceptos Y Tcnicas Del Marketing Y Est Libro, Club Universitario Edisofer S.l.

Disponibles 2010-10-04T00:00+0200. Verzendingskosten:Zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten Casadellibro

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Introducción al Marketing

El libro Introducción al Marketing aborda los principales conceptos y técnicas del marketing y está dirigido, fundamentalmente, a los estudiantes de la asignatura ¿Introducción al Marketing¿ del Grado en Administración y Dirección de Empresas de la Facultad de Ciencias Económicas y Empresariales de la Universidad de Alicante. El libro se divide en seis capítulos. Cada capítulo contiene, entre otros elementos, numerosos ejemplos, aplicaciones prácticas y cuestiones de debate que tienen como objetivo facilitar y enriquecer el aprendizaje del lector, dotándole de mayor capacidad para analizar, planificar y responder de manera anticipada a los retos que plantea el entorno de marketing de las empresas. Así, el principal objetivo del libro es que los estudiantes cuenten con un texto básico que contribuya a favorecer y fomentar su capacidad analítica y crítica sobre la ejecución de las actividades de marketing.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Introducción al Marketing


EAN (ISBN-13): 9788499481784
ISBN (ISBN-10): 8499481787
pocket book
Uitgever: Edisofer S.l. Casado Diaz Ana Belen
252 Bladzijden
Taal: spa/Spanisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-06-08T00:05:39+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2022-12-19T11:11:09+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 8499481787

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
84-9948-178-7, 978-84-9948-178-4
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: sellers
Titel van het boek: marketing, practica


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9788434422186 Somos lo que comemos : estudios de alimentación y cultura en España (Gracia Arnáiz, Isabel)


< naar Archief...