- 5 resultaten
laagste prijs: € 0,88, hoogste prijs: € 65,99, gemiddelde prijs: € 16,38
1
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 1,00
(ongeveer € 0,88)
verzending: € 6,131
bestellenGesponsorde link
William J. McDonald, William J. McDonald:

Direct Marketing: An Integrated Approach (MCGRAW HILL/IRWIN SERIES IN MARKETING) - gebonden uitgave, pocketboek

ISBN: 9780075617433

Richard d Irwin. Hardcover. GOOD. Spine creases, wear to binding and pages from reading. May contain limited notes, underlining or highlighting that does affect the text. Possible ex li… Meer...

Verzendingskosten: EUR 6.13 Discover Books
2
bestellen
bij Fnac.com
€ 65,99
verzending: € 8,301
bestellenGesponsorde link
Direct Marketing, McGraw Hill/Irwin Series in Marketing - nieuw boek

ISBN: 9780075617433

Fnac.com : Livraison gratuite et - 5% sur tous les livres. Direct Marketing, McGraw Hill/Irwin Series in Marketing - Livre. Découvrez des nouveautés, des coups de cœur, des avis d'interna… Meer...

Nr. Verzendingskosten:, Le délai dépend du marchand, zzgl. Versandkosten. (EUR 8.30)
3
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 8,53
(ongeveer € 7,25)
verzending: € 17,001
bestellenGesponsorde link
William J., Ph.D. McDonald, William J. McDonald:
Direct Marketing: An Integrated Approach (Mcgraw Hill/Irwin Series in Marketing) - gebruikt boek

ISBN: 9780075617433

Richard D Irwin. Used - Good. Shows some signs of wear, and may have some markings on the inside., Richard D Irwin

Verzendingskosten: EUR 17.00 Better World Books
4
bestellen
bij Biblio.com
$ 3,94
(ongeveer € 3,29)
verzending: € 12,521
bestellenGesponsorde link
William J., Ph.D. McDonald:
Direct Marketing: An Integrated Approach (Mcgraw Hill/Irwin Series in Marketing) - gebonden uitgave, pocketboek

1997, ISBN: 9780075617433

McGraw-Hill Companies, 1997-11. Hardcover. Used:Good., McGraw-Hill Companies, 1997-11

  - Verzendingskosten: EUR 12.52 Ergodebooks
5
Direct Marketing [With Disk] - McDonald, William J.
bestellen
bij BetterWorldBooks.com
€ 4,48
bestellenGesponsorde link
McDonald, William J.:
Direct Marketing [With Disk] - gebruikt boek

1998, ISBN: 9780075617433

Hardcover book. Published by McGraw-Hill Companies (1998) Media > Book, [PU: McGraw Hill]

used in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Direct Marketing [With Disk]

Contains text with cases appropriate for a course called database marketing or direct marketing. This work has a software titled The Direct Marketing Strategy System available with every copy. It makes use of the information in business-to-business periodicals and draws on texts in direct marketing, marketing strategy and marketing management.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Direct Marketing [With Disk]


EAN (ISBN-13): 9780075617433
ISBN (ISBN-10): 0075617439
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 1998
Uitgever: MCGRAW HILL BOOK CO
Gewicht: 1,134 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-09-01T18:57:57+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2020-10-07T12:40:31+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780075617433

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-07-561743-9, 978-0-07-561743-3
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: william mcdonald, mcgraw hill
Titel van het boek: direct marketing


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9780256197839 Direct Marketing: An Integrated Approach (McDonald, William)


< naar Archief...