- 5 resultaten
laagste prijs: € 28,50, hoogste prijs: € 34,09, gemiddelde prijs: € 29,92
1
Ad uso e consumo. Il marketing esperienziale per il manager - Michela Addis
Michela Addis:

Ad uso e consumo. Il marketing esperienziale per il manager - nieuw boek

ISBN: 9788871924274

La concorrenza spinge le imprese a differenziare le proprie offerte per conquistare i consumatori e sviluppare con loro relazioni stabili e leali. E lo sforzo di differenziazione è sempre… Meer...

Nr. 9788871924274. Verzendingskosten:, , zzgl. Versandkosten,, exclusief verzendingskosten
2
Ad uso e consumo. Il marketing esperienziale per il manager
bestellen
bij ibs.it
€ 28,50
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Ad uso e consumo. Il marketing esperienziale per il manager - nieuw boek

ISBN: 9788871924274

La concorrenza spinge le imprese a differenziare le proprie offerte per conquistare i consumatori e sviluppare con loro relazioni stabili e leali. E lo sforzo di differenziazione è sempre… Meer...

Nr. B9788871924274. Verzendingskosten:, , IT., (EUR 0.00)
3
Ad uso e consumo - Michela Addis
bestellen
bij laFeltrinelli.it
€ 30,00
bestellenGesponsorde link
Michela Addis:
Ad uso e consumo - gebruikt boek

ISBN: 9788871924274

Ad uso e consumo, libro di Michela Addis, edito da Pearson Addison-Wesley. Questo volume vuole essere una guida completa e articolata, in grado di fornire strumenti sulla base delle tecni… Meer...

Nr. 2539655. Verzendingskosten:, , zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
4
Ad uso e consumo. Il marketing esperienziale per il manager - Addis, Michela
bestellen
bij amazon.it
€ 28,50
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Addis, Michela:
Ad uso e consumo. Il marketing esperienziale per il manager - nieuw boek

2007, ISBN: 9788871924274

Pearson, Copertina flessibile, 301 Seiten, Publiziert: 2007-01-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Libro, Verkaufsrang: 88781, Impresa, strategia e gestione, Economia, affari e finanza, Categori… Meer...

Verzendingskosten:Disponibilità immediata. Lieferung von Amazon. (EUR 0.00) Amazon.it
5
Ad uso e consumo. Il marketing esperienziale per il manager - Addis, Michela
bestellen
bij amazon.de
€ 34,09
verzending: € 5,981
bestellenGesponsorde link
Addis, Michela:
Ad uso e consumo. Il marketing esperienziale per il manager - pocketboek

2007, ISBN: 9788871924274

Pearson Education Italia, Broschiert, 287 Seiten, Publiziert: 2007-11T, Produktgruppe: Buch, Wirtschaft, Business & Karriere, Kategorien, Bücher, Börse & Geld, Pearson Education Italia, 2007

Verzendingskosten:Auf Lager. Lieferung von Amazon. (EUR 5.98) Amazon.de

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Ad uso e consumo. Il marketing esperienziale per il manager


EAN (ISBN-13): 9788871924274
ISBN (ISBN-10): 8871924274
pocket book
Verschijningsjaar: 2007
Uitgever: Pearson
287 Bladzijden
Taal: ita/Italienisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2009-02-13T10:07:58+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-03-08T02:08:17+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 8871924274

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
88-7192-427-4, 978-88-7192-427-4
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: wesley, pearson education
Titel van het boek: consumo, marketing


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9788871927046 Ad uso e consumo (Michela Addis)


< naar Archief...