- 5 resultaten
laagste prijs: € 2,84, hoogste prijs: € 4,59, gemiddelde prijs: € 4,00
1
Marketing Management - A Strategic Decision-Making Approach by John W.  Mullins - John W.  Mullins
bestellen
bij BetterWorldBooks.com
€ 3,98
bestellenGesponsorde link
John W. Mullins:

Marketing Management - A Strategic Decision-Making Approach by John W. Mullins - gebruikt boek

ISBN: 9780073381169

The concentration on strategic decision making sets this book apart from other texts that place greater emphasis on the description of marketing phenomena than on the strategic and tactic… Meer...

used in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 4,99
(ongeveer € 4,58)
verzending: € 15,891
bestellenGesponsorde link

Mullins, John, Walker, Orville, Boyd, Jr., Harper:

Marketing Management: A Strategic Decision-Making Approach - pocketboek

ISBN: 9780073381169

McGraw-Hill/Irwin. Used - Good. Paperback This item shows wear from consistent use but remains in good readable condition. It may have marks on or in it, and may show other signs of pre… Meer...

Verzendingskosten: EUR 15.89 St. Vinnie's Charitable Books
3
bestellen
bij ZVAB.com
€ 4,01
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Mullins, John:
Marketing Management: A Strategic Decision-Making Approach - pocketboek

2009

ISBN: 0073381160

[EAN: 9780073381169], [SC: 0.0], [PU: McGraw-Hill/Irwin], Befriedigend/Good: Durchschnittlich erhaltenes Buch bzw. Schutzumschlag mit Gebrauchsspuren, aber vollständigen Seiten. / Describ… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) medimops, Berlin, Germany [55410863] [Rating: 5 (von 5)]
4
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 5,00
(ongeveer € 4,59)
verzending: € 9,191
bestellenGesponsorde link
Walker, Orville C., Mullins, John, Boyd, Harper W., Jr:
Marketing Management - A Strategic Decision-Making Approach - gebruikt boek

ISBN: 9780073381169

McGraw-Hill Higher Education. Used - Very Good. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects., McGraw-Hill Higher Education, 3

Verzendingskosten: EUR 9.19 Better World Books
5
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 2,99
(ongeveer € 2,84)
verzending: € 15,921
bestellenGesponsorde link
Boyd, Jr., Harper,Walker, Orville,Mullins, John:
Marketing Management: A Strategic Decision-Making Approach - pocketboek

2009, ISBN: 9780073381169

McGraw-Hill/Irwin, 2009-02-20. Paperback. Good. 1.0000 9.9000 7.8000. Moderate shelfwear and/or minor creases. Pages clean and intact., McGraw-Hill/Irwin, 2009-02-20, 2.5

Verzendingskosten: EUR 15.92 Schwabe Books

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Marketing Management: A Strategic Decision-Making Approach

The concentration on strategic decision making sets this book apart from other texts that place greater emphasis on the description of marketing phenomena than on the strategic and tactical marketing decisions that managers and entrepreneurs must make each and every day. This edition continues to be the most current and Internet-savvy book available, injecting the latest developments in Internet-based communication and distribution technology into every chapter. The author team's rich entrepreneurial, marketing management, and consulting experience spans a broad variety of manufacturing, service, software, and distribution industries, providing an abundance of real-world, global perspectives.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Marketing Management: A Strategic Decision-Making Approach


EAN (ISBN-13): 9780073381169
ISBN (ISBN-10): 0073381160
pocket book
Verschijningsjaar: 2009
Uitgever: MCGRAW HILL BOOK CO
551 Bladzijden
Gewicht: 1,007 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-12-01T17:55:41+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-01-22T11:20:15+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780073381169

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-07-338116-0, 978-0-07-338116-9
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: walker john, mullin, mullins, john boyd, orville walker, hill
Titel van het boek: management marketing, strategic marketing


< naar Archief...