- 5 resultaten
laagste prijs: € 22,83, hoogste prijs: € 48,04, gemiddelde prijs: € 36,64
1
bestellen
bij lehmanns.de
€ 47,14
bestellenGesponsorde link
Harry Macdivitt; Mike Wilkinson:

Value-Based Pricing: Drive Sales and Boost Your Bottom Line by Creating, Communicating and Capturing Customer Value - nieuw boek

2011, ISBN: 9780071768603

eBooks, eBook Download (EPUB), A Groundbreaking Pricing Model for the New Business LandscapeWhy would any customer choose Brand X over Brand Y, regardless of price? In a word: Value.When … Meer...

Verzendingskosten:Does not ship to your country., exclusief verzendingskosten
2
Value-Based Pricing - 25-49.99
bestellen
bij ebooks.com
€ 42,00
bestellenGesponsorde link

25-49.99:

Value-Based Pricing - nieuw boek

ISBN: 9780071768603

A Groundbreaking Pricing Model for the New Business Landscape Why would any customer choose Brand X over Brand Y, regardless of price? In a word: Value. When customers feel they are getti… Meer...

new in stock. Verzendingskosten:plus shipping costs., exclusief verzendingskosten
3
Value-Based Pricing: Drive Sales and Boost Your Bottom Line by Creating, Communicating and Capturing Customer Value - Macdivitt, Harry, Wilkinson, Mike
bestellen
bij amazon.com
$ 24,99
(ongeveer € 22,83)
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Macdivitt, Harry, Wilkinson, Mike:
Value-Based Pricing: Drive Sales and Boost Your Bottom Line by Creating, Communicating and Capturing Customer Value - eerste uitgave

2011

ISBN: 9780071768603

McGraw Hill, Kindle Edition, Auflage: 1, 367 Seiten, Publiziert: 2011-10-17T00:00:00.000Z, Produktgruppe: Digital Ebook Purchas, Verkaufsrang: 943081, Research, Marketing & Sales, Busines… Meer...

Verzendingskosten:Available for download now. (EUR 0.00) Amazon.com Services LLC
4
Value-Based Pricing: Drive Sales and Boost Your Bottom Line by Creating, Communicating and Capturing Customer Value - Macdivitt, Harry, Wilkinson, Mike
bestellen
bij amazon.co.uk
£ 19,99
(ongeveer € 23,20)
verzending: € 8,101
bestellenGesponsorde link
Macdivitt, Harry, Wilkinson, Mike:
Value-Based Pricing: Drive Sales and Boost Your Bottom Line by Creating, Communicating and Capturing Customer Value - eerste uitgave

2011, ISBN: 9780071768603

McGraw Hill, Kindle Edition, Auflage: 1, 367 Seiten, Publiziert: 2011-10-17T00:00:00.000Z, Produktgruppe: Digital Ebook Purchas, Verkaufsrang: 742457, Brands & Corporate Identity, Sales &… Meer...

Verzendingskosten:Available for download now. (EUR 8.10) Amazon Media EU S.à r.l.
5
bestellen
bij lehmanns.de
€ 48,04
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Harry Macdivitt; Mike Wilkinson:
Value-Based Pricing: Drive Sales and Boost Your Bottom Line by Creating, Communicating and Capturing Customer Value - nieuw boek

2011, ISBN: 9780071768603

eBooks, eBook Download (EPUB), [PU: McGraw-Hill Education], McGraw-Hill Education, 2011

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Value-Based Pricing: Drive Sales and Boost Your Bottom Line by Creating, Communicating and Capturing Customer Value


EAN (ISBN-13): 9780071768603
Verschijningsjaar: 2011
Uitgever: McGraw-Hill Education

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-02-27T02:04:29+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-08-09T06:21:59+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780071768603

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
978-0-07-176860-3
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: wilkinson, philips service, klaassen
Titel van het boek: creating, bottom line


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9780071761680 Value-Based Pricing: Drive Sales and Boost Your Bottom Line by Creating, Communicating and Capturing Customer Value (Macdivitt, Harry, Wilkinson, Mike)


< naar Archief...