- 5 resultaten
laagste prijs: € 1,81, hoogste prijs: € 3.543,74, gemiddelde prijs: € 1.302,55
1
Marketing Strategy : A Decision Focused Approach by John, Walker, Orville C., Boyd, Harper W., Jr. Mullins - John, Walker, Orville C., Boyd, Harper W., Jr. Mullins
bestellen
bij BetterWorldBooks.com
€ 5,83
bestellenGesponsorde link
John, Walker, Orville C., Boyd, Harper W., Jr. Mullins:

Marketing Strategy : A Decision Focused Approach by John, Walker, Orville C., Boyd, Harper W., Jr. Mullins - gebruikt boek

ISBN: 9780073381152

Marketing Strategy 7/e is a flexible, short, paper-back text which can be used on its own or packaged with a case book. It covers the concepts and theories of creating and implementing a … Meer...

used in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
Marketing Strategy: A Decision-Focused Approach - Orville C., Jr. / Mullins, John W. Walker
bestellen
bij BetterWorldBooks.com
€ 6,06
bestellenGesponsorde link

Orville C., Jr. / Mullins, John W. Walker:

Marketing Strategy: A Decision-Focused Approach - gebruikt boek

ISBN: 9780073381152

Marketing Strategy 7/e is a flexible, short, paper-back text which can be used on its own or packaged with a case book. It covers the concepts and theories of creating and implementing a … Meer...

used in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
3
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 2,01
(ongeveer € 1,81)
verzending: € 13,481
bestellenGesponsorde link
Orville Walker, John Mullins, Jr. Boyd:
Marketing Strategy: A Decision Focused Approach - pocketboek

ISBN: 9780073381152

McGraw-Hill/Irwin. Paperback. POOR. Noticeably used book. Heavy wear to cover. Pages contain marginal notes, underlining, and or highlighting. Possible ex library copy, with all the mar… Meer...

Verzendingskosten: EUR 13.48 Discover Books
4
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 2.955,32
verzending: € 4,481
bestellenGesponsorde link
Orville Walker, John Mullins, Jr., Harper Boyd:
Marketing Strategy: A Decision Focused Approach - pocketboek

2010, ISBN: 0073381152

[EAN: 9780073381152], Neubuch, [PU: McGraw-Hill/Irwin], Business & Economics|General, Business & Economics|Management, Business & Economics|Marketing|General, Business & Economics|Marketi… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 4.48 Ergodebooks, RICHMOND, TX, U.S.A. [8304062] [Rating: 5 (von 5)]
5
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 3.543,74
verzending: € 6,961
bestellenGesponsorde link
Walker, Orville; Mullins, John; Boyd, Jr., Harper:
Marketing Strategy: A Decision Focused Approach - pocketboek

2010, ISBN: 0073381152

[EAN: 9780073381152], Neubuch, [PU: McGraw-Hill/Irwin]

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 6.96 Irish Booksellers, Portland, ME, U.S.A. [57531671] [Rating: 5 (von 5)]

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Marketing Strategy: A Decision-Focused Approach

Marketing Strategy 7/e is a flexible, short, paper-back text which can be used on its own or packaged with a case book. It covers the concepts and theories of creating and implementing a marketing strategy and offers a focus on the strategic planning process and marketings cross/inter-functional relationships. The books strategic decision making remains the key strength of this text while separating itself from all the competitors. The 7th edition helps students integrate what they have learned about analytical tools and the 4Ps of marketing within a broader framework of competitive strategy. Four key and relevant trends that are sweeping the world of marketing theory and practice are integrated throughout this new edition.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Marketing Strategy: A Decision-Focused Approach


EAN (ISBN-13): 9780073381152
ISBN (ISBN-10): 0073381152
pocket book
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: MCGRAW HILL BOOK CO
352 Bladzijden
Gewicht: 0,635 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2011-04-25T04:23:31+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-01-22T11:20:09+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780073381152

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-07-338115-2, 978-0-07-338115-2
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: john walker, john boyd, orville walker, mullins
Titel van het boek: marketing, your strategy needs, john boyd, john walker


< naar Archief...