2012, ISBN: 9780071326230
[ED: Taschenbuch / Paperback], [PU: McGraw-Hill Professional], AUSFÜHRLICHERE BESCHREIBUNG: Designed around the marketing strategy process with a clear emphasis on analysis, planning, and… Meer...
booklooker.de Syndikat Buchdienst Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Details... |
ISBN: 9780071326230
Designed around the marketing strategy process with a clear emphasis on analysis, planning, and implementation, this text and casebook discusses the concepts and processes for gaining a c… Meer...
wordery.com Nr. Verzendingskosten:, , zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten Details... |
ISBN: 0071326235
[SR: 236802], Taschenbuch, [EAN: 9780071326230], McGraw-Hill Education Ltd, McGraw-Hill Education Ltd, Book, [PU: McGraw-Hill Education Ltd], McGraw-Hill Education Ltd, Strategic Marketin… Meer...
Amazon.de (Intern... ZOverstocksDE Gebraucht. Verzendingskosten:Innerhalb EU, Schweiz und Liechtenstein (sofern Lieferung möglich). Versandfertig in 1 - 2 Werktagen. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) Details... |
ISBN: 0071326235
[SR: 236802], Taschenbuch, [EAN: 9780071326230], McGraw-Hill Education Ltd, McGraw-Hill Education Ltd, Book, [PU: McGraw-Hill Education Ltd], McGraw-Hill Education Ltd, Strategic Marketin… Meer...
Amazon.de (Intern... SuperBookDealsDE Neuware. Verzendingskosten:Innerhalb EU, Schweiz und Liechtenstein (sofern Lieferung möglich). Versandfertig in 1 - 2 Werktagen. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) Details... |
agapea.com |
2012, ISBN: 9780071326230
[ED: Taschenbuch / Paperback], [PU: McGraw-Hill Professional], AUSFÜHRLICHERE BESCHREIBUNG: Designed around the marketing strategy process with a clear emphasis on analysis, planning, and… Meer...
ISBN: 9780071326230
Designed around the marketing strategy process with a clear emphasis on analysis, planning, and implementation, this text and casebook discusses the concepts and processes for gaining a c… Meer...
ISBN: 0071326235
[SR: 236802], Taschenbuch, [EAN: 9780071326230], McGraw-Hill Education Ltd, McGraw-Hill Education Ltd, Book, [PU: McGraw-Hill Education Ltd], McGraw-Hill Education Ltd, Strategic Marketin… Meer...
ISBN: 0071326235
[SR: 236802], Taschenbuch, [EAN: 9780071326230], McGraw-Hill Education Ltd, McGraw-Hill Education Ltd, Book, [PU: McGraw-Hill Education Ltd], McGraw-Hill Education Ltd, Strategic Marketin… Meer...
ISBN: 9780071326230
[PU: McGraw Hill]
Bibliografische gegevens van het best passende boek
auteur: | |
Titel: | |
ISBN: |
Gedetalleerde informatie over het boek. - Strategic Marketing
EAN (ISBN-13): 9780071326230
ISBN (ISBN-10): 0071326235
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2012
Uitgever: Mcgraw-Hill Publ.Comp.
653 Bladzijden
Gewicht: 1,220 kg
Taal: Englisch
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-07-03T19:20:26+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2021-08-01T14:23:48+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780071326230
ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-07-132623-5, 978-0-07-132623-0
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: piercy, david, hill, craven
Titel van het boek: strategic marketing, international marketing
Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:
Laatste soortgelijke boek:
9780071169417 Strategic Marketing (mcgraw-hill International Editions) (Cravens)
< naar Archief...